Przetargi.pl
Dostawa fortepianu dla Zespołu Szkół Muzycznych w Legnicy.

Zespół Szkół Muzycznych ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Chojnowska 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-76 8622636 , fax. 0-76 8622636
  • Data zamieszczenia: 2009-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Muzycznych
    ul. Chojnowska 2 2
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 0-76 8622636, fax. 0-76 8622636
    REGON: 00074360000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsmuz.cal.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fortepianu dla Zespołu Szkół Muzycznych w Legnicy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa fabrycznie nowego fortepianu o poniższych parametrach : - długość instrumentu ok. 178 cm, - wysokość instrumentu ok. 102 cm, - szerokość instrumentu ok. 150 cm, - kolor czarny, - lakier - wysoki połysk poliester, - młotki i tłumiki firmy np. Renner, - mechanika firmy np. Renner z litego drewna grabowego bez substytutów z tworzyw sztucznych, - wielowarstwowa strojnica, - brak plastikowych elementów w mechanizmie, - klawisze klejone około 17 warstw, - klapa z mechanizmem hamującym, - duplex skala, - płyta rezonansowa z sezonowego litego drewna rezonansowego- świerku wysokogórskiego, - filce regulacyjne pod klawiaturę jakości równoważnej stosowanej przez firmę Steinway- dotyczy twardości, sprężystości. Zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia - Dział IV punkt 1-4. Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca powinien udokumentować zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymogami ustalonymi przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, załączając do oferty specyfikację dotyczącą instrumentu, zawierającą minimum: parametry proponowanego instrumentu, markę, model-typ. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu innego niż przykładowo podany z nazwy przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że oferowany asortyment będzie o parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie jego szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego powinno wynikać, iż zastosowany asortyment jest o parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych nie gorszych niż określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 373110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1)-3) ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku wg załącznika nr 2 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełnić każdy z osobna. 2. Prowadzą działalność w zakresie dostaw będących przedmiotem zamówienia. Ocena warunku wg dokumentu - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia warunku wg ww. dokumentów - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji podobnych zamówień tzn. jako Wykonawca wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia warunku wg załącznika nr 3 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 4. Złożą oświadczenie i wykonają zamówienie siłami własnymi w 100 %. Ocena spełnienia warunku wg załącznika nr 2 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 5. Załączą do oferty specyfikację - opis proponowanego instrumentu Ocena spełnienia warunku wg załączonej specyfikacji -opisu. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełnić każdy z osobna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ad.1 Ocena spełnienia warunku wg załącznika nr 2 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełnić każdy z osobna. ad.2 Ocena warunku wg dokumentu - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. ad. 3 Ocena spełnienia warunku wg załącznika nr 3 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. ad. 4 Ocena spełnienia warunku wg załącznika nr 2 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. ad. 5 Ocena spełnienia warunku wg załączonej specyfikacji -opisu. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełnić każdy z osobna.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakość
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsmuz.cal.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach