Przetargi.pl
Wykonanie nawierzchni chodnika i zjazdów w ul. Artyleryjskiej w Gnieźnie, na odcinku od ul. Wrzesińskiej - od km 0+000 do km 0+163,66 strona prawa

Gmina Miasto Gniezno ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, ul. Lecha 6
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 4260400 , fax. 061 4261687
  • Data zamieszczenia: 2013-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Gniezno
    ul. Lecha 6 6
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 61 4260400, fax. 061 4261687
    REGON: 63125784500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gniezno.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nawierzchni chodnika i zjazdów w ul. Artyleryjskiej w Gnieźnie, na odcinku od ul. Wrzesińskiej - od km 0+000 do km 0+163,66 strona prawa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o: projekt budowlano - wykonawczy w branży drogowej, przedmiar robót; szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych i zapisy siwz. 2.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1.1. wykonanie nawierzchni chodnika i zjazdów z kostki brukowej betonowej, w ul. Artyleryjskiej, strona prawa ulicy, na długości 163,66 mb, w tym m. in.: - rozbiórka zjazdów z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm, wraz z podbudową z kruszywa kamiennego grubości 20 cm 57,82 m2 - usunięcie skarpy ziemnej 33,48 m3 - ułożenie krawężników betonowych wystających 15x30 cm na ławie z betonu B-15 24,00 m - ułożenie krawężników przejazdowych 15 x 22 cm na ławie z betonu B-15 19,30 m - ułożenie oporników betonowych 10x25x100 połówkami w pionie 130,00 m - ułożenie oporników betonowych 10 x 25 x 100 całych w pionie 325,00 m - chodnik z kostki betonowej brukowej typu cegiełka, gr. 8cm, koloru czerwonego, na podsypce cementowo - piaskowej, na podbudowie z kruszywa łamanego twardego grubości 10 cm, i na warstwie odsączającej z piasku grubości 10 cm 414,50m2 - zjazdy z kostki betonowej brukowej typu cegiełka, gr. 8 cm, koloru szarego, na podsypce cementowo - piaskowej , na podbudowie z kruszywa łamanego twardego gr. 25 cm i podsypce piaskowej gr. 10 cm 62,00 m2 - wywóz ziemi z terenu rozbiórki z mechanicznym za ładunkiem 199,60 m3 - roboty wykończeniowe, - zabezpieczenie kabli telekomunikacyjnych na zjazdach 23,5m - obniżenie studni telekomunikacyjnej - 1 szt. wraz z kablami telekomunikacyjnymi na długości 30mb. 2.2.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewnia: 2.2.1.Oznakowanie miejsca realizowania przedmiotu zamówienia na własny koszt, zgodnie z Załącznikami do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003r. Nr 220 poz. 2181 ze zm.) oraz z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U.03.177.1729), na podstawie projektu tymczasowej zmiany organizacji ruchu i zabezpieczenia robót, zaopiniowanego przez Zarządcę dróg gminnych i Komendę Powiatową Policji w Gnieźnie oraz zatwierdzonego przez Organ Zarządzający Ruchem - Starostwo Powiatowe. Ww. projekt należy wykonać na własny koszt. 2.2.2.Obsługę geodezyjną - wytyczenie w terenie i wykonanie inwentaryzacji geodezyjnych powykonawczych (w tym szkiców i map dla: robót drogowych, potwierdzonych przez Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej) przez uprawnionego geodetę. 2.2.3. Utrzymanie w czystości (zgodnie z przepisami wynikającymi z ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /Dz.U.2012.391 j. t. ze zm./) ulic przylegających do placu budowy oraz przywrócenie nawierzchni ulic do stanu pierwotnego w razie uszkodzenia ich nawierzchni. 2.2.4. Przejezdność nawierzchni ulic tymczasowo utwardzonych, przylegających do placu budowy i w przypadku ich uszkodzenia wykonanie remontu, celem przywrócenia ich do stanu pierwotnego. 2.2.5. Uporządkowanie terenu objętego przedmiotem zamówienia po wykonaniu robót budowlanych. 2.2.6. Sprzęt: w tym między innymi: koparko-ładowarkę kołową; samochód dostawczy; stopę wibracyjną spalinową; zagęszczarkę wibracyjną spalinową lub inny sprzęt tożsamy, dostosowany do zagęszczania piasku, tłucznia, kostki betonowej w pasie chodników (chodniki, zjazdy,); piłę do cięcia kostki betonowej; piłę do ciecia betonu asfaltowego; samochód wywrotkę, samochód skrzyniowy. Ilość narzędzi i urządzeń, wykorzystanych do realizacji ww. budowy, winna zapewnić właściwe tempo realizowanego zadania, w okresie objętym umową. Wszystkie narzędzia i urządzenia winny być dobrane w taki sposób, by nie spowodować niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót. 2.3. Wymagania jakościowe: 2.3.1. Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia powinny być nowe i posiadać gwarancje jakości na min. 36 m-cy (licząc od dnia podanego w protokole z odbioru końcowego zadania). Wbudowywane nowe materiały/produkty powinny posiadać określone obowiązującymi w tym zakresie polskimi przepisami dopuszczenia do stosowania (certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne itp.) oraz gwarancje uzyskane od producenta. Powyższe dokumenty należy na żądanie inspektora nadzoru przedstawić przed wbudowaniem materiałów/produktów oraz przekazać Zamawiającemu przy odbiorach częściowych i odbiorze końcowym robót. Ww. materiały/produkty winny spełniać postanowienia ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r. Nr 92 poz. 881 ze zm.). 2.3.2. Okres rękojmi na wykonane roboty wynosi min. 36 m-cy licząc od dnia podanego w protokole z odbioru końcowego zadania. W powyższym okresie Wykonawca będzie odpowiedzialny za usunięcie wad fizycznych przedmiotu umowy z tytułu rękojmi. Z uwagi na przeprowadzenie prac naprawczych okres rękojmi może ulec wydłużeniu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umgniezno.bip4.e-zeto.eu/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach