Przetargi.pl
Wykonanie prac projektowych i ekspertyzy technicznej na potrzeby Domów Studenta nr 2 i 2 BIS Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przy ulicy Karolkowej 84 w Warszawie w podziale na pakiety AEZ/S-199/2009

Warszawski Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 02-091 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 61
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5720366 , fax. 022 5720377
  • Data zamieszczenia: 2009-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warszawski Uniwersytet Medyczny
    ul. Żwirki i Wigury 61 61
    02-091 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5720366, fax. 022 5720377
    REGON: 00028891700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wum.edu.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac projektowych i ekspertyzy technicznej na potrzeby Domów Studenta nr 2 i 2 BIS Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przy ulicy Karolkowej 84 w Warszawie w podziale na pakiety AEZ/S-199/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie prac projektowych i ekspertyzy technicznej na potrzeby Domów Studenta nr 2 i 2 BIS Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przy ulicy Karolkowej 84 w Warszawie w podziale na pakiety: Pakiet I : Wykonanie projektu obudowy schodów w Domu Studenta 2 BIS Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Pakiet II : Wykonanie projektu zagospodarowania całości pomieszczeń piwnicy na stworzenie Centrum Rozrywkowo-Konferencyjnego i Siłowni Domu Studenta nr 2 Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego oraz wykonanie projektu wentylacji w pomieszczeniach piwnicy w Domu Studenta nr 2 Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Pakiet III : Wykonanie ekspertyzy technicznej określającej przyczyny zawilgocenia ścian budynku internatowego wraz z oceną istniejącego ocieplenia budynku Domu Studenta nr 2 Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Pakiet I: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium Pakiet II: 1000,00 zł (słownie jeden tysiąc złotych) Pakiet III: 1500,00 zł (słownie tysiąc pięćset złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/ na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale IX SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1)oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt. 2 składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy, w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Z 2006r. Nr 87, poz. 605, Dz. U. z 2008r. Nr 188, poz. 1155). 3.W celu potwierdzenia, posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1)Pakiet I : wykaz minimum dwóch wykonanych usług w zakresie opracowania dokumentacji, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 5.000,00 zł brutto każda. Jeżeli okres działalności jest krótszy - należy wykazać usługi wykonane w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (polegającym na wykonaniu projektu przebudowy obiektu budowlanego), według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4.1 do SIWZ; Pakiet II : wykaz minimum dwóch wykonanych usług w zakresie opracowania dokumentacji, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, w tym co najmniej jednej, o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto. Jeżeli okres działalności jest krótszy - należy wykazać usługi wykonane w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (polegającym na wykonaniu projektu zagospodarowania pomieszczeń) oraz wykaz minimum dwóch wykonanych usług w zakresie opracowania dokumentacji, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, w tym co najmniej jednej, o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł brutto. Jeżeli okres działalności jest krótszy -należy wykazać usługi wykonane w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (polegającym na wykonaniu projektu wentylacji), według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4.2 do SIWZ; Pakiet III : wykaz minimum dwóch wykonanych usług w zakresie opracowania dokumentacji, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, w tym co najmniej jednej, o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto. Jeżeli okres działalności jest krótszy - należy wykazać usługi wykonane w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (polegającym na wykonaniu ekspertyzy technicznej określającego przyczyny zawilgocenia ścian, pomieszczeń) według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4.3 do SIWZ; 2)co najmniej jeden dokument potwierdzający, że Wykonawca świadczył usługi, ujęte w ww. wykazie/wykazach, z należytą starannością. Przedkładane dokumenty /referencje/ muszą zawierać co najmniej: -wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował usługi w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia; -wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były usługi; -opinię podmiotu wskazanego stwierdzającą, że usługi były realizowane należycie; 3)Pakiet I: wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają wymagane prawem budowlanym uprawnienia projektowe w specjalnościach: architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej. Zamawiający wymaga przedstawienia uwierzytelnionych kopii odpowiednich uprawnień projektowych oraz posiadania aktualnego wpisu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5.1 do SIWZ; Pakiet II: wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają wymagane prawem budowlanym uprawnienia projektowe w specjalnościach: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej. Zamawiający wymaga przedstawienia uwierzytelnionych kopii odpowiednich uprawnień projektowych oraz posiadania aktualnego wpisu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5.2 do SIWZ; Pakiet III: wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają wymagane prawem budowlanym uprawnienia rzeczoznawcy budowlanego. Zamawiający wymaga przedstawienia uwierzytelnionych kopii odpowiednich uprawnień oraz posiadania aktualnego wpisu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5.3 do SIWZ; 4)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (o ile dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wum.edu.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach