Przetargi.pl
Wykonanie operatów szacunkowych w zakresie siedmiu zadań

Prezydent Miasta Zawiercie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Leśna 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6722684 , fax. 032 6721513
  • Data zamieszczenia: 2012-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Zawiercie
    ul. Leśna 2 2
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 032 6722684, fax. 032 6721513
    REGON: 00051596800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie operatów szacunkowych w zakresie siedmiu zadań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających:Zadanie nr 1 Wartości nieruchomości niezabudowanych nabywanych oraz zbywanych przez Gminę Zawiercie;Zadanie nr 2 Wartości nieruchomości oddanych w użytkowanie wieczyste do celów przekształcenia użytkowania wieczystego w prawo własności;Zadanie nr 3 Wartości nieruchomości oddanych w użytkowanie wieczyste do celów aktualizacji opłaty rocznej;Zadanie nr 4 Wartości lokali mieszkalnych sprzedawanych przez Gminę wraz z wykonaniem szkiców lokali (tj. Dz.U. z 2000 r, Nr 80, poz. 902 z późn.zm);Zadanie nr 5 Wartości nieruchomości dla celów naliczania opłaty adiacenckiej z tytułu podziału nieruchomości;Zadanie nr 6 Wartość nieruchomości położonych na mapie 9,10, obręb Zawiercie stanowiących własność Gminy Zawiercie dla których w Sadzie Rejonowym w Zawierciu prowadzone są księgi wieczyste Nr CZ1Z/00045270/2, CZ1Z/00038917/8 oraz nieruchomości o nr ew. 128/2, karta mapy 9, obręb Zawiercie do wniesienia w formie aportu do Zakładu Gospodarki Komunalnej - 3 operaty szacunkowe;Zadanie nr 7 Wartość nieruchomości o nr ew. 5/5, 5/6, karta mapy 28, obręb Zawiercie w celu ustanowienia trwałego zarządu dla nieruchomości.Przewidywana maksymalna ilość operatów szacunkowych: Zadanie 1 - 40 operatów szacunkowych; Zadanie 2 - 30 operatów szacunkowych; Zadanie 3 - 30 operatów szacunkowych; Zadanie 4 - 71 operatów szacunkowych; Zadanie 5 - 10 operatów szacunkowych; Zadanie 6 - 3 operaty szacunkowe; Zadanie 7 - 1 operat szacunkowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo nieudzielenia zamówienia w przewidywanej ilości. Wielkość zamówienia uzależniona będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego. Przewidywana minimalna ilość operatów szacunkowych: Zadanie 1 - 35 operatów szacunkowych; Zadanie 2 - 20 operatów szacunkowych; Zadanie 3 - 15 operatów szacunkowych; Zadanie 4 - 50 operatów szacunkowych; Zadanie 5 - 5 operatów szacunkowych. Odbiór zlecenia odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego telefonicznie lub drogą elektroniczną, lub za pomocą innych środków łączności. Zmiana terminu odbioru zlecenia może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego. Wymagany termin wykonania wyceny: dla zadań nr 1, 2, 3 - 14 dni od daty otrzymania zlecenia, dla zadań nr 4 i 5 - 21 dni od daty otrzymania zlecenia, w okresie objętym zamówieniem: od dnia podpisania umowy do 31.12.2012r. dla zadań 6 i 7 - 14 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca powinien podać cenę za wykonanie jednego operatu szacunkowego dla jednej nieruchomości (zadanie nr 1, 2, 3, 4, 5 i 7), z zastrzeżeniem zadania nr 6, gdzie należy podać cenę za wykonanie trzech operatów szacunkowych dla trzech nieruchomości. W przypadku zadań: nr 2, 4, 5 i 6 wymagane jest wykonanie operatów w dwóch egzemplarzach; nr 1, 3, 7 wymagane jest wykonanie jednego egzemplarza operatu. W zakresie zadań nr 1 ,2, 3, 5, 6 i 7 jako załączniki do operatu szacunkowego powinny być załączone m.in. odpis z księgi wieczystej bądź protokół z badania księgi wieczystej, protokół z oględzin nieruchomości, oraz co najmniej 4 kolorowe zdjęcia wycenianej nieruchomości.W przypadku zadań nr 2 i 5 oględziny nieruchomości powinny się odbyć z udziałem strony postępowania, a protokół z oględzin nieruchomości powinien zawierać podpisy uczestników wizji. W zakresie zadania nr 5 operaty szacunkowe sporządzane w celu naliczania opłaty adiacenckiej powinny zawierać szczegółowe i obszerne (co najmniej 1 strona operatu) uzasadnienie zaistniałego wzrostu wartości nieruchomości lub jego braku oraz powinny być sporządzone w sposób staranny, czytelny i przejrzysty (rozmiar czcionki co najmniej 12). W przypadku wyceny nieruchomości niezabudowanych przeznaczonych do sprzedaży gdy nieruchomość ma zróżnicowane przeznaczenie w planie zagospodarowania przestrzennego operat szacunkowy powinien uwzględniać tą sytuację i zawierać stosowne uzasadnienie.Operaty szacunkowe powinny być wykonane zgodnie z przepisami prawa zawartymi w ustawie o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997r. (t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 102 poz. 651 z późniejszymi zmianami) oraz w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 21 września 2004r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz.U. z 2004r. Nr 207 poz. 2109 z późniejszymi zmianami) oraz z Powszechnymi Krajowymi Standardami Wyceny, obejmującymi Standardy Zawodowe i Noty Interpretacyjne. Wykonawca zobowiązany jest do czynnego udziału w postępowaniu administracyjnym, w sprawach związanych z wykonanym przez siebie operatem szacunkowym, a także do udzielania stronom wyjaśnień odnośnie sporządzonej wyceny oraz do każdorazowego stawiania się na wezwania Zamawiającego oraz organów odwoławczych na swój koszt. Wykonawca nie może powierzyć wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach