Przetargi.pl
Wykonanie prac remontowych w pomieszczeniach znajdujących się na terenie Kampusu Banacha Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego

Warszawski Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 02-091 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 61
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5720366 , fax. 022 5720377
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warszawski Uniwersytet Medyczny
    ul. Żwirki i Wigury 61 61
    02-091 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5720366, fax. 022 5720377
    REGON: 00028891700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wum.edu.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac remontowych w pomieszczeniach znajdujących się na terenie Kampusu Banacha Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Wykonanie prac remontowych w pomieszczeniach znajdujących się na terenie Kampusu Banacha Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety: 1)Pakiet I - Remont pomieszczenia nr 220 w Zakładzie Bromatologii w Wydziale Farmaceutycznym przy ulicy Banacha 1, 2)Pakiet II - Remont pomieszczeń w Katedrze i Zakładzie Biologii i Botaniki Farmaceutycznej w Wydziale Farmaceutycznym w budynku przy ulicy Banacha 1, 3)Pakiet III - Remont pokoju 4a w Katedrze Biochemii i Chemii Klinicznej Wydziału Farmaceutycznego w budynku przy ulicy Banacha 1, 4)Pakiet IV - Wykonanie remontu c.o. w Magazynie Chemii przy ulicy Pawińskiego 3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/ na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale IX SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1)oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt. 2 składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy, w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Z 2006r. Nr 87, poz. 605, Dz. U. z 2008r. Nr 188, poz. 1155). 3.W celu potwierdzenia, posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1)Dla Pakietu nr I: wykaz wykonanych robót budowlanych (co najmniej 2 roboty) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (w zakresie robót wykończeniowych i instalacji elektrycznych) o wartości nie mniejszej niż 18.000,00 zł brutto każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5.1 do SIWZ; Dla Pakietu nr II: wykaz wykonanych robót budowlanych (co najmniej 2 roboty) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (w zakresie robót wykończeniowych) o wartości nie mniejszej niż 15.000,00 zł brutto każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5.2 do SIWZ; Dla Pakietu nr III: wykaz wykonanych robót budowlanych (co najmniej 2 roboty) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (w zakresie robót wykończeniowych i robót sanitarnych) o wartości nie mniejszej niż 18.000,00 zł brutto każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5.3 do SIWZ; Dla Pakietu nr IV: wykaz wykonanych robót budowlanych (co najmniej 2 roboty) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (w zakresie robót hydraulicznych i robót sanitarnych) o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł brutto każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5.4 do SIWZ; 2)co najmniej jeden dokument potwierdzający, że Wykonawca świadczył roboty budowlane, ujęte w ww. wykazie, z należytą starannością. Przedkładane dokumenty /referencje/ muszą zawierać co najmniej: -wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty budowlane w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia; -wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty budowlane; -opinię podmiotu wskazanego stwierdzającą, że roboty budowlane były realizowane należycie; 3)Dla Pakietu nr I wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności tj. załączenie do oferty uprawnień budowlanych w branży: budowlanej oraz elektrycznej dokumentu potwierdzającego przynależność do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa Załącznik nr 6.1 do SIWZ; Dla Pakietu nr II wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności tj. załączenie do oferty uprawnień budowlanych w branży: budowlanej i dokumentu potwierdzającego przynależność do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa Załącznik nr 6.2 do SIWZ; Dla Pakietu nr III wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności tj. załączenie do oferty uprawnień budowlanych w branży: budowlanej oraz elektrycznej i dokumentu potwierdzającego przynależność do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa Załącznik nr 6.3 do SIWZ; Dla Pakietu nr IV wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności tj. załączenie do oferty uprawnień budowlanych w branży: budowlanej oraz sanitarnej i dokumentu potwierdzającego przynależność do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa Załącznik nr 6.4 do SIWZ; 4)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (o ile dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wum.edu.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach