Przetargi.pl
Wykonanie pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi na budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź - Górna

Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Górna ogłasza przetarg

  • Adres: 93-578 Łódź, ul. Wróblewskiego 10
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 25 88 100 , fax. 042 25 88 105
  • Data zamieszczenia: 2009-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Górna
    ul. Wróblewskiego 10 10
    93-578 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 25 88 100, fax. 042 25 88 105
    REGON: 47052020900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1usgorna.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi na budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź - Górna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w postaci remontu pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi na części północnej pięciokondygnacyjnej budynku głównego Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź - Górna przy ul. Wróblewskiego 10 w Łodzi - na powierzchni 632 m?. Budynek główny zlokalizowany jest w środkowej części działki oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 15/04 w obrębie ewidencyjnym G-02. Jest to budynek złożony z dwóch różnych konstrukcyjnie - połączonych funkcjonalnie - części. Dach podlegający remontowi zlokalizowany jest na części północnej pięciokondygnacyjnej tegoż budynku, jest dwuspadowy, drewniany, krokwiowo-płatwiowy, pokryty papą na deskowaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót, stanowiących załącznik Nr 4 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spełniając wymagania ustawy Prawo Budowlane, innych ustaw i rozporządzeń, Polskich norm, zasad wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. Zamawiający nie posiada pomieszczenia z przeznaczeniem na przechowywanie materiałów potrzebnych o wykonywania robót. Wykonawca będzie miał możliwość ustawienia kontenera na terenie Urzędu w trakcie realizacji zadania. Koszty związane z zagospodarowaniem i utrzymaniem placu budowy należą w całości do Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku w trakcie trwania robót oraz uporządkowania terenu po ich ostatecznym zakończeniu i likwidacji zaplecza placu budowy. Wykonywanie robót budowlanych nie może zakłócać bieżącej pracy Urzędu. Przed złożeniem oferty można dokonać wizji lokalnej terenu budowy, którego dotyczy przedmiot niniejszego postępowania w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 15.00, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z przedstawicielem Zamawiającego (kontakt telefoniczny: rozdział VIII pkt 2 niniejszej SIWZ). Wartość zamówienia poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, czyli: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie poprzez weryfikację złożonych dokumentów zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy: a) oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 (załącznik nr 2 do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień o wartości nie mniejszej niż 70.000 zł brutto, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje (załącznik nr 3 do SIWZ), e) aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, f) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), g) kosztorys ofertowy zgodny z zakresem robót określonych w załączniku nr 4 do SIWZ, h) projekt umowy zaakceptowany poprzez podpisanie przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy (załącznik nr 5 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1usgorna.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach