Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg
- Adres: 31-951 Kraków, os. Zgody 18
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6460303, 6460100 , fax. 012 6460199
- Data zamieszczenia: 2009-03-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej
os. Zgody 18 18
31-951 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6460303, 6460100, fax. 012 6460199
REGON: 00017342700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sapsp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Straż Pożarna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie fundamentów i ścian wewnętrznych oraz posadzek hali stalowej o wymiarach 24 x 10 m - jako budynku magazynowo - garażowego w m. Kościelec Gm. Proszowice - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie fundamentów i ścian wewnętrznych oraz posadzek hali stalowej o wymiarach 24 x 10 m - jako budynku magazynowo - garażowego w m. Kościelec gm. Proszowice. Opis przedmiotu zamówienia: Zamawiający opis przedmiotu zamówienia załącza do SIWZ jako załącznik nr 5 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 3.500,00 zł. (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniających warunki dodatkowe: 1) spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wypełnionego formularza oferty (Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) oferent jest zobowiązany dołączyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie oferenta przystępującego do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22, ust. 1 - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2; 2) oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2, Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3; 3) aktualny wyciąg z rejestru sądowego firmy lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz zawierający aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania oferenta. Jeżeli ofertę podpisuje osoba nie wymieniona w powyższym wykazie należy załączyć jej pełnomocnictwo w formie pisemnej wraz z dokumentem/tami z których wynika prawo osoby udzielającej pełnomocnictwa do udzielenia go w imieniu Wykonawcy; 4) dowód wniesienia wadium (kopia przelewu lub dowodu wpłaty lub oryginał w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz); 5) kosztorys ofertowy (metodą szczegółową) sporządzony na podstawie przedmiaru robót stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sapsp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi rolnej Dzielna w miejscowości Toporzysko
Dodano: 2016-07-27 - Budowa parkingu przy Inkubatorze Przedsiębiorczości w Andrychowie
Dodano: 2016-07-18 - Remont dróg gminnych na terenie Gminy Jordanów w miejscowościach - Naprawa, Łętownia, Osielec, Toporzysko, Wysoka.
Dodano: 2016-06-09 - 1. Remont drogi gminnej Jarosze nr K340088 dz. ewid. nr 1510, 1563 w miejsc. Półrzeczki od km 0+ 000 do km 0+700. 2. Remont drogi gminnej Palki - Działy wraz z remontem przepustu nr K340017 dz. ewid. nr 1159, 706 w Dobrej od km 0+ 000 do km 0+500. 3. Remont drogi gminnej Podlesie - Pawlaki nr K340071 dz. ewid. nr 330,324 w Porąbce w km 0+ 000 do km 0+400
Dodano: 2016-06-06 - Utwardzenie działek będących własnością Gminy Wadowice.
Dodano: 2016-05-30 - Remont dróg rolnych w miejscowościach: Toporzysko droga rolna Kowalczykowa, Osielec droga rolna Oleksowa
Dodano: 2016-05-10 - Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych do zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja nawierzchni boiska przy Szkole Podstawowej nr 5 przy ul. Orkana 17 w Nowym Targu
Dodano: 2016-02-19 - Budowa parkingu przy Zespole Szkół Samorządowych w Zagórniku
Dodano: 2016-02-02 - 1. Remont drogi gminnej Maludy nr K340058 dz. ewid. nr 1653 w miejsc. Jurków w km 0+ 000 - 0+400. 2. Remont drogi gminnej Ługowina Średnica nr K340102 w miejsc. Skrzydlna w km 0+ 000 - 0+450.
Dodano: 2015-10-29 - Wykonanie odbudowy dróg gminnych zniszczonych w wyniku powodzi w miejscowościach Pogórska Wola i Łękawica
Dodano: 2015-10-20