Przetargi.pl
Wykonanie koncepcji odwodnienia południowej części miasta Milanówka

Urząd Miasta Milanówka ogłasza przetarg

  • Adres: 05-822 Milanówek, ul. Kościuszki 45
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7583061 w. 109 , fax. 022 7248039
  • Data zamieszczenia: 2012-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Milanówka
    ul. Kościuszki 45 45
    05-822 Milanówek, woj. mazowieckie
    tel. 022 7583061 w. 109, fax. 022 7248039
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanowek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie koncepcji odwodnienia południowej części miasta Milanówka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu koncepcji odwodnienia południowej części miasta Milanówka ograniczonej od północy torami PKP, a z pozostałych stron - granicami administracyjnymi miasta o łącznej powierzchni ok. 8 km2. Prace nad koncepcją podzielono na 3 fazy. FAZA I. Prace wstępne: Pozyskanie map w skali 1: 500 obejmujących w całości teren będący przedmiotem koncepcji odwodnienia. Aktualizacja map w terenie w zakresie sprawdzenia i uszczegółowienia rzędnych terenu. Analiza terenu objętego opracowaniem pod względem występowania zastoin wodnych, w oparciu o dane zebrane w terenie Analiza możliwości retencjonowania wód opadowych na terenie zlewni. Zinwentaryzowanie istniejących systemów odprowadzania wód opadowych wraz z opisem ich stanu technicznego oraz możliwie szerokiego ich wykorzystania do budowy systemu odprowadzania wód opadowych z oceną przepustowości. Określenie granic zlewni oraz ew. granic zlewni cząstkowych. FAZA II. Opracowanie wariantowej koncepcji odwodnienia terenu obejmującej: propozycję odprowadzenia wód opadowych do rzeki oraz zbiorników retencyjnych i rowów melioracyjnych poprzez odwodnienie powierzchniowe, tworzenie zlewni przez niweletę terenu oraz ewentualną budowę kanalizacji deszczowej (jeśli inne metody nie będą mogły mieć zastosowania), propozycje posadowienia przepompowni oraz podczyszczalni wód opadowych z zachowaniem wymagań polskich norm dotyczących ochrony środowiska, analizę stanu władania miejscami zrzutu wód opadowych, rowów melioracyjnych i trasy ewentualnych kolektorów deszczowych, analizę wariantów rozwiązań techniczno-technologicznych i ich opracowanie do przeprowadzenia postępowania środowiskowego, ocenę techniczno-ekonomiczną rozpatrywanych wariantów rozwiązań koncepcyjnych. FAZA III. Opracowanie ostatecznej wersji koncepcji uwzględniającej ewentualne zmiany po konsultacjach i opiniach Zamawiającego, wykonanie operatu wodno-prawnego wybranego wariantu, wykonanie obliczeń hydrologiczno-hydraulicznych odbiorników w miejscach odprowadzenia wód z odwodnienia oraz obliczeń hydraulicznych rurociągów i kanałów. Koncepcja wykonana będzie w formie opisowej i graficznej wynikowego rozwiązania odwodnienia terenów objętych opracowaniem z naniesieniem tras kanałów, rurociągów, zbiorników retencyjnych, przepompowni itp. na mapach w skali 1:1000 lub 1:2000 po uprzedniej analizie na mapach 1:500. Koncepcja zawierać będzie rysunki profili podłużnych wszystkich projektowanych urządzeń wodnych. Częścią Koncepcji będzie analiza techniczno-ekonomiczna, która powinna przedstawiać przybliżone koszty realizacji poszczególnych rozwiązań oraz koszty robót towarzyszących (drogowe, budowlane, elektryczne i inne), usunięcia kolizji z istniejącym uzbrojeniem oraz inne wpływające na całkowity koszt zadania, oraz zestawienie długości odcinków rowów i kolektorów, powierzchni i planowanych urządzeń. Termin wykonania poszczególnych faz koncepcji przedstawia się następująco: Faza I - do 1 miesiąca od daty zawarcia umowy, Faza II - do 2 miesięcy od daty zawarcia umowy, Faza III - do 6 miesięcy od daty zawarcia umowy. Koncepcja obejmie wyznaczenie przebiegu rurociągów głównych w pasach drogowych, bez połączeń z posesjami prywatnymi w celu ich indywidualnego połączenia. Koncepcję należy wykonać w formie graficznej i cyfrowej (pdf) na płytach CD w 4 egzemplarzach. W przypadku lokalizacji planowanych tras rurociągów zbiorczych oraz innych urządzeń wodnych na terenach prywatnych, uzgodnień dot. dysponowania terenem na cele budowlane z ich właścicielami dokona Urząd Miasta Milanówka Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym. Wynagrodzenie obejmuje wszystkie koszty niezbędne do realizacji koncepcji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712400002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 1.000,00 PLN. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wpłaty wadium należy dokonać przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 10.02.2012 roku do godziny 1130. Wadium może być wniesione przelewem na konto bankowe Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Białej Rawskiej Filia Milanówek numer rachunku 62 9291 0001 0086 8336 2000 0050 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć: Wykonanie koncepcji odwodnienia południowej części miasta Milanówka lub w formach wymienionych w art. 45 pkt. 2-5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku- Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.). Wadium wnoszone przelewem do Banku Spółdzielczego w Białej Rawskiej musi znajdować się na koncie Zamawiającego w terminie składania ofert, a potwierdzenie wniesienia wadium należy załączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, oryginały dokumentów należy załączyć do oferty lub zdeponować w kasie Urzędu Miasta w Milanówku ul. Kościuszki 45, a ich poświadczone kopie dołączyć do oferty. Zaleca się, aby dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty został złożony w oddzielnej kopercie. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.milanowek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach