Przetargi.pl
Budowa kotłowni gazowej w budynku biurowym Dolnośląskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych Oddział w Wałbrzychu przy ul. Wieniawskiego 7a

Dolnośląskie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych ogłasza przetarg

  • Adres: 50-044 Wrocław, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 15/17
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3723728 , fax. 071 3429913
  • Data zamieszczenia: 2009-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych
    ul. Marsz. J. Piłsudskiego 15/17 15/17
    50-044 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3723728, fax. 071 3429913
    REGON: 93271580300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.biuro-geodezji.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kotłowni gazowej w budynku biurowym Dolnośląskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych Oddział w Wałbrzychu przy ul. Wieniawskiego 7a
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest budowa kotłowni gazowej w budynku biurowym Dolnośląskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych Oddział w Wałbrzychu przy ul. Wieniawskiego 7a, która obejmuje: a) Wykonanie cokołu pod kocioł gazowy wysokości min. 5 cm. b) Ściany i kotłowni posadzkę wyłożyć płytkami do wysokości 2,2 m. c) Wykonanie studzienki schładzającej z kręgów betonowych. d) Montaż kotła firmy Viessmann typu Vitogaz 100 o mocy 96 kW z palnikiem atmosferycznym, regulatorem i całym niezbędnym wyposażeniem wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji c o. e) Wykonanie zasilania kotłowni , z wyłącznikiem głównym usytuowanym przed wejściem do kotłowni , odłączającym jednocześnie wszystkie nieuziemione przewody. f) Wykonanie Instalacji oświetleniowej kotłowni. g) Wykonanie komina 225 z blachy z blachy kwasoodpornej firmy MK Żary. Komin wyposażyć w odskraplacz i wyczystkę. Wszystkie typy urządzeń wymienione w dokumentacji i SIWZ, jak ich producenci zostały podane jako standard i Zamawiający dopuszcza wykorzystanie urządzeń innych producentów przy zachowaniu parametrów technicznych i jakościowych- równoważnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca musi dostarczyć wadium w wysokości 3.500 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie, ubiegająca się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, tj.: uprawnienia budowlane osób pełniących samodzielne funkcje w realizacji przedmiotu zamówienia w poszczególnych branżach oraz legitymujące się przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: - wykażą się, że wykonali z należytą starannością w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , co najmniej 2 zamówienia odpowiadające rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu; gdzie pod pojęciem (zamówienia odpowiadające rodzajem) należy rozumieć wykonanie robót dotyczących budowy lub przebudowy lub modernizacji kotłowni gazowej; pod pojęciem (zamówienia odpowiadające wartością) należy rozumieć stan, w którym wartość kotłowni odpowiadającej rodzajem nin. zamówieniu jest nie mniejszy niż 100.000 zł brutto. - gwarantują realizację przedmiotu zamówienia przez osoby posiadające kwalifikacje niezbędne do jego wykonania, c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp d) są ubezpieczeni od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł 3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia / nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale VIII SIWZ. 4. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. 5. Niespełnienie któregokolwiek z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. podpisane oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Pzp - Załącznik Nr 3 do SIWZ, 2. oświadczenie Wykonawcy, na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp, czy podlega wykluczeniu z postępowania oraz współpracował z osobami lub firmami, które wykonywały czynności związane z przygotowaniem postępowania lub czy posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności - Załącznik Nr 4 do SIWZ, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert, 7. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, prac o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia. W wykazie wykonanych usług należy podać ich wartość, przedmiot, daty wykonania i odbiorców - Załącznik Nr 5 do SIWZ, Do wykazu należy dołączyć, w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie 8. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności i doświadczenia - Załącznik Nr 6 do SIWZ, Do wykazu należy dołączyć, w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, dokumenty potwierdzające kwalifikacje i doświadczenie tych osób, w tym - uprawnień budowlanych osób pełniących samodzielne funkcje w realizacji przedmiotu zamówienia w poszczególnych branżach, - aktualne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Architektów lub Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 9. polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej we wskazanej wysokości

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.biuro-geodezji.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach