Przetargi.pl
Wykonanie nawierzchni asfaltowej na placu manewrowym przy ZGK w Rymanowie.

Gmina Rymanów ogłasza przetarg

  • Adres: 38-480 Rymanów, ul. Mitkowskiego 14a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4355006 , fax. 013 4355765
  • Data zamieszczenia: 2009-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rymanów
    ul. Mitkowskiego 14a 14a
    38-480 Rymanów, woj. podkarpackie
    tel. 013 4355006, fax. 013 4355765
    REGON: 37044059000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rymanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nawierzchni asfaltowej na placu manewrowym przy ZGK w Rymanowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym.Zagęszczenie mechaniczne. Średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm. 2. Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową ( śr. grub. 2,00 cm). 3. Nawierzchnia z mieszanki mineralno- bitumicznej, grysowo- żwirowej, asfaltowa warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu 3 cm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Oferta powinna być przygotowana zgodnie z wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz z prawem zamówień publicznych. 2.Oferent nie powinien zmieniać treści formularzy, które stanowią dodatki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a wszystkie załączniki do oferty powinny być ułożone w kolejności wskazanej w formularzu oferty. Zmiana treści formularzy może wpłynąć na konieczność odrzucenia oferty, zgodnie z art. 89 prawa zamówień publicznych. Warunki formalne sporządzenia oferty, których niespełnienie może spowodować odrzucenie oferty: 1)oferta musi być przygotowana w języku polskim, pisemnie, przy użyciu nośnika pisma nie ulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów; zamawiający może wyrazić zgodę na sporządzenie oferty w języku powszechnie używanym w handlu międzynarodowym, wniosek o złożenie oferty w takim języku musi być złożony najpóźniej na 6 dni przed terminem składania ofert; 2)oferta powinna być złożona na kolejno ponumerowanych stronach, a numeracja stron powinna się rozpoczynać od nr 1, umieszczonego na pierwszej stronie oferty (można nie numerować stron nie zapisanych); 3)każda strona oferty powinna być parafowana przez osobę upoważnioną do podpisywania oferty; 4)każda ewentualna poprawka w ofercie musi być parafowana przez osobę upoważnioną do podpisywania oferty; 5)Oferent może złożyć tylko jedną ofertę, w której musi być zaoferowana tylko jedna ostateczna cena; 6)Oferta musi być złożona Zamawiającemu w zaklejonym, nienaruszonym opakowaniu z napisem Wykonanie nawierzchni asfaltowej na placu manewrowym przy ZGK w Rymanowie oraz z nazwą i dokładnym adresem wraz z numerami telefonów Oferenta (dopuszcza się odcisk pieczęci); wszelkie elementy oferty nie opakowane w ten sposób mogą nie być brane pod uwagę podczas porównania i oceny ofert. Brak umieszczenia na kopercie informacji o nazwie i adresie Oferenta może mieć wpływ na konieczność otwarcia oferty w przypadkach, gdy otwarcie to nie będzie konieczne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty. 1.Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (załącznik nr 1 do SIWZ). 2.Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 3.Dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określone w SIWZ. 4.Pełnomocnictwo, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym oraz w przypadku podmiotów występujących wspólnie. 5.Wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak oświadczenia w sprawie powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, uznany będzie za zobowiązanie do samodzielnego wykonania zamówienia. 6.Kosztorys ofertowy, sporządzony metodą uproszczoną, w oparciu o przedmiar robót (załącznik nr 4 SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rymanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach