Przetargi.pl
wykonanie modernizacji ewidencji gruntów oraz założenie ewidencji budynków i lokali dla sześciu obrębów ewidencyjnych gminy Karczew, powiat otwocki tj. Nadbrzeż, Otwock Mały, Otwock Wielki, Wygoda, Kępa Nadbrzeska, Władysławów

Starosta Otwocki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Górna 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7793295 w. 347 , fax. 022 7793295
  • Data zamieszczenia: 2009-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starosta Otwocki
    ul. Górna 13 13
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 022 7793295 w. 347, fax. 022 7793295
    REGON: 01326950000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-otwocki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie modernizacji ewidencji gruntów oraz założenie ewidencji budynków i lokali dla sześciu obrębów ewidencyjnych gminy Karczew, powiat otwocki tj. Nadbrzeż, Otwock Mały, Otwock Wielki, Wygoda, Kępa Nadbrzeska, Władysławów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    wykonanie modernizacji ewidencji gruntów oraz założenie ewidencji budynków i lokali dla sześciu obrębów ewidencyjnych gminy Karczew, powiat otwocki tj. Nadbrzeż, Otwock Mały, Otwock Wielki, Wygoda, Kępa Nadbrzeska, Władysławów. Postępowanie przeprowadzone będzie w trybie art. 24a ustawy z dnia 17 maja 1989r - Prawo geodezyjne i kartograficzne w oparciu o uzgodniony z Wojewódzkim Inspektorem Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków miasta Karczew, powiat otwocki, województwo mazowieckie. Przedmiot zamówienia obejmuje sześć obrębów ewidencyjnych gminy Karczew. Przybliżona ilość działek ewidencyjnych - 4100 Przybliżona ilość budynków - 1400 Przybliżona ilość jednostek rejestrowych - ok. 1820 Prace realizowane będą w dwóch podetapach stanowiących odrębne przedmioty odbioru w oparciu o w/w projekt oraz warunki techniczne stanowiące załączniki do umowy: A) I podetap prac obejmuje wykonanie: - analizy i oceny materiałów zgromadzonych w PODGiK pod katem ich wykorzystania w ramach zlecenia - badań ksiąg wieczystych dla wszystkich nieruchomości z w/w obrębów i sporządzenie sprawozdania z badań ksiąg wieczystych, - rozliczenie wszystkich nieruchomości hipotecznych wraz z ich podsumowaniem ( sporządzenie wykazu porównania powierzchni działek ewidencyjnych zawierającego powierzchnię geodezyjną, ewidencyjną oraz hipoteczną, naliczone odchyłki oraz odchyłki dopuszczalne) - kontroli terenowej w zakresie konturów budynków, konturów klasyfikacyjnych oraz użytków gruntowych - pozyskanie danych źródłowych ewidencji budynków i lokali, założenie kartotek. B) II podetap obejmuje wykonanie pozostałych prac wynikających z projektu modernizacji a w szczególności: - aktualizacji danych podmiotowych oraz przedmiotowych w systemie EWOPIS, wynikających z przeprowadzonego badania stanu prawnego nieruchomości oraz wykonanych czynności terenowych - założenie ewidencji budynków i lokali - aktualizacja i uzupełnienie treści mapy ewidencyjnej w systemie EWMAPA, zgodnie z § 28 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków - weryfikacja danych ewidencyjnych z wykorzystaniem oprogramowania A-SWDE, V-SWDE - opracowanie i wyłożenie operatu opisowo - kartograficznego dla obrębów objętych zleceniem - sporządzenie zawiadomień o zmianach dla organów wymienionych w § 49 ust. 1 pkt 1,2,3 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków - skompletowanie operatu i przekazanie do PODGiK. Koszty związane z publikacja ogłoszenia w prasie o wyłożeniu projektu operatu opisowo-kartograficznego ewidencji gruntów i budynków- pokrywa wykonawca. .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713543007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYKONAWCY, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a) dysponują osobami, które posiadają uprawnienia : uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii o których mowa w art. 43 ustawy z dnia 17 maja 1989- Prawo geodezyjne i kartograficzne w zakresach wymaganych do prac objętych przedmiotem zlecenia b) posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj . Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności krótszy - w tym okresie, 2 roboty o podobnym zakresie i wartości jak w niniejszym postępowaniu tj wykonali modernizację ewidencji gruntów i założyli ewidencję budynków nie mniejszej niż150.000 zł każde 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz.1655 ze zm.) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych oświadczeniach i dokumentach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11. Oświadczenie, że Wykonawca spełnienia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP. określone w art. 22 ust1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik do niniejszej Dokumentacji. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3 Wykaz osób, które wykonywać będą zamówienia wraz z ksero uprawnieniami zawodowymi do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii o których mowa w art. 43 ustawy z dnia 17 maja 1989r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne w zakresach wymaganych do prac objętych przedmiotem zlecenia W przypadku , jeżeli wykonawca do wykonania zamówienia wykazał osoby którymi będzie dysponował przedstawi pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.4 Wykaz prac zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności krótszy - w tym okresie (odpowiadających charakterowi zamówienia tj. prac dot. Modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków i lokali) z podaniem ich wartości, - minimum 2 prace o wartości ok. 150.000,00 ( każda) z podaniem ich wartości , przedmiotu i dat wykonania oraz dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 1.2, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: A) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, B) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentami zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub pełnomocnictw, złożenie dokumentu w niewłaściwej formie, nie uzupełnienie lub nie wyjaśnienie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków, zgodnie z art. 26 ust 3 Pzp w terminie wyznaczonym przez zamawiającego, spowoduje o wykluczenie Wykonawcy z postępowania Dokumenty, o których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy zgodnie z zasadą reprezentacji. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym), należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo określające zakres Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-otwocki.pl/BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach