Przetargi.pl
Wykonanie nakładki asfaltowej ul. F. Gandora i J. Magi w Bestwince od ul. Św. Sebastiana do ul. Braci Dudów

Gmina Bestwina ogłasza przetarg

  • Adres: 43-512 Bestwina, ul. Krakowska 111
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 215 77 00 , fax. 32 215 77 12
  • Data zamieszczenia: 2016-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bestwina
    ul. Krakowska 111 111
    43-512 Bestwina, woj. śląskie
    tel. 32 215 77 00, fax. 32 215 77 12
    REGON: 27625814400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bestwina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nakładki asfaltowej ul. F. Gandora i J. Magi w Bestwince od ul. Św. Sebastiana do ul. Braci Dudów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nakładki asfaltowej na ulicy Gandora i ulicy Magi w Bestwince od ulicy Św. Sebastiana do ulicy Braci Dudów. 2.Zakres rzeczowy obejmuje: wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej, oczyszczenie i wzmocnienie poboczy, udrożnienie i oczyszczenie rowów. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres zawiera dokumentacja techniczna, która stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 4.Załączony do SIWZ przedmiar robót ma charakter pomocniczy i nie może stanowić jedynej podstawy wyceny oferty. 5.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prawidłowej gospodarki odpadami wytworzonymi w wyniku realizacji przedmiotu umowy oraz do przestrzegania zasad ochrony środowiska (m in. do zapobiegania powstawaniu odpadów, ograniczenia ich ilości i ich negatywnego oddziaływania na środowisko, zapewnienia ich odzysku oraz prawidłowego unieszkodliwiania). 6. Jeżeli Oferent dostrzegłby błędy czy braki w dokumentacji przetargowej, o ich wykryciu winien niezwłocznie powiadomić Zamawiającego w trybie art. 38 ustawy. 7.Wszelkie przedstawione przez Zamawiającego w dokumentacji technicznej - służącej do opisu przedmiotu zamówienia - przykłady materiałów i wyposażenia posiadają charakter informacyjny i poglądowy w celu wskazania wykonawcy wymaganych minimalnych parametrów technicznych i jakościowych oraz technologii, które wykonawca może zastosować lub równoważne. 8.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 ustawy p.z.p. 9.Do odbioru wykonanych robót Wykonawca winien przedstawić atesty i certyfikaty na wbudowane i użyte materiały. 10.Wybrany wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia: a.kosztorysu z podziałem na poszczególne elementy zamówienia, opracowanego metodą kalkulacji uproszczonej. Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ten będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy bądź jej rozwiązania. 11. Przy realizacji zamówienia należy: a. opracować projekt czasowej organizacji ruchu na drogach gminnych oraz ponosić opłaty związane z zajęciem pasa drogowego podczas prowadzenia robót. 12.Na wykonane roboty objęte niniejszym zamówieniem wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 3 lata gwarancji. Udzielenie przez wykonawcę gwarancji na wykonane roboty zostanie potwierdzone przez wykonawcę w FORMULARZU OFERTOWYM (załącznik nr 1 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres udzielonej gwarancji na przedmiot umowy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bestwina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach