Przetargi.pl
Wykonanie prac modernizacyjnych i remontowych budynków Rolnik I i Rolnik II użytkowanych przez Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS w Horyńcu Zdroju, przy ul. Sanatoryjnej 2

Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników ogłasza przetarg

  • Adres: 00-515 Warszawa, ul. Żurawia 32/34
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6297096, 6296762 , fax. 022 6299724
  • Data zamieszczenia: 2015-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników
    ul. Żurawia 32/34 32/34
    00-515 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6297096, 6296762, fax. 022 6299724
    REGON: 01034702600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fsusr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: osoba prawna typu korporacyjnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac modernizacyjnych i remontowych budynków Rolnik I i Rolnik II użytkowanych przez Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS w Horyńcu Zdroju, przy ul. Sanatoryjnej 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac modernizacyjnych i remontowych budynków ROLNIK I i ROLNIK II w obiekcie Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników w Horyńcu Zdroju, przy ul. Sanatoryjnej 2, których użytkownikiem jest Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS. Prace remontowe obejmować będą w szczególności: 1)wymianę stolarki okiennej i drzwiowej (wykucie istniejących i niewymienionych okien i drzwi PCV wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz montaż okien PCV w okleinie jednostronnej, montaż drzwi aluminiowych, czyszczenie i malowanie krat okiennych, montaż parapetów zewnętrznych), 2)remont pomieszczeń (uzupełnienie tynku na ościeżach, szpachlowanie gładzią i malowanie ościeży), 3)przebudowa balkonów (demontaż barierek stalowych, rozebranie nawierzchni płyt balkonowych oraz tarasów, remont czoła balkonów, ocieplenie płyt balkonowych, montaż balustrad ze stali nierdzewnej z wypełnieniem ze szkła bezpiecznego), 4)ocieplenie budynków wraz malowaniem elewacji, 5)wykonanie ściany oddzielenia p.poż. i wydzielenie stref pożarowych budynków, 6)wykonanie dodatkowego wejścia do budynku przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych, 7)ocieplenie stropodachu, 8)remont kominów (wymiana czap betonowych i okucie ich blachą powlekaną, wymiana instalacji odgromowej, wymiana kratek wentylacyjnych), 9)remont podjazdu dla niepełnosprawnych przy wejściu głównym, 10)przebudowa rewizji kanalizacji deszczowej, 11)remont utwardzenia (rozebranie nawierzchni z kostki brukowej, wyrównanie podłoża i ponowne ułożenie chodników), 12)remont ogrodzenia (odczyszczenie i malowanie przęseł ogrodowych oraz remont okładzin). Szczegółowy zakres prac modernizacyjnych i remontowych określony został w projekcie budowlanym, wykonawczym, w aneksie do projektu, w przedmiarach, w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i w warunkach techniczno - organizacyjnych robót. Zamawiający informuje, że realizacja przedmiotu zamówienia przebiegać będzie w czynnym obiekcie sanatoryjnym, a co za tym idzie wszystkie prace należy wykonać ściśle według terminów określonych w Harmonogramie rzeczowo - finansowym. Ze względu na zaplanowane przez Użytkownika turnusy rehabilitacyjne nie jest możliwe wydłużenie terminów prac prowadzonych w części hotelowej. Zamawiający wymaga co najmniej 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonane roboty, zastosowane materiały i zamontowane urządzenia, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w § 13 wzoru umowy. Zamawiający zaznacza, iż użyte w SIWZ (i we wszystkich załącznikach) przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne. Ponadto jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do SIWZ), Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez autora projektu stanowiącego załącznik do SIWZ, oraz o ile to niezbędne do uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje konieczność wniesienia wadium w wysokości 38.000,00 zł (słownie: trzydzieści osiem tysięcy złotych). Zamawiający wymaga wniesienia wadium najpóźniej w dniu składania ofert, jednakże przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium w formie pieniądza należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BOŚ S.A. II O/Warszawa nr 07 1540 1157 2001 6611 3276 0002 z dopiskiem Fundusz Składkowy USR - przetarg nieograniczony na wykonanie prac modernizacyjnych i remontowych budynków ROLNIK I oraz ROLNIK II użytkowanych przez CRR KRUS w Horyńcu-Zdroju, przy ul. Sanatoryjnej 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.fsusr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach