Przetargi.pl
Usługa sprzątania terenu wokół budynków Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu wraz z pielęgnacją zieleni

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-713 Poznań, Al. Niepodległości 16/18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8541300 , fax. 061 8541204
  • Data zamieszczenia: 2016-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
    Al. Niepodległości 16/18 16/18
    61-713 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8541300, fax. 061 8541204
    REGON: 00051433100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.uw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprzątania terenu wokół budynków Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu wraz z pielęgnacją zieleni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania terenu wraz z pielęgnacją (utrzymaniem) zieleni wokół budynków Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, przy al. Niepodległości 16/18, Placu Wolności 17 i ul. Wiśniowej 13a. 2. Prace wchodzące w zakres przedmiotu niniejszej umowy obejmują: 1) codzienne usuwanie nieczystości z trawników i klombów (wygrabianie) tj. papierków, niedopałków tytoniowych, opadłych liści, piasku, błota, nieczystości pozostawionych przez zwierzęta oraz ptactwo, 2) codzienne usuwanie nieczystości z terenów utwardzonych (tj. zamiatanie placów, chodników, podjazdów inwalidzkich, parkingów, podwórza, zamiatanie i mycie schodów zewnętrznych), 3) codzienne oczyszczanie popielnic, koszy i wycieraczek zewnętrznych, 4) w okresie jesiennym - systematyczne usuwanie opadłych liści z terenów utwardzonych i trawników oraz ich wywóz, 5) raz w tygodniu (każdy poniedziałek, a w przypadku dni świątecznych w dniu następnym) czyszczenie szklanych balustrad wzdłuż płyty parkingowej i schodów przy budynku A przy al. Niepodległości 16/18 oraz szklanych balustrad na schodach wejściowych do budynku B od ul. Kościuszki 93, 6) dwa razy w miesiącu (co dwa tygodnie w poniedziałek, a w przypadku dni świątecznych w dniu następnym) obustronne czyszczenie szklanych daszków nad każdym wejściem do budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego (dotyczy wyłącznie lokalizacji przy ul. Wiśniowej 13a oraz Pl. Wolności 17), 7) raz w roku mechaniczne czyszczenie kostki brukowej znajdującej się wokół budynków w terminie uzgodnionym z Zamawiającym nie później niż do 31 sierpnia 2016 r., 8) w okresie zimowym w razie konieczności, w zależności od warunków atmosferycznych: - systematyczne odśnieżanie, odladzanie i zabezpieczanie przed oblodzeniem poprzez posypanie mieszanką piaskowo - solną terenów utwardzonych (tj. placów, chodników, podjazdów inwalidzkich, parkingów, podwórza, schodów zewnętrznych), - wywóz nagromadzonego śniegu, - usuwanie błota po roztopach, - odkuwanie i wywóz lodu z chodników i parkingów, - usuwanie zwisającego lodu z budynku C przy al. Niepodległości 18. Usługa usuwania zwisającego lodu z budynku C będzie wykonywana wyłącznie po telefonicznym uzgodnieniu z Zamawiającym, ilość przyjazdów nie przekroczy 3 w okresie trwania umowy. 9) codzienną pielęgnację i utrzymanie zieleni wokół budynków w zakresie: - pielęgnacji trawników tj. wg potrzeb wiosenna wertykulacja, nawożenie, odchwaszczanie, nawadnianie, koszenie trawników, wygrabianie (minimum 2 razy w miesiącu), usuwanie pokosu, - pielęgnacji kwietników tj. wg potrzeby uzupełnienie lub wymiana ziemi, dostawa i dwukrotne obsadzenie kwiatami jednorocznymi zakupionymi na koszt Wykonawcy 9 szt. rabat / gazonów (ilość gazonów / rabat może ulec zmniejszeniu, nawożenie, odchwaszczanie, nawadnianie, posezonowa likwidacja kwiatów (obsady kwiatami w uzgodnieniu z Zamawiającym), - pielęgnacji drzew i krzewów tj. wykonywanie cięć ( sanitarnych, formujących, prześwietlających, odmładzających), nawożenie, odchwaszczanie, nawadnianie, okresowe opryski przeciw szkodnikom, wg potrzeby uzupełnienie kory drzewnej oraz korowanie nasadzeń. 3. Wielkość powierzchni do utrzymania porządku wokół budynków Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu wynosi: 1) Poznań, al. Niepodległości 16/18 - 6.462,00 m2 w tym: tereny zielone: 1.382 m2; powierzchnie utwardzone: 5.080 m2, 2) Poznań, Plac Wolności 17 - 791,00 m2 w tym: tereny zielone: 210 m2; powierzchnie utwardzone: 581 m2, 3) Poznań, ul. Wiśniowa 13a - 3.187,00 m2 w tym: tereny zielone: 1.600 m2; powierzchnie utwardzone: 1.587 m2; - łącznie: 10.440,00 m2 w tym: tereny zielone: 3.192 m2; powierzchnie utwardzone: 7.248 m2. 4. Pracownicy Wykonawcy zobowiązani są od poniedziałku do piątku przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy do wpisania się do Rejestru ruchu osobowego znajdującego się w portierni głównej danej lokalizacji. Natomiast po godzinach pracy Urzędu oraz w dni wolne od pracy zobowiązani są do wpisania się do Rejestru osób przebywających w WUW po godzinach pracy Urzędu oraz w dni wolne znajdującego się w portierni głównej danej lokalizacji. 5. Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia stosownie do art. 29 ust. 4 ustawy, dotyczące klauzuli społecznej: 1) Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienie zatrudni przy wykonywaniu zamówienia, na podstawie umowy o pracę, 1 osobę bezrobotną na podstawie skierowania z powiatowego urzędu pracy zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2013r. poz. 674 ze zm.). Osoba bezrobotna oznacza osobę w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 2 w/w ustawy; 2) zatrudnienie przy realizacji zamówienia w trybie, o którym mowa w pkt 1, winno nastąpić w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia rozpoczęcia realizacji umowy i trwać nieprzerwanie w całym okresie wykonywania umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę bezrobotną lub przez Wykonawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia w ciągu 14 dni kalendarzowych na to miejsce innej osoby bezrobotnej, w trybie, o którym mowa w pkt 1, 3) Wykonawca w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia rozpoczęcia realizacji umowy, przedstawi Zamawiającemu zgłoszenie oferty pracy przedstawione powiatowemu urzędowi pracy, odpis skierowania bezrobotnych przez powiatowy urząd pracy do Wykonawcy oraz umowę o pracę z wybraną osobą skierowaną przez powiatowy urząd pracy, 4) Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji umowy zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia osoby bezrobotnej, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie Zamawiającemu w wyznaczonym terminie, 5) w przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia i na jego czas 1 osoby bezrobotnej oraz nieprzedstawienia dokumentów o których mowa w pkt 3) i 4) w wyznaczonym terminie, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, w wysokości 100,00 zł brutto za każdy dzień niezatrudnienia 1 osoby bezrobotnej w danym miesiącu realizacji usługi oraz nieprzedstawienia dokumentów o których mowa w pkt 3, 4, liczony od dnia następnego po terminach wskazanych w pkt 3), 4) chyba że Wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie oferty pracy powiatowemu urzędowi pracy, a niezatrudnienie osoby bezrobotnej nie nastąpiło z przyczyn leżących po jego stronie np. w przypadku odmowy podjęcia pracy przez bezrobotnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1.800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset zł 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji na zgłoszoną reklamację
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.uw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach