Przetargi.pl
Wykonanie prac remontowo - konserwatorskich w budynku pałacu i oficyny na terenie zabytkowego kompleksu pałacowo - parkowego w Teresinie

Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników ogłasza przetarg

  • Adres: 00-515 Warszawa, ul. Żurawia 32/34
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6297096, 6296762 , fax. 022 6299724
  • Data zamieszczenia: 2014-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników
    ul. Żurawia 32/34 32/34
    00-515 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6297096, 6296762, fax. 022 6299724
    REGON: 01034702600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fsusr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: osoba prawna typu korporacyjnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac remontowo - konserwatorskich w budynku pałacu i oficyny na terenie zabytkowego kompleksu pałacowo - parkowego w Teresinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowo - konserwatorskich budynku pałacu i oficyny na terenie zabytkowego kompleksu pałacowo - parkowego w Teresinie, Al. Druckiego - Lubeckiego 1, użytkowanego na podstawie umowy dzierżawy przez Ośrodek Szkoleniowo - Rehabilitacyjny KRUS w Teresinie. Prace remontowo - konserwatorskie obejmować będą w szczególności: 1)wymiana pokrycia dachu pałacu, łącznika i oficyny - częściowa wymiana uszkodzonej konstrukcji drewnianej, wymiana izolacji termicznej, całkowita wymiana pokrycia z blachy wraz z wymianą obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, 2)remont elewacji pałacu - czyszczenie, uzupełnienie ubytków, naprawa detali i gzymsów, cokołów, balustrad, szpachlowanie i malowanie całej powierzchni, 3)remont elewacji oficyny - ocieplenie ścian w systemie bezspoinowym, 4)łącznik - wymiana drewnianych elementów konstrukcyjnych, wymiana posadzki i płytek gresowych, 5)tarasy i balkony - usunięcie wszelkich elementów aż do warstwy konstrukcyjnej i ich odtworzenie, 6)schody wejściowe i boczne - usunięcie wszystkich elementów do warstwy konstrukcyjnej i ich odtworzenie, 7)mała architektura (lwy i kolumny) - mechaniczne czyszczenie i zabezpieczenie preparatami, 8)stolarka okienna i drzwiowa - renowacja, 9)wnętrza pałacu - remont wszystkich pokoi hotelowych wraz z przynależnymi łazienkami (naprawa pęknięć, rys na ścianach i sufitach, malowanie, tapetowanie, konserwacja i naprawa parkietów we wszystkich pomieszczeniach, wymiana płytek ściennych i podłogowych oraz urządzeń sanitarnych w łazienkach, dostosowanie łazienki na parterze do potrzeb osób niepełnosprawnych, ułożenie wykładzin PCV w pomieszczeniach zabiegowych, wydzielenie pomieszczenia gospodarczego), 10)poddasze - remont ścian, wymiana wykładzin, 11)przystosowanie wejścia bocznego dla potrzeb osób niepełnosprawnych (wraz z montażem podnośnika), 12)wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnych, pionów, podejść, rur wody zimnej i ciepłej, leżaków w piwnicach z żeliwnych na rury PCV, 13)remont/wykonanie dodatkowych pionów wentylacji grawitacyjnej w pomieszczeniach sanitarnych, sale konferencyjne - wyposażenie pomieszczeń w klimatyzatory przenośne, 14)technologia kuchni - wymiana separatora tłuszczu na nowy, wymiana elementów istniejącej wentylacji mechanicznej, 15)czyszczenie całej instalacji grzewczej (grzejniki i rury) oraz wykonanie instalacji grzejnikowej w łazienkach, 16)instalacje elektryczne -wymiana instalacji odgromowej, doprojektowanie instalacji przepięciowej, wymiana opraw i źródeł światła na energooszczędne, wymiana i doprojektowanie oświetlenia awaryjnego, modernizacja sieci Wi-Fi. Prace muszą być zrealizowane zgodnie z dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiarami, zgodnie z warunkami określonymi w pozwoleniu konserwatorskim i w Decyzji Nr 695-2013 zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na wykonanie prac, która została wydana przez Starostę Powiatowego w Sochaczewie. Zamawiający informuje, że zespół pałacowo - parkowy w Teresinie został wpisany do rejestru zabytków - Rejestr A Nr 50 z dnia 04.04.1962 r., a na prowadzenie prac Zamawiający uzyskał Postanowienie z dnia 26.06.2013 r., którym Mazowiecki Wojewódzki Konserwator Zabytków zatwierdził program prac konserwatorskich, restauratorskich, oraz robót budowlanych w oparciu o przedstawiony mu projekt budowlany. Zgodnie z tym postanowieniem, po wyłonieniu wykonawcy robót budowlanych i przekazaniu danych osób prowadzących te roboty, Konserwator wyda pozwolenie konserwatorskie na prowadzenie tych prac. Przedmiot zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej remontu konserwatorskiego, złożonej z następujących opracowań, które oznaczone są odpowiednio załączniki do SIWZ: projekt wykonawczy - architektura i konstrukcja, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne; projekt budowlany; Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót; przedmiary robót (budowlane, sanitarne, elektryczne); Zamawiający zaznacza, iż użyte w SIWZ (i we wszystkich załącznikach) przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne. Ponadto jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do SIWZ), Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez autora projektu stanowiącego załącznik do SIWZ, oraz o ile to niezbędne do uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach, przy czym cenę oferty należy ustalić na podstawie kosztorysów ofertowych opracowanych w oparciu o załączone do SIWZ przedmiary robót. Zamawiający wymaga co najmniej 60 miesięcznego okresu gwarancji na wykonane roboty, zastosowane materiały i zamontowane urządzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 245 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje konieczność wniesienia wadium w wysokości 40.000,- zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). Zamawiający wymaga wniesienia wadium najpóźniej w dniu składania ofert, jednakże przed upływem terminu do składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.) Wadium w formie pieniądza należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BOŚ S.A. II O/Warszawa nr 07 1540 1157 2001 6611 3276 0002 z dopiskiem Fundusz Składkowy USR - przetarg nieograniczony na wykonanie remontu konserwatorskiego budynku pałacu i oficyny położonego na terenie kompleksu pałacowo-parkowego w Teresinie al. Druckiego-Lubeckiego 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.fsusr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach