Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-713 Poznań, Al. Niepodległości 16/18
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8541300 , fax. 061 8541204
- Data zamieszczenia: 2015-10-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Al. Niepodległości 16/18 16/18
61-713 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8541300, fax. 061 8541204
REGON: 00051433100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.uw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa sprzątania terenu wokół budynków Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego wraz z pielęgnacją zieleni w Delegaturach w Koninie, Kaliszu, Lesznie oraz Pile z możliwością składania ofert częściowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania terenu wokół budynków Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego wraz z pielęgnacją zieleni w Delegaturach w Koninie, Kaliszu, Lesznie oraz Pile z możliwością składania ofert częściowych, według następujących części: Część I - Usługa sprzątania terenu wokół budynków Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Koninie wraz z pielęgnacją zieleni; Część II - Usługa sprzątania terenu wraz z pielęgnacją zieleni wokół budynków Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kaliszu wraz z pielęgnacją zieleni; Część III - Usługa sprzątania terenu wraz z pielęgnacją zieleni wokół budynków Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lesznie wraz z pielęgnacją zieleni; Część IV - Usługa sprzątania terenu wraz z pielęgnacją zieleni wokół budynków Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile wraz z pielęgnacją zieleni. 1. Najpóźniej w dniu rozpoczęcia świadczenia przedmiotowego zamówienia Wykonawca przedstawi Zamawiającemu poświadczoną za zgodność oryginałem kopię polisy ubezpieczeniowej na kwotę min. 50.000,00 zł od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, za szkody mogące powstać w trakcie realizacji Umowy. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnego zmniejszenia zakresu i ilości zamawianej usługi sprzątania z zachowaniem cen jednostkowych zamówienia w stosunku do zapotrzebowania określonego w opisie przedmiotu zamówienia. Z tytułu wykorzystania mniejszego zakresu i ilości usługi sprzątania w stosunku do założonych, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. 3. Wykonawca najpóźniej w terminie 7 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotowego zamówienia wraz z informacją dotyczącą zakresu prac, które będą te osoby wykonywać. Wykonawca pisemnie poinformuje Zamawiającego o wszelkich zmianach w składzie osobowym, najpóźniej w dniu dokonania zmiany. 4. Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia stosownie do art. 29 ust. 4 ustawy, dotyczące klauzuli społecznej: 1) Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienie zatrudni przy wykonywaniu zamówienia, na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej, 1 osobę bezrobotną (dla każdej z Delegatur) na podstawie skierowania z powiatowego urzędu pracy zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2008r. Nr 69 poz.415 z późn. zm.). Osoba bezrobotna oznacza osobę spełniającą przesłanki art. 2 ust. 1 pkt 2 w/w ustawy; 2) zatrudnienie przy realizacji zamówienia winno trwać w okresie wykonywania usługi, w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę bezrobotną lub przez Wykonawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia w ciągu 7 dni na to miejsce innej osoby bezrobotnej, 3) Wykonawca w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia rozpoczęcia realizacji umowy, przedstawi Zamawiającemu zgłoszenie oferty pracy przedstawione powiatowemu urzędowi pracy, odpis skierowania bezrobotnych przez powiatowy urząd pracy do Wykonawcy oraz umowy o prace lub umowy cywilnoprawne z wybranymi osobami skierowanymi przez powiatowy urząd pracy, 4) Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji umowy zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia osób bezrobotnych, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie Zamawiającemu, 5) w przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia i na jego czas 1 osoby bezrobotnej, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, w wysokości 50,00 zł brutto za każdy dzień niezatrudnienia osoby bezrobotnej, liczony od dnia następnego po terminach wskazanych w pkt 2), chyba że Wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie oferty pracy powiatowemu urzędowi pracy a niezatrudnienie osoby bezrobotnej nie nastąpiło z przyczyn leżących po jego stronie np. w przypadku odmowy podjęcia pracy przez bezrobotnego. 5. Szczegółowy opis zamówienia określa załącznik nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: część I zamówienia: 240,00 zł (słownie: dwieście czterdzieści zł) część II zamówienia: 500,00 zł (słownie: pięćset zł) część III zamówienia: 580,00 zł (słownie: pięćset osiemdziesiąt zł) część IV zamówienia: 300,00 zł (słownie: trzysta zł)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji na zgłoszoną reklamację
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.uw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie cieków naturalnych istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa i urządzeń melioracji podstawowych w 2016 r. Województwo: Wielkopolskie
Dodano: 2016-07-26 - Nasadzenie zieleni przydrożnej (drzewek) w pasie drogowym dróg wojewódzkich Rejonu Dróg Wojewódzkich w Szamotułach
Dodano: 2016-07-25 - Wykonanie rewitalizacji zieleni w Parku Przyjaźni w Kaliszu
Dodano: 2016-07-21 - Nasadzenie drzew i krzewów wraz z zakupem drzew, krzewów i prowadzeniem pielęgnacji tych drzew i krzewów oraz wycinki oraz przeprowadzenia prac polegających na oczyszczeniu terenów znajdujących się w kompleksach wojskowych będących w administrowaniu 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego
Dodano: 2016-06-29 - Zagospodarowanie terenu w zakresie zieleni, dla Inwestycji pn. Przebudowa węzła komunikacyjnego Rondo - Kaponiera w Poznaniu
Dodano: 2016-06-22 - Nasadzenia drzew na obszarze działania RDW w Ostrowie Wlkp
Dodano: 2016-06-16 - Usługa sprzątania terenu wokół budynków Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu wraz z pielęgnacją zieleni
Dodano: 2016-05-06 - Sadzenie drzew i krzewów, niwelacja terenu, na terenie zieleni w Koziegłowach, projektowany park działka nr 83/68 i 83/69, ark. 4
Dodano: 2016-05-05 - Konserwacja, pielęgnacja i utrzymania parków, zieleńców i skwerów
Dodano: 2016-04-20 - Usługa sprzątania terenu wokół budynków Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu wraz z pielęgnacją zieleni
Dodano: 2016-04-15