Przetargi.pl
Remont mostu na ul. Wiślanej w Karczewie

Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-480 Karczew, ul. Bohaterów Westerplatte 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7806421 , fax. 022 7806421
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie
    ul. Bohaterów Westerplatte 1 1
    05-480 Karczew, woj. mazowieckie
    tel. 022 7806421, fax. 022 7806421
    REGON: 01484859300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont mostu na ul. Wiślanej w Karczewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont mostu przez rzekę Jagodzianka w ciągu drogi powiatowej nr 2774W - ul. Wiślanej w Karczewie, na podstawie projektu wykonawczego będącego w posiadaniu Zamawiającego.. Zakres prac obejmuje: - demontaż istniejącej balustrady, - rozbiórka elementów żelbetowych, nawierzchni asfaltowej na pomoście, - odwodnienie korpusu drogowego, - ułożenie nawierzchni asfaltobetonowej, - umocnienie powierzchni skarp, rowów i ścieków, - ustawienie krawężników oraz wykonanie chodników z kostki betonowej, - wykonanie fundamentowania, zbrojenia i izolacji, - wykonanie elementów zabezpieczających oraz innych robót mostowych, - wykonanie dokumentacji powykonawczej, - obsługa geodezyjna. Szczegółowy zakres prac znajduje się w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Pracowników, kierowników budowy, materiały oraz sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem prac zapewnia Wykonawca. Projekt wykonawczy oraz organizację ruchu na czas remontu zapewnia Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniający następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Wykonawca zapewni własnego kierownika budowy oraz majstrów i pracowników z odpowiednimi kwalifikacjami do wykonania przedmiotu zamówienia. Kierownicy budowy muszą przedstawić zaświadczenie o przynależności od odpowiedniej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, a także stwierdzenie przygotowania zawodowego w specjalności mostowej. Wykonawca jest w posiadaniu odpowiedniego sprzętu do wykonania przedmiotu zamówienia. 3. Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj.: Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich 5 lat, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością jak w niniejszym postępowaniu. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności. 6. Składając ofertę Wykonawca musi podpisać wzór umowy załączony do niniejszej SIWZ na warunkach określonych przez Zamawiającego. 7. Składając ofertę Wykonawca udzieli gwarancji na okres 36 miesięcy na wykonane roboty. Wykonawca musi spełnić wszystkie warunki podane w punkcie 6 niniejszej Instrukcji. Niespełnienie choćby jednego z warunków skutkuje wykluczeniem z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. (2) Aktualną Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informacja z Krajowego Rejestru Karnego musi być złożona przez każdy podmiot. (3) Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego musi być złożone przez każdy podmiot. (4) Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS musi być złożone przez każdy podmiot (5) Oświadczenie, złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do siwz Oświadczenie. (6) Wykaz prac wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty budowlane zostały wykonane należycie. (7) Wykaz osób, które wykonywać będą zamówienie wraz z kopiami uprawnień budowlanych pracowników nadzoru, kierowników robót, majstrów budowy właściwe dla przedmiotu zamówienia. (8) Podpisany wzór umowy. (9) Wypełniony załącznik Nr 5 do siwz - Potencjał techniczny (10) Wypełniony przedmiar robót. (11) Wypełniony formularz OFERTA. (12) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. (13) Udzielenie gwarancji na wykonane roboty na okres 3 lat od daty odbioru końcowego, (14) Wypełniony Harmonogram robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-otwocki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach