Przetargi.pl
Wykonanie nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych w Gminie Ciężkowice

Urząd Gminy w Ciężkowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 33-190 Ciężkowice, ul. Tysiąclecia 19
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6510051 , fax. 14 6510944
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Ciężkowicach
    ul. Tysiąclecia 19 19
    33-190 Ciężkowice, woj. małopolskie
    tel. 14 6510051, fax. 14 6510944
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug@ciezkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych w Gminie Ciężkowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych ze wzmocnieniem istniejącej podbudowy dróg mieszanką kamienną granulacji 0 - 63 mm grubości 10 cm oraz na tak przygotowanej podbudowie położenie nawierzchni asfaltowej z mieszanki mineralno bitumicznej grysowo - żwirowej grubości 5cm po zagęszczeniu mechanicznym według niżej zamieszczonego wykazu : Ciężkowice ul. Warzywna 175 m2 , Sadownicza 175 m2 , Rekolekcyjna 175 m2 , Bosowskiego 175 m2 ,Na Stoku 190 m2 , Foriana 87 m2 , Siekierczyna - Podlas 546 m2 , Bruśnik - Piekarzówka 753 m 2, Tursko - Górka 220 m2, Ostrusza - Zborowice 362 m2 , Jastrzębia - Budzyń 526 m2 , Jastrzębia - Łazy 666 m2 , Zborowice - Wądoły 597 m2 , Zborowice - Liźniowskie 912 m2 , Kipszna Wały 280 m2 , Kąśna Górna - Zalesie 363 m2 , Kąśna Górna - Dębina 591 m 2 , Pławna za kaplicą 329 m2. Wyczyszczenie istniejącej nawierzchni asfaltowej skropienie emulsją i wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej z mieszanki mineralno - bitumicznej grysowo żwirowej grubości 5cm po zagęszczeniu mechanicznym na następujących drogach : Ciężkowice ul. Osiedlowa 2000 m2 , Kąśna Dolna - Górki 280 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp, a ponadto spełniający następujące warunki: a)Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: - Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. b) Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać, że dysponuje wykwalifikowanymi pracownikami w zakresie robót drogowych zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, zatrudnionymi u wykonawcy na stanowiskach roboczych oraz że dysponuje pracownikami nadzoru technicznego posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie specjalności drogowej odpowiadających rodzajom robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz wpisanym na listę członków właściwej miejscowo Izby Inżynierów Budownictwa, (zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z dnia 24.01.2001 nr 5 poz.42 wraz z p.zm). . Kierownik budowy ma posiadać uprawnienia w specjalności w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Osoba przeznaczona na kierownika robót musi posiadać doświadczenie zdobyte na stanowisku kierownika robót w branży drogowej. Przez minimalne kwalifikacje zawodowe dla stanowisk, dla których wymagane są uprawnienia budowlane rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych oraz lata przepracowane na odpowiednich stanowiskach kierowniczych. (zgodnie z ustawą Prawo budowlane) Wykonawca musi dysponować potencjałem kadrowym odpowiednim pod względem kwalifikacji, niezbędnym do wykonania zamówienia, oraz kadrą kierowniczą spełniającą niżej wymienione wymagania: kierownik budowy z uprawnieniami w zakresie robót drogowych 3 lata doświadczenia w prowadzeniu robót , majster robót 3 lata doświadczenia prowadzeniu robót. c) Potencjał techniczny. Wykonawca musi dysponować odpowiednim sprzętem do wykonania niniejszego zamówienia tj.: układarka mas bitumicznych , walec statyczny samojezdny 10-15 t , wytwórnia mas bitumicznych, skrapiarka , szczotka mechaniczna , samochody samowyładowcze do transportu masy , równiarka . Ilość sprzętu musi gwarantować terminowe i właściwe pod względem jakościowym wykonanie robót objętych zamówieniem. d) Doświadczenie zawodowe. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert co najmniej 2 zadania o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego przetargu (roboty związane z wykonywaniem nawierzchni bitumicznych dróg) o wartości nie mniejszej jak wartość oferty brutto złożonej w niniejszym postępowaniu . e) Gwarancja jakości. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty na okres 36 miesięcy, liczony od daty odbioru końcowego robót.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy - na załączniku nr 1 do formularza oferty; 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu kadry muszą być dołączone kopie uprawnień budowlanych i dokument stwierdzający przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W załączniku należy wpisać zarówno kadrę techniczną jak i pracowników fizycznych (np. robotników drogowych, operatorów sprzętu itd.) - na załączniku nr 2 do formularza oferty; 4.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat robót budowlanych, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, pod uwagę będą brane te dokumenty, w których zostaną określone rodzaj, wartość robót, rok realizacji - na załączniku nr 3 do formularza oferty; 5.Wykaz sprzętu i środków transportu, jakimi dysponuje Wykonawca niezbędnych do wykonania zamówienia na załączniku nr 4 do formularza oferty, 6.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 7.Kosztorys ofertowy - na załączniku nr 5 do formularza oferty, 8.Podpisany projekt umowy -załącznik nr 6 do formularza oferty 9.Spełnienie warunku określonego w pkt.6.5. a dotyczącego udzielenia stosownej gwarancji jakości na wykonane roboty będzie oceniane na podstawie deklaracji (oświadczenia) Wykonawcy udzielonej w formularzu oferty w sprawie oferowanego okresu gwarancji. Warunek będzie spełniony gdy zaoferowana długość okresu gwarancji jakości nie będzie krótsza niż 36 miesięcy. 10.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokumenty, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.2006r. (Dz.U. nr 87 poz. 605 z dnia 24.05.2006r) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/BIP/ciezkowice
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach