Przetargi.pl
MONTAŻ ROLET WEWNĘTRZNYCH W SALACH AUDIOWIZUALNYCH NR 313 I 314 ORAZ WYMIANA ELEKTRO - ZACZEPÓW DRZWIOWYCH W BUDYNKU NR 100

Wojskowa Akademia Techniczna ogłasza przetarg

  • Adres: 00-908 Warszawa, ul. Kaliskiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 83 78 65 , fax. 261 83 97 23
  • Data zamieszczenia: 2016-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Akademia Techniczna
    ul. Kaliskiego 2 2
    00-908 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 261 83 78 65, fax. 261 83 97 23
    REGON: 01212290000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MONTAŻ ROLET WEWNĘTRZNYCH W SALACH AUDIOWIZUALNYCH NR 313 I 314 ORAZ WYMIANA ELEKTRO - ZACZEPÓW DRZWIOWYCH W BUDYNKU NR 100
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Zadanie nr 1: Przedmiotem zamówienia jest montaż rolet wewnętrznych w salach audiowizualnych nr 313 i 314 w budynku nr 100. Sposób wykonania i szczegółowy zakres robót określa załącznik nr 7 do SIWZ -STWiORB (zadanie nr 1) , zał. nr 5 do SIWZ - projekt umowy (zadanie nr 1) oraz przedmiar robót - zał. Nr 6 SIWZ, z tym, że przedmiary robót załączone do SIWZ są wyłącznie dokumentami informacyjnymi w związku z tym, iż wynagrodzenie w tym postępowaniu jest wynagrodzeniem ryczałtowym. 2) Zadanie nr 2: Przedmiotem zamówienia jest wymiana elektro - zaczepów w budynku nr 100. Zakres robót obejmuje: 1. Montaż elektrozaczepów 2. Przed rozpoczęciem montażu należy skonsultować zakres prac z użytkownikiem stolarki drzwiowej. Najlepiej byłoby montaż elektrozaczepów wykonać na etapie zamawiania o okuć, w celu prawidłowego dopasowania elementów ryglujących. 3. Prawidłowo zamontowany elektrozaczep powinien pracować cicho bez oporów mechanicznych. 4. Kontrola jakości robót i zasady ogólne kontroli jakości podano w Specyfikacji Technicznej - Wymagania Ogólne 5. Szczególne zasady kontroli jakości po wykonaniu instalacji należy wykonać następujące pomiary: a) Wykonać pomiar rezystancji linii odcinków przewodów zasilających zasilacze i pomiar przerw ze zworami oraz rezystancje izolacji między sobą i pomiędzy łączami i ziemią. b) Wyniki pomiarów porówna z zaleceniami producentów i wymogami norm c) Po uruchomieniu systemu należy przeprowadzić rozruch i następujące testy: - urządzenia domofonowe pod kątem prawidłowej pracy, braku zakłóceń i zrozumienia mowy, - blokady elektromechaniczne pod kątem prawidłowej i cichej pracy - Należy wykonywać stałą konserwację systemu przez osoby specjalistycznie przygotowane w firmie wykonawczej do wykonywania tego typu zadań. Sposób wykonania i szczegółowy zakres robót określa załącznik nr 7A do SIWZ -STWiORB (zadanie nr 2), zał. nr 5A do SIWZ - projekt umowy (zadanie nr 2). Zamawiający wymaga dla obu zadań załączenia kosztorysu ofertowego sporządzonego metodą uproszczoną z podaniem stawki r-g%, KP%, Z% oraz stawki VAT przez Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy. Czynności jakie zobowiązany jest spełnić Wykonawca - w przypadku powierzenia przez Wykonawcę części przedmiotu zamówienia podwykonawcy w zakresie wskazanym w ofercie opisane są w zał. nr 5 oraz 5A do SIWZ - projekt umowy. 3) Wskazane jest dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 22.07.2016r. godz. 11:00 Zbiórka zainteresowanych Wykonawców przy biurze przepustek Wojskowej Akademii Technicznej im. Jarosława Dąbrowskiego ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2, Warszawa Osoba odpowiedzialna - Krzysztof SAK, tel. 261 839 260. Zainteresowany wykonawca zobowiązany jest przesłać e-mailem na adres: szp@wat.edu.pl lub faxem do Sekcji Zamówień Publicznych WAT na nr 261 839 723 wykaz osób (imię, nazwisko, nazwa wykonawcy, nr telefonu kontaktowego lub adres e-mail), które mają wziąć udział w wizji, najpóźniej na 2 dni przed ustalonym terminem wizji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 65 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, na czas związania ofertą, wadium w wysokości Zadanie Nr 1 - 1.250,00 zł Zadanie Nr 2 - Nie dotyczy przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 03.08.2016r. do godz. 09:00. Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego w wyżej wymienionym terminie, czyli datą wpłaty wadium jest data wpływu na konto, a nie data złożenia przelewu. 2) W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione: a) w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego: PEKAO S.A. Warszawa, ul. Towarowa 25, Nr 34 1240 5918 1111 0000 4910 0228 z dopiskiem: WADIUM - MONTAŻ ROLET WEWNĘTRZNYCH W SALACH AUDIOWIZUALNYCH NR 313 I 314; b) w formie dopuszczonej przez art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Prawa zamówień publicznych - dowodem wniesienia wadium będzie załączony do oferty oryginał tego dokumentu. 3) W przypadku stwierdzenia, że wadium nie zostało wniesione w wyznaczonym czasie i formie, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art 24 ust. 2 pkt 4 Prawa zamówień publicznych. 4) Zwrot, zatrzymanie wadium następuje na podstawie art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wat.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach