Przetargi.pl
Wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych w Wojskowym Instytucie Łączności

Wojskowy Instytut Łączności ogłasza przetarg

  • Adres: 05-130 Zegrze, Zegrze Południowe
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6885543, 6885560 , fax. 022 7822134
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Instytut Łączności
    Zegrze Południowe
    05-130 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 022 6885543, 6885560, fax. 022 7822134
    REGON: 01009906000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wil.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych w Wojskowym Instytucie Łączności
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych w Wojskowym Instytucie Łączności tj. w szczególności: - montaż drzwi stalowych klasy B, wyposażonych w dwa niezależne zamki (mechaniczny i szyfrowy), element zatrzaskowy, wizjer, samozamykacz - 2 szt. - wymiana okien szt. 2, - separacja istniejącej instalacji wentylacyjnej i c.o., - wykonanie zabezpieczeń typu budowlanego. - montaż drzwi wejściowych. Wartośćzamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych wartości 206 tys. euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O wykonanie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym osobą, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń do kierowania w specjalności właściwej dla powierzonego stanowiska lub odpowiadające jej ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - wystarczające co do zakresu rzeczowego przedmiotowego postępowania. Osoba ww. musi również być członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa, co należy potwierdzić zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali minimum dwie roboty budowlane porównywalne co do rodzaju i wartości z robotą budowlaną stanowiącą przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu poświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu należy dołączyć do oferty: - Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymagania art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.; - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - Wykaz min. dwóch robót budowlanych z okresu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, z tego okresu porównywalne co do rodzaju i wartości z robotą budowlaną stanowiącą przedmiot zamówienia. Wykaz ma zawierać min.: termin wykonania, przedmiot, wartość, miejsce realizacji. DO wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wskazanych robót; - informację zawierającą imię i nazwisko, pesel, zajmowane stanowisko i dokumenty osoby która posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń do kierowania w specjalności właściwej dla powierzonego stanowiska lub odpowiadające jej ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - wystarczające co do zakresu rzeczowego przedmiotowego postępowania. Osoba ww. musi również być członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa, co należy potwierdzić zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności. - wykaz pracowników i/lub podwykonawców, (jeżeli będą występować) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wykaz powinien zawierać: imię i nazwisko, pesel, zajmowane stanowisko, zakres powierzonych czynności, posiadane uprawnienia do wykonywania tych czynności).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wil.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach