Przetargi.pl
malowanie holu, pomieszczeń biurowych, sal rozpraw, toalet, korytarzy, klatek schodowych na parterze, I piętrze i II piętrze oraz czyszczenie i impregnacja ścian z cegły klinkierowej (zewnętrznych i wewnętrznych) w budynku Sądu Rejonowego w Szamotułach przy ul. Aleja 1 Maja 5A

Sąd Rejonowy w Szamotułach ogłasza przetarg

  • Adres: 64-500 Szamotuły, Aleja 1 Maja 5a
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2921913 , fax. 061 2920002
  • Data zamieszczenia: 2015-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Szamotułach
    Aleja 1 Maja 5a 5a
    64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2921913, fax. 061 2920002
    REGON: 00032411600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szamotuly.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    malowanie holu, pomieszczeń biurowych, sal rozpraw, toalet, korytarzy, klatek schodowych na parterze, I piętrze i II piętrze oraz czyszczenie i impregnacja ścian z cegły klinkierowej (zewnętrznych i wewnętrznych) w budynku Sądu Rejonowego w Szamotułach przy ul. Aleja 1 Maja 5A
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a/ Wykonanie zamówienia będzie polegało na wykonaniu wszystkich czynności umożliwiających i mających na celu wykonanie robót malarskich i związanych z nimi czynności, tj.: przygotowanie podłoża pod malowanie, malowanie tynków ścian, sufitów holu, pomieszczeń biurowych, sal rozpraw, toalet i biegów klatki schodowej. W szczególności malowanie poprzedzi odpowiednie przygotowanie ścian do malowania. Przygotowanie podłoża: powierzchnie zostaną oczyszczone z kurzu i brudu, tynki powinny być równe i gładkie (zmycie / gruntowanie, łącznie z naprawą miejscowych drobnych uszkodzeń, w tym odparzeń, powierzchniowych ubytków mechanicznych oraz spękań tynków gipsowych). Powierzchnie należy gruntować środkami dopuszczonymi dla danej farby nawierzchniowej; Gładź gipsową wykonać dla uzyskania gładkości powierzchni - niedopuszczalne jest nakładanie gipsu w celu równania ścian (wymagana kategoria tynku IV). Powłoki z farb emulsyjnych powinny być niezmywalne przy zastosowaniu środków myjących i dezynfekujących. Powłoki powinny mieć aksamitno - matowy wygląd powierzchni; barwa powłok powinna być jednolita bez smug i plam, powierzchnia powłok bez uszkodzeń i śladów pędzla. Wykonanie prac porządkowych po wykonaniu remontu, wywiezienie pozostałości po remoncie na wysypisko śmieci na własny koszt Wykonawcy; Malowanie i prace towarzyszące należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną. Wykonanie prac towarzyszących: zabezpieczenie pomieszczeń i traktów komunikacyjnych na czas prowadzenia robót, np. wyłożenie podłóg folią, osłony mebli, wyniesienie lub przestawienie mebli i wyposażenia itp., uporządkowanie pomieszczeń i komunikacji oraz terenu po wykonaniu robót, wniesienie mebli wyposażenia itp. b/ wykonanie zamówienia będzie polegało na wykonaniu wszystkich czynności umożliwiających i mających na celu wykonanie robót elewacyjnych w zakresie czyszczenia i ochrony powierzchni, w tym wykonanie następujących robót: czyszczenie strumieniowe ścian z klinkieru wodą pod ciśnieniem, usunięcie wykwitów cementowych preparatami do usuwania wykwitów, impregnacja ścian środkami przeciw wykwitom soli i grzybów. W celu wykonania prac Wykonawca użyje właściwych materiałów, w tym materiały podstawowe: woda - do mycia pod ciśnieniem ścian z cegły klinkierowej, środki do czyszczenia budowlane gotowe wskazane poniżej lub równoważne: np. Dynasil? Renowal KR - preparat do usuwania wykwitów, nalotów cementowych, wapiennych oraz uporczywych zabrudzeń z powierzchni takich jak płytki klinkierowe; Farba olejna do gruntowania i nawierzchniowa do wymalowań Dynasil? Klinkier - gotowy do użycia środek hydrofobizujący, przeznaczony do impregnacji wodoodpornej cegieł i płytek klinkierowych. Szczegółowo zakres zamówienia opisany został w załącznikach do SIWZ: - Projekcie wykonawczym, - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, - Przedmiarach robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454421008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 54 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00-100). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp., tj.: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji, termin ważności gwarancji zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2013.907 j.t. z późn. zm.) (ustawa Pzp), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw oraz nie udowodnił, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Postanowienia Rozdziału VIII ust. 3 stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w Rozdziale VIII ust. 2 lit. b i e. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Każdy dokument wadialny powinien zostać wystawiony na beneficjenta: Sąd Rejonowy w Szamotułach Ul. Aleja 1 Maja 5a 64-500 Szamotuły. Wadium wniesione w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: konto sum depozytowych BGK Oddział w Poznaniu; Nr rachunku: 77 1130 1017 0021 1000 1790 0004 z dopiskiem Wadium dot. z dopiskiem Wadium dot. ZP A-212-25-15. Wadium wniesione w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 23.10.2015 r. do godz. 12.00. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego (zaleca się wpłatę wadium najpóźniej do dnia poprzedzającego dzień składania ofert z uwagi na operacje bankowe). Bankowy dowód wpłaty należy przedstawić w formie dołączonej do oferty kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. Do oferty należy załączyć również kserokopię tego dokumentu potwierdzonego za zgodność z oryginałem. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawyPzp, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający będzie zwracał wadium zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust.14. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Ponowne wniesienie wadium: Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Utrata wadium: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (art. 23 ust. 1 ustawy) wadium może być wniesione przez dowolny podmiot.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szamotuly.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach