Przetargi.pl
Wykonanie koncepcji odwodnienia części miejscowości Szczęsne, gm. Grodzisk Mazowiecki. ZP.271.57.2012.

Gmina Grodzisk Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7555146 , fax. 022 7555327
  • Data zamieszczenia: 2012-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodzisk Mazowiecki
    ul. Kościuszki 32A
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7555146, fax. 022 7555327
    REGON: 00052478900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grodzisk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie koncepcji odwodnienia części miejscowości Szczęsne, gm. Grodzisk Mazowiecki. ZP.271.57.2012.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu koncepcji odwodnienia części miejscowości Szczęsne, gm. Grodzisk Mazowiecki - o łącznej powierzchni ok. 0,22 km2 (22 ha). Prace nad koncepcją podzielono na 3 fazy. FAZA I. Prace wstępne: - Pozyskanie przez Wykonawcę map w skali 1: 1000 obejmujących w całości teren będący przedmiotem koncepcji odwodnienia. - Aktualizacja map w terenie w zakresie sprawdzenia i uszczegółowienia rzędnych terenu. - Analiza terenu objętego opracowaniem pod względem występowania zastoin wodnych, w oparciu o dane zebrane w terenie - Analiza możliwości retencjonowania wód opadowych na terenie zlewni. - Zinwentaryzowanie istniejących systemów odprowadzania wód opadowych wraz z opisem ich stanu technicznego oraz możliwie szerokiego ich wykorzystania do budowy systemu odprowadzania wód opadowych z oceną przepustowości. - Określenie granic zlewni oraz ew. granic zlewni cząstkowych. FAZA II. Opracowanie wariantowej koncepcji odwodnienia terenu obejmującej: - propozycję odprowadzenia wód opadowych do rzeki zbiorników retencyjnych rowów melioracyjnych poprzez odwodnienie powierzchniowe, - tworzenie zlewni przez niweletę terenu oraz ewentualną budowę kanalizacji deszczowej (jeśli inne metody nie będą mogły mieć zastosowania), -ewentualne propozycje posadowienia przepompowni jeśli będzie to konieczne oraz podczyszczalni wód opadowych z zachowaniem wymagań polskich norm dotyczących ochrony środowiska, - analizę stanu władania miejscami zrzutu wód opadowych, rowów melioracyjnych i trasy ewentualnych rurociągów, - analizę wariantów rozwiązań techniczno-technologicznych i ich opracowanie do przeprowadzenia postępowania środowiskowego, - ocenę techniczno - ekonomiczną rozpatrywanych wariantów rozwiązań koncepcyjnych. FAZA III. Opracowanie ostatecznej wersji koncepcji uwzględniającej - ewentualne zmiany po konsultacjach i opiniach Zamawiającego, - wykonanie operatu wodno-prawnego wybranego wariantu, - wykonanie obliczeń hydrologiczno-hydraulicznych odbiorników w miejscach odprowadzenia wód z odwodnienia oraz obliczeń hydraulicznych rurociągów i kanałów. Koncepcja wykonana będzie w formie opisowej i graficznej wynikowego rozwiązania odwodnienia terenów objętych opracowaniem z naniesieniem tras kanałów, rurociągów, zbiorników retencyjnych, przepompowni itp. na mapach w skali 1:1000 lub 1:2000. Koncepcja zawierać będzie rysunki profili podłużnych poprzecznych wszystkich projektowanych urządzeń wodnych. Częścią Koncepcji będzie analiza techniczno-ekonomiczna, która powinna przedstawiać przybliżone koszty realizacji poszczególnych rozwiązań oraz koszty robót towarzyszących (drogowe, budowlane, elektryczne i inne), usunięcia kolizji z istniejącym uzbrojeniem oraz inne wpływające na całkowity koszt zadania, oraz zestawienie długości odcinków rowów i kolektorów, powierzchni i planowanych urządzeń. Termin wykonania poszczególnych faz koncepcji przedstawia się następująco: Faza I - do 30 dni od daty zawarcia umowy, Faza II - do 60 dni od daty zawarcia umowy, Faza III - do 120 dni od daty zawarcia umowy. Koncepcję należy wykonać w formie graficznej i cyfrowej (pdf) na płytach CD w 4 egzemplarzach. W przypadku lokalizacji planowanych tras rowów rurociągów oraz innych urządzeń wodnych na terenach prywatnych, uzgodnień dot. dysponowania terenem na cele budowlane z ich właścicielami dokona Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim. Wykonawca winien maksymalnie wykorzystać tereny będące w posiadaniu Gminy na posadowienie urządzeń wodnych. Wykonawca zlokalizuje urządzenia odwadniające na terenach prywatnych tylko w przypadku braku możliwości ich lokalizacji na terenach będących własnością Gminy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712400002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium. 1) Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 1 000,00 PLN Słownie: tysiąc złotych. 2.Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r, Nr 42, poz. 275, z 2008 r., Nr 116 poz.730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe i nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją poręczeniem, c) kwotę gwarancji poręczenia, d) termin ważności gwarancji poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy p.z.p., nie złożył dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy p.z.p. , lub pełnomocnictw, dopuszcza się równoważną treść zobowiązania 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Bank PKO S.A. ul. Grzybowska 53/57 00-950 Warszawa nr 88 1240 6348 1111 0010 4058 8554 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale wraz z ofertą lub złożyć w kasie Urzędu Miasta Grodzisk Mazowiecki ul. Kościuszki 32a przed upływem terminu składania ofert. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 PZP. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 4) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 p.z.p., nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grodzisk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach