Gmina Myszków ogłasza przetarg
- Adres: 42-300 Myszków, ul. Kościuszki 26
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (34) 313 26 82 w. 145 , fax. (34) 313 50 29
- Data zamieszczenia: 2012-01-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Myszków
ul. Kościuszki 26 26
42-300 Myszków, woj. śląskie
tel. (34) 313 26 82 w. 145, fax. (34) 313 50 29
REGON: 15139849700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.miastomyszkow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac geodezyjnych - pomiary - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.Pomiar do regulacji stanu prawnego pasa drogowego ulicy Rysiej. W ramach pomiaru należy: a. wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, Dz.U. Nr 133 poz 872 z późniejszymi zmianami; b. przygotować materiały do regulacji stanu prawnego w postępowaniu sądowym pozostałych działek o nieuregulowanym stanie prawnym, wchodzących w skład pasa drogi, których nie można regulować w trybie w.w. ustawy; c. zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli, współwłaścicieli użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi; d. zastabilizowć wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi,dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp., po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym,po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże w terenie zastabilizowane punkty Zamawiającemu; e. dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych lub zbiorach dokumentów z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne; f. przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: - projekty podziału działek w liczbie egzemplarzy n + 3, gdzie n stanowi liczbę współwłaścicieli działek; - wyrys do regulacji stanu prawnego w 4 egz. - kserokopia badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. - kserokopia zawiadomień o ustaleniu granic, wraz z potwierdzeniem, 1 egz. - kserokopia protokołu granicznego 1 egz. - kserokopia szkicu polowego 1 egz. 2. Pomiar do regulacji stanu prawnego pasa drogowego ulicy Lisiej. W ramach pomiaru należy: a. wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, Dz.U. Nr 133 poz 872 z późniejszymi zmianami; b. przygotować materiały do regulacji stanu prawnego w postępowaniu sądowym pozostałych działek o nieuregulowanym stanie prawnym, wchodzących w skład pasa drogi, których nie można regulować w trybie w.w. ustawy; c. zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli, współwłaścicieli użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi; d. zastabilizowć wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi, dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp., po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże w terenie zastabilizowane punkty Zamawiającemu; e. dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych lub zbiorach dokumentów z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne; f. przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: - projekty podziału działek w liczbie egzemplarzy n + 3, gdzie n - stanowi liczbę współwłaścicieli działek; - wyrys do regulacji stanu prawnego w 4 egz.; - kserokopia badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. - kserokopia zawiadomień o ustaleniu granic, wraz z potwierdzeniem, 1 egz. - kserokopia protokołu granicznego 1 egz. - kserokopia szkicu polowego 1 egz. 3. Pomiar do regulacji stanu prawnego pasa drogowego ulicy Sarniej. W ramach pomiaru należy: a. wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, Dz.U. Nr 133 poz 872 z późniejszymi zmianami; b. przygotować materiały do regulacji stanu prawnego w postępowaniu sądowym pozostałych działek o nieuregulowanym stanie prawnym, wchodzących w skład pasa drogi, których nie można regulować w trybie w.w. ustawy; c. zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli, współwłaścicieli użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi; d. zastabilizowć wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi, dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp., po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże w terenie zastabilizowane punkty Zamawiającemu; e. dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych lub zbiorach dokumentów z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne; f. przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: - projekty podziału działek w liczbie egzemplarzy n + 3, gdzie n - stanowi liczbę współwłaścicieli działek; - wyrys do regulacji stanu prawnego w 4 egz.; - kserokopia badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. - kserokopia zawiadomień o ustaleniu granic, wraz z potwierdzeniem, 1 egz. - kserokopia protokołu granicznego 1 egz. - kserokopia szkicu polowego 1 egz. 4. Pomiar do regulacji stanu prawnego pasa drogowego ulicy Zajęczej. W ramach pomiaru należy: a. wwydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, Dz.U. Nr 133 poz 872 z późniejszymi zmianami; b. przygotować materiały do regulacji stanu prawnego w postępowaniu sądowym pozostałych działek o nieuregulowanym stanie prawnym, wchodzących w skład pasa drogi, których nie można regulować w trybie w.w. ustawy; c. zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli, współwłaścicieli użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi; d. zastabilizowć wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi, dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp., po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże w terenie zastabilizowane punkty Zamawiającemu; e. dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych lub zbiorach dokumentów z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne; f. przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: - projekty podziału działek w liczbie egzemplarzy n + 3, gdzie n - stanowi liczbę współwłaścicieli działek; - wyrys do regulacji stanu prawnego w 4 egz.; - kserokopia badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. - kserokopia zawiadomień o ustaleniu granic, wraz z potwierdzeniem, 1 egz. - kserokopia protokołu granicznego 1 egz. - kserokopia szkicu polowego 1 egz. 5. Pomiar do regulacji stanu prawnego pasa drogowego ulicy Myśliwskiej. W ramach pomiaru należy: a. wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, Dz.U. Nr 133 poz 872 z późniejszymi zmianami; b. przygotować materiały do regulacji stanu prawnego w postępowaniu sądowym pozostałych działek o nieuregulowanym stanie prawnym, wchodzących w skład pasa drogi, których nie można regulować w trybie w.w. ustawy; c. zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli, współwłaścicieli użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi; d. zastabilizowć wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi, dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp., po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże w terenie zastabilizowane punkty Zamawiającemu; e. dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych lub zbiorach dokumentów z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne; f. przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: - projekty podziału działek w liczbie egzemplarzy n + 3, gdzie n - stanowi liczbę współwłaścicieli działek; - wyrys do regulacji stanu prawnego w 4 egz.; - kserokopia badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. - kserokopia zawiadomień o ustaleniu granic, wraz z potwierdzeniem, 1 egz. - kserokopia protokołu granicznego 1 egz. - kserokopia szkicu polowego 1 egz. 6. Pomiar do regulacji stanu prawnego pasa drogowego ulicy Sosnowej. W ramach pomiaru należy: a. wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, Dz.U. Nr 133 poz 872 z późniejszymi zmianami; b. przygotować materiały do regulacji stanu prawnego w postępowaniu sądowym pozostałych działek o nieuregulowanym stanie prawnym, wchodzących w skład pasa drogi, których nie można regulować w trybie w.w. ustawy; c. zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli, współwłaścicieli użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi; d. zastabilizowć wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi, dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp., po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże w terenie zastabilizowane punkty Zamawiającemu; e. dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych lub zbiorach dokumentów z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne; f. przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: - projekty podziału działek w liczbie egzemplarzy n + 3, gdzie n - stanowi liczbę współwłaścicieli działek; - wyrys do regulacji stanu prawnego w 4 egz.; - kserokopia badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. - kserokopia zawiadomień o ustaleniu granic, wraz z potwierdzeniem, 1 egz. - kserokopia protokołu granicznego 1 egz. - kserokopia szkicu polowego 1 egz. 7. Pomiar do regulacji stanu prawnego pasa drogowego ulicy Reja, przebiegającej wzdłuż działek 8821, 4323. W ramach pomiaru należy: a. wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, Dz.U. Nr 133 poz 872 z późniejszymi zmianami; b. przygotować materiały do regulacji stanu prawnego w postępowaniu sądowym pozostałych działek o nieuregulowanym stanie prawnym, wchodzących w skład pasa drogi, których nie można regulować w trybie w.w. ustawy; c. zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli, współwłaścicieli użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi; d. zastabilizowć wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi, dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp., po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże w terenie zastabilizowane punkty Zamawiającemu; e. dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych lub zbiorach dokumentów z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne; f. przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: - projekty podziału działek w liczbie egzemplarzy n + 3, gdzie n - stanowi liczbę współwłaścicieli działek; - wyrys do regulacji stanu prawnego w 4 egz.; - kserokopia badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. - kserokopia zawiadomień o ustaleniu granic, wraz z potwierdzeniem, 1 egz. - kserokopia protokołu granicznego 1 egz. - kserokopia szkicu polowego 1 egz. 8. Pomiar do regulacji stanu prawnego pasa drogowego drogi bocznej od ulicy Modrzejowskiej, dotyczy działek 7098, 7099, 6898. W ramach pomiaru należy: a. przygotować materiały do regulacji stanu prawnego w postępowaniu sądowym działek o nieuregulowanym stanie prawnym wchodzących w skład pasa drogi; b. zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli, współwłaścicieli użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi; c. zastabilizowć wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi, dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp., po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże w terenie zastabilizowane punkty Zamawiającemu; d. dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych lub zbiorach dokumentów z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne; e. przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: - projekty podziału działek w liczbie egzemplarzy n + 3, gdzie n - stanowi liczbę współwłaścicieli działek; - wyrys do regulacji stanu prawnego w 4 egz.; - kserokopia badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. - kserokopia zawiadomień o ustaleniu granic, wraz z potwierdzeniem, 1 egz. - kserokopia protokołu granicznego 1 egz. - kserokopia szkicu polowego 1 egz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastomyszkow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy skrzyżowania ul. Walentego Ciemięgi i Mikołowskiej w Raciborzu
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji technicznej w tym: inwentaryzacji budowlanej, ekspertyzy techniczno - budowlanej oraz programu funkcjonalno - użytkowego budynków mieszkalnych wielorodzinnych położonych przy ul. Piłsudskiego 34-36, 38, 40, 42, 44, 50 i Kwietniewskiego 23 w Bytomiu
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji technicznej w tym: inwentaryzacji budowlanej, ekspertyzy techniczno-budowlanej, audytu energetycznego oraz programu funkcjonalno-użytkowego budynków mieszkalnych wielorodzinnych położonych w Bytomiu przy ul. Żeromskiego 1of i ul. Siemianowickiej 14
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego przebudowy budynku w celu dostosowania do aktualnych przepisów wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Środowiskowy Dom Samopomocy i zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania inwestycyjnego p.n.: Przebudowa budynku przy ul. 11 Listopada 81 w Kłobucku na archiwum zakładowe.
Dodano: 2016-07-26 - DOKUMENTACJA TECHNICZNA NA ROZBIÓRKĘ POMIESZCZEŃ PIWNICZNYCH PRZY UL. PCK 1 W KATOWICACH WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI
Dodano: 2016-07-26 - DOKUMENTACJA TECHNICZNA DLA ZADANIA: SZOPIENICE-CENTRUM. REMONT I ADAPTACJA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU PRZY UL. BEDNORZA 14 W KATOWICACH NA POTRZEBY REALIZACJI DZIAŁAŃ SENIORALNYCH WRAZ Z PEŁNIENIEM KOMPLEKSOWEGO NADZORU AUTORSKIEGO
Dodano: 2016-07-26 - Zaprojektowanie i wykonanie rozbiórki budynku mieszkalnego i pomieszczeń gospodarczych wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Siennej 4 w Bytomiu
Dodano: 2016-07-25 - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy ul. Poprzecznej w Raciborzu
Dodano: 2016-07-20 - Opracowanie dokumentacji projektowej optymalizacji gospodarki elektroenergetycznej i cieplnej bazującej na budowie nowego zespołu prądotwórczego zasilanego gazem ziemnym wraz z układem odzysku ciepła i produkcji chłodu przy suszarni osadu ob. 44 na terenie Oczyszczalni Ścieków WARTA S.A. w Częstochowie
Dodano: 2016-07-20