Przetargi.pl
Wykonanie innowacyjnej biblioteki materiałowej w budynku Skye Inc Inkubator Technologiczny Kieleckiego Parku Technologicznego

Kielecki Park Technologiczny ogłasza przetarg

  • Adres: 25-663 Kielce, ul. Olszewskiego 6
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 278 72 00 , fax. 41 278 72 01
  • Data zamieszczenia: 2015-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kielecki Park Technologiczny
    ul. Olszewskiego 6 6
    25-663 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 278 72 00, fax. 41 278 72 01
    REGON: 26022184000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.technopark.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna JST

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie innowacyjnej biblioteki materiałowej w budynku Skye Inc Inkubator Technologiczny Kieleckiego Parku Technologicznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres i wielkość realizacji robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia; Zadanie 1. W ramach zadania należy dokonać przebudowy i aranżacji pomieszczeń - 1.24 i 1.25, budynku SKYE INC na potrzeby utworzenia innowacyjnej biblioteki materiałowej. Należy wyburzyć ścianę pomiędzy pomieszczeniami 1.24 i 1.25. W powstałym pomieszczeniu aranżuje się powierzchnię na potrzeby innowacyjnej biblioteki materiałowej. Biblioteka zostanie wyposażona w regały ekspozycyjne, na których będą umieszczone tabliczki o wymiarach (25.4x35.56x0.635cm) z próbka materiału. Dodatkowo dostępne będą stanowiska komputerowe do uzyskania większych informacji o wystawianych produktach. Mając na uwadze powyższe, w ramach inwestycji należy dostarczyć również 3 laptopy wraz z osprzętem i oprogramowaniem. Specyfikacja laptopów zgodnie z załącznikiem do siwz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarach robót - załączniki nr 1 i 2 do niniejszej SIWZ. Z zakresu wskazanego w dokumentacji należy wyłączyć: - wykonanie wykładziny posadzkowej typu tarkett - z uwzględnieniem jednak uzupełnień po wyburzeniu ściany działowej (zgodnie z zapisem poniżej). - wykonanie nowego oświetlenia, - dostawa i montaż drzwi, - zmiany w instalacji elektrycznej, niskoprądowej i teletechnicznej. UWAGA: Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie wykonanie wszystkich robót związanych z pracami po wyburzeniu ściany działowej pomiędzy pomieszczeniami, w tym również uzupełnienie wykładziny posadzkowej (dywanowej) oraz wszystkich elementów związanych z wyburzeniem (kładzie, tynki, malowanie, listwy, itp.). Uzupełnienia muszą się zgadzać materiałowo ze stanem wykonanym (mowa tutaj o wykładzinach, listwach, itp.). W cenie oferty należy skalkulować i wykonać prace związane z promocją źródła finansowania przedsięwzięcia (np. naklejki na dostarczanym sprzęcie) - Projekt realizowany jest w ramach Działania I.3 Wspieranie innowacji, Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Zadanie 2. Dostawa laptopa wraz z oprogramowaniem i osprzętem - parametry zgodnie ze specyfikacją, stanowiącą załącznik do siwz. Zadanie będzie rozliczone osobnym protokołem odbioru oraz osobną fakturą. Zadanie nie podlega dofinansowaniu ze środków zewnętrznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 1 000,00 PLN (jeden tysiąc złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres udzielonej rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.technopark.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach