Przetargi.pl
Wykonanie podbudowy tłuczniowej na drodze gminnej w m. Nieszczyce - do Leśniczówki

Gmina Rudna ogłasza przetarg

  • Adres: 59-305 Rudna, Pl. Zwycięstwa 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7492100...134 , fax. 076 7492117
  • Data zamieszczenia: 2009-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudna
    Pl. Zwycięstwa 15 15
    59-305 Rudna, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7492100...134, fax. 076 7492117
    REGON: 39064755800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie podbudowy tłuczniowej na drodze gminnej w m. Nieszczyce - do Leśniczówki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie podbudowy tłuczniowej na drodze gminnej w m. Nieszczyce - do Leśniczówki
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu może wziąć udział wykonawca, który jest osobą fizyczną, osobą prawną lub jednostką organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie oraz który: 1) Spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r Nr 223, poz. 1655 ze zm.) oraz wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2) Wniesie (przed podpisaniem umowy)zabezpieczenie należytego wykonania zamówienia w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie. 3)Na wykonania zamówienia udzieli minimum - 3 letniej gwarancji. 4) Wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej 5 zamówień o podobnym charakterze. 5) Posiada niezbędne uprawnienia wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane. 6) Przedstawi sytuację techniczną i finansową prowadzonej firmy. Zamawiający wybierze ofertę, która będzie zgodna z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 ze zm.) i wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz zostanie uznana przez komisję przetargową za najkorzystniejszą, a propozycja komisji przetargowej zostanie zatwierdzona przez Kierownika zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od wykonawców (załączniki do oferty): 1) oświadczenie wg załącznika nr 2 do SIWZ, 2)dokumenty potwierdzające prawdziwość w/w oświadczenia (w przypadku podmiotu występującego wspólnie - od każdego przedsiębiorcy) tj.: - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ( w tym najmniej pięć o podobnym charakterze), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załącznikiem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg załącznika nr 3 do SIWZ,- aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert. - informacja ogólna o firmie (w tym techniczna i finansowa) - wg zał. nr 4 i 4 A do SIWZ, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, - kserokopia uprawnienia osoby przewidzianej na kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, - zastrzeżenie informacji zawartych w ofercie, które nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania, wg zał. nr 5 do SIWZ, - polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rudna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach