Przetargi.pl
WYKONANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH OKREŚLAJĄCYCH WARTOŚĆ RYNKOWĄ NIERUCHOMOŚCI

Gmina Myszków ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. Kościuszki 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (34) 313 26 82 w. 145 , fax. (34) 313 50 29
  • Data zamieszczenia: 2013-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myszków
    ul. Kościuszki 26 26
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. (34) 313 26 82 w. 145, fax. (34) 313 50 29
    REGON: 15139849700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.miastomyszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH OKREŚLAJĄCYCH WARTOŚĆ RYNKOWĄ NIERUCHOMOŚCI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pod nazwą Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości. 2. Kod CPV zamówienia: 70.00.00.00 - 1 - usługi w zakresie nieruchomości. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie 25 operatów szacunkowych określających wartość rynkową lokalu mieszkalnego przeznaczonego do zbycia wraz z przynależnym gruntem. Operat szacunkowy lokalu mieszkalnego winien zawierać inwentaryzację tego lokalu oraz zaświadczenie o samodzielności lokalu. 2) Wykonanie 2 operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości zabudowanej garażem przeznaczonej do zbycia. 3) Wykonanie 6 operatów szacunkowych określających wartość prawa własności nieruchomości lub wartość prawa użytkowania wieczystego nieruchomości niezabudowanej, przeznaczonej do zbycia, zamiany lub w celu jej nabycia na rzecz Gminy, wniesienia aportem do spółki prawa handlowego. 4) Wykonanie 15 operatów szacunkowych określających wartość prawa własności nieruchomości oraz wartość prawa użytkowania wieczystego tej nieruchomości w celu jej sprzedaży na rzecz użytkownika wieczystego lub przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności - jak również w celu wykorzystania niniejszego operatu do aktualizacji opłaty z tytułu użytkowania wieczystego gruntu. 5) Wykonanie 15 operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości niezabudowanej zajętej pod drogę. 6) Wykonanie 2 operatów szacunkowych nieruchomości zabudowanej obiektami o funkcji mieszkalnej, usługowej lub mieszkalno - usługowej w celu jej zbycia przez Gminę lub w celu jej nabycia na rzecz Gminy. 7) Wykonanie 15 operatów szacunkowych w celu ustalenia jednorazowej opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w związku z uchwaleniem planu miejscowego lub jego zmianą (zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym) lub w celu ustalenia odszkodowania z tytułu obniżenia wartości nieruchomości, w związku z uchwaleniem planu miejscowego lub jego zmianą (zgodnie z art. 36 ust. 3 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym) lub sporządzenie nieodpłatnej opinii stwierdzającej niecelowość wykonania operatu szacunkowego w postępowaniu w sprawie ustalenia opłaty z uwagi na niemożność wykazania wzrostu wartości nieruchomości. 8) Wykonanie 1 operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości oddanej w trwały zarząd w celu ustalenia ceny nieruchomości. 9) Wykonanie 2 operatów szacunkowych określających wartość służebności przesyłu. 10) Wykonanie 4 operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości zabudowanej, urządzeń i ruchomości stanowiących zorganizowane mienie oraz wartość nakładów dla potrzeb wniesienia ich aportem do spółki prawa handlowego. W ramach zleconego opracowania Wykonawca sporządzi wykaz poszczególnych środków trwałych, nakładów, ruchomości, urządzeń lub innych składników majątkowych podlegających wycenie w oparciu o dokumentację udostępnioną przez Zamawiającego. W operacie szacunkowym należy przedstawić wartość poszczególnych środków trwałych, nakładów, ruchomości lub innych składników majątkowych podlegających wycenie składających się na ogólną wartość nieruchomości zabudowanej, urządzeń lub ruchomości stanowiących zorganizowane mienie. 11) Wykonanie 2 operatów szacunkowych w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, który nastąpił w wyniku podziału nieruchomości. 12) Wykonanie 5 operatów w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego budową urządzeń infrastruktury technicznej. 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom na zakres usługi wskazany w ofercie. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie przewiduje: 1) Składania ofert częściowych; 2) Zawarcia umowy ramowej; 3) Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 4) Wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 5) Rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1000,00zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na okres co najmniej związania ofertą. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej zapisy wynikające z dokumentu wadialnego winny umożliwiać Zamawiającemu, podjęcie działań określonych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego w Międzypowiatowym Banku Spółdzielczym Nr konta: 58 8279 0000 0123 3757 2001 0004 z dopiskiem na przelewie ZP 271.4.2013 - Gmina Myszków - Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości. 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania w/w kwotą rachunku bankowego Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w Wydziale Finansowo-Budżetowym - kasa Urzędu Miasta Myszkowa, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. W treści dokumentu ustanawiającego wadium należy podać numer sprawy i tytuł przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 8. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastomyszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach