Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy SP ZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 63-100 Śrem, ul. Promenada 7
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 2835267 , fax. 061 2837738
- Data zamieszczenia: 2013-07-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy SP ZOZ
ul. Promenada 7 7
63-100 Śrem, woj. wielkopolskie
tel. 061 2835267, fax. 061 2837738
REGON: 63112962700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpo.srem.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty malarskie w Zakładzie Pilęgnacyjno - Opiekuńczym w Śremie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
. Malowanie na oddziale stacjonarnym - odcinek II i IV, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ . 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych . 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: 1) zorganizowanie placu budowy, w tym wyniesienie mebli z pomieszczeń, 2) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć teren wykonywanej roboty w celu zapewnienia bezpieczeństwa pacjentów Zakładu, 3) utrzymanie obiektu do czasu odbioru bezusterkowego, 4) po zakończeniu robot Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren robót w tym wnieść i ustawić meble i przekazać go Zamawiającemu, 5) Roboty wykonywane będą etapami przy uwzględnieniu normalnego funkcjonowania oddziału przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych, 6) udzielenie 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454421008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium określone zostało w wysokości : 1.500,00 zł słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2. Termin wniesienia wadium upływa w dniu i o godzinie upływu terminu składania ofert. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zakładu: PKO BP O/Śrem 33 1020 4160 0000 2102 0007 1464 4. Oryginał gwarancji lub poręczenia winien być dostarczony w oddzielnym opakowaniu zaadresowanym w analogiczny sposób jak oferta, z dopiskiem gwarancja / poręczenie. 5. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Poręczenie lub gwarancja winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z ustawą, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela oraz wyraźnie wskazywać na wszystkie okoliczności zatrzymania wadium przez Zamawiającego określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: 1) jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 2) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zpo.srem.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty remontowe w pomieszczeniach budynku Starostwa Powiatowego w Kaliszu
Dodano: 2016-06-15 - Zadanie 1 Remont pomieszczeń biurowych w budynku Nr 2 Starostwa Powiatowego w Krotoszynie. Zadanie 2 Remont pomieszczeń biurowych w budynku Nr 1 Starostwa Powiatowego w Krotoszynie - Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
Dodano: 2016-06-06 - Remont pomieszczeń na I p. w budynku Komendy Miejskiej Policji w Lesznie
Dodano: 2016-05-17 - Wykonanie prac tynkarsko- malarskich korytarzy i klatek schodowych wraz ze śluzami w budynkach zlokalizowanych w Poznaniu przy ul. Naramowickiej 211 AB, ul. Piaskowej 7, 8 i ul. Katowickiej 8 ABC.
Dodano: 2016-05-10 - zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót malarskich w Centrum Kultury Zamek w Poznaniu
Dodano: 2016-04-07 - REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU GŁÓWNYM ZAKŁADU ZLOKALIZOWANYCH NA PARTERZE I DRUGIM PIĘTRZE BUDYNKU
Dodano: 2016-01-12 - Wykonanie robót malarskich - malowanie korytarzy i piwnicy oraz remont Sali rozpraw w siedzibie Zamawiającego w Trzciance ul. Staszica 1 i 3
Dodano: 2015-12-07 - REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU GŁÓWNYM ZAKŁADU ZLOKALIZOWANYCH NA PARTERZE I DRUGIM PIĘTRZE
Dodano: 2015-12-01 - malowanie holu, pomieszczeń biurowych, sal rozpraw, toalet, korytarzy, klatek schodowych na parterze, I piętrze i II piętrze oraz czyszczenie i impregnacja ścian z cegły klinkierowej (zewnętrznych i wewnętrznych) w budynku Sądu Rejonowego w Szamotułach przy ul. Aleja 1 Maja 5A
Dodano: 2015-10-07 - REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU GŁÓWNYM ZAKŁADU ZLOKALIZOWANYCH NA PARTERZE I DRUGIM PIĘTRZE BUDYNKU
Dodano: 2015-09-02