Przetargi.pl
Wykonanie II etapu kanalizacji sanitarnej w Rąbieniu, Rąbieniu AB i Antoniewie - część 4

Burmistrz Gminy Aleksandrów Łódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 95-070 Aleksandrów Łódzki, Pl. Kościuszki 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7121018, 7121620 , fax. 042 7121780
  • Data zamieszczenia: 2015-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Aleksandrów Łódzki
    Pl. Kościuszki 2 2
    95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie
    tel. 042 7121018, 7121620, fax. 042 7121780
    REGON: 00053261300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aleksandrow-lodzki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie II etapu kanalizacji sanitarnej w Rąbieniu, Rąbieniu AB i Antoniewie - część 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonania robót budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Aleja Pod Dębami w miejscowości Antoniew; w ul. Letniej, Aroniowej, Działkowej, dz. drogowej nr 315/1, Biedronkowej (fragment), ul. Bratka, ul. Suchej, Kościelnej i Hiszpańskiej w miejscowości Rąbień oraz w ul. Jaworowej i Przyjaznej, ul. Cedrowej i Sowiej, ul. Krzywej, ul. Spornej, Jaskółczej i Bażanciej w miejscowości Rąbień AB wraz z przyłączami do działek przyległych do ww. dróg w gminie Aleksandrów Łódzki dla zadania pn. Wykonanie II etapu kanalizacji sanitarnej w Rąbieniu, Rąbieniu AB i Antoniewie - część 4 w ramach projektu Kompleksowe rozwiązanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Aleksandrów Łódzki. 2. Zakres rzeczowy przedmiotowej inwestycji obejmuje również wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej w ul. Słowiańskiej dz. nr 434/23 (posesja nr 100) w Rąbieniu na terenie gminy Aleksandrów Łódzki. 3. Szczegółowy zakres prac określa przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego dokumentacja projektowa, stanowiąca Załącznik nr 7 do SIWZ, tj.: 1) Projekt budowlany - wykonawczy dla zadania pn. Projekt II etapu kanalizacji sanitarnej w Rąbieniu, Rąbieniu AB i Antoniewie - cześć 4 (opis techniczny wraz z rysunkami); 2) Projekt budowlany - wykonawczy odtworzenia nawierzchni dróg po robotach kanalizacyjnych dla zadania pn. Projekt II etapu kanalizacji sanitarnej w Rąbieniu, Rąbieniu AB i Antoniewie - cześć 4; 3) Profile podłużne dla zadania pn. Projekt II etapu kanalizacji sanitarnej w Rąbieniu, Rąbieniu AB i Antoniewie - cześć 4; 4) Mapy sytuacyjno-wysokościowe z trasą kanalizacji sanitarnej dla zadania pn. Projekt II etapu kanalizacji sanitarnej w Rąbieniu, Rąbieniu AB i Antoniewie - cześć 4 5) Dokumentacja badań podłoża gruntowego dla zadania pn. Projekt II etapu kanalizacji sanitarnej w Rąbieniu, Rąbieniu AB i Antoniewie - cześć 4; 6) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla zadania pn. Projekt II etapu kanalizacji sanitarnej w Rąbieniu, Rąbieniu AB i Antoniewie - cześć 4; 7) Przedmiar robót dla zadania pn. Projekt II etapu kanalizacji sanitarnej w Rąbieniu, Rąbieniu AB i Antoniewie - cześć 4; 8) Projekt budowlany budowy przyłącza sanitarnego odprowadzającego ścieki z budynku mieszkalnego na terenie posesji dz. nr 434/23 przy ul. Słowiańskiej 100 w Rąbieniu gm. Aleksandrów Łódzki; 9) Przedmiar robót na wykonanie budowy przyłącza sanitarnego odprowadzającego ścieki z budynku mieszkalnego na terenie posesji dz. nr 434/23 przy ul. Słowiańskiej 100 w Rąbieniu gm. Aleksandrów Łódzki. 4. Prace budowlane muszą być wykonane zgodnie z załączoną dokumentacją (Załącznik nr 7 do SIWZ), poleceniami Zamawiającego oraz sztuką budowlaną i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 5. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia zawarty w dokumentacji projektowej wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów, których nazwy zostały podane w dokumentacji poprojektowej. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia w ofercie stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia zawarty w dokumentacji projektowej wskazywałby normy techniczne stosowane w budownictwie, w szczególności właściwe polskie normy przenoszące normy europejskiej, o których mowa w ustawie z dnia 12 września 2002 r. o normalizacji (Dz. U. z 2002 r., nr 169 poz. 1386) oraz przepisach wykonawczych Zamawiający dopuszcza inne równoważne normy (normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszące normy europejskiej, a w przypadku ich braku: europejskiej aprobaty techniczne, wspólne specyfikacje techniczne, normy międzynarodowe, inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne). 6. Termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały, jakiej Wykonawca udziela Zamawiającemu, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z punktem XIV.2.2 SIWZ. Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres 36 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót. Wykonawca może przedłużyć termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres maksymalnie 60 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót. Jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji na okres dłuższy niż 60 miesięcy, Zamawiający obliczając ilość punktów w kryterium gwarancja i rękojmia, będzie traktował taki zapis tak, jak gdyby Wykonawca udzielił gwarancji i rękojmi na okres 60 miesięcy. Do umowy również zostanie wprowadzony termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres 60 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót (pomimo proponowanego w ofercie przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Aleksandrowie Łódzkim: numer konta 37 8780 0007 0000 0231 1000 0009 z adnotacją: Wykonanie II etapu kanalizacji sanitarnej w Rąbieniu, Rąbieniu AB i Antoniewie - część 4, sygn. postępowania: ZP.271.19.2015. - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarantowane na okres minimum 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert, - gwarancjach bankowych - gwarantowane na okres minimum 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert, - gwarancjach ubezpieczeniowych - gwarantowane na okres minimum 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy załączyć w formie oryginału do oferty. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie z postępowania wykluczony, a jego oferta uznana za odrzuconą. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 12. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: - Odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aleksandrow-lodzki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach