Przetargi.pl
Wykonanie cząstkowych remontów dróg i chodników stanowiących własność Gminy Wojkowice

Urząd Miasta Wojkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 42-580 Wojkowice, ul. Sobieskiego 290a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 7695066 , fax. 32 7695073
  • Data zamieszczenia: 2013-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Wojkowice
    ul. Sobieskiego 290a 290a
    42-580 Wojkowice, woj. śląskie
    tel. 32 7695066, fax. 32 7695073
    REGON: 27064267000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie cząstkowych remontów dróg i chodników stanowiących własność Gminy Wojkowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie remontów cząstkowych ubytków w nawierzchniach za pomocą mieszanki mineralno-asfaltowej z wytwórni mas bitumicznych, remontów chodników z kostki brukowej betonowej, remontów nawierzchni z płyt drogowych betonowych sześciokątnych gr. 12 cm. 2. Przez remont cząstkowy nawierzchni za pomocą mieszanki mineralno-asfaltowej rozumie się w szczególności : - obcięcie krawędzi ubytku nawierzchni na głębokość najgłębszego uszkodzenia ( min.3 cm ) umożliwiającą wyrównanie jego dna, nadając uszkodzeniu kształt prostej figury geometrycznej o pionowych ściankach, - wykucie zniszczonej nawierzchni asfaltowej, - usunięcie wody, doprowadzając uszkodzone miejsce do stanu powietrzno - suchego, - dokładne oczyszczenie dna i krawędzi uszkodzonego miejsca z luźnych ziaren grysu, żwiru, piasku i pyłu, - zagruntowanie dna i brzegów ubytku emulsją asfaltową, - odtworzenie nawierzchni asfaltowej masą mineralno asfaltową (zagęszczenie wbudowanego materiału walcem lub zagęszczarką płytową), - zaspoinowanie łączeń łaty asfaltowej, - uprzątnięcie i wywiezienie gruzu asfaltowego, uporządkowanie terenu po robotach. 3. Opis przedmiotu zamówienia oraz sposobu jego wykonania omawia specyfikacja techniczna robót stanowiąca załącznik Nr 1 do SIWZ oraz obowiązujące warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia . 4. Zamówienie obejmuje : 1) naprawę jezdni o nawierzchni asfaltowej z robotami towarzyszącymi: a) przy grubości dywanika asfaltowego do 5 cm o powierzchni do 5 m2, b) przy grubości dywanika asfaltowego do 5 cm o powierzchni powyżej 5m2, c) przy grubości dywanika asfaltowego od 5 cm do 10 cm o powierzchni do 5m2, d) przy grubości dywanika asfaltowego od 5 cm do 10 cm o powierzchni powyżej 5m2, 2) zabudowę krawężnika na podbudowie betonowej z likwidacją starego krawężnika, 3) naprawę chodnika z kostki brukowej betonowej szarej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 6 cm, 4) naprawę nawierzchni z płyt drogowych betonowych sześciokątnych gr. 12 cm z wypełnieniem spoin zaprawa cementową, 5) pozostałych robót remontowych w zakresie naprawy dróg, chodników oraz innych robót drogowych nie wymienionych wyżej. Powyższe zakresy robót będą realizowane w zależności od potrzeb Zamawiającego oraz posiadanych środków finansowych przewidzianych na realizację remontów dróg i chodników w budżecie Gminy Wojkowice na 2013 rok
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5, pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Z treści gwarancji musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny podpis (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, uznane zostanie za skuteczne, jeśli do godziny 10:00 w dniu 05 marca 2013 r., kwota wadium znajdzie się na rachunku Gminy Wojkowice. Numer konta, na które należy wpłacać wadium w formie pieniądza: ING Bank Śląski S.A. O/Będzin 82 1050 1227 1000 0008 0157 0227 4. Oryginał dokumentu świadczącego o wniesieniu wadium w innej formie niż pieniądz należy zdeponować w kasie Urzędu Miasta Wojkowice w terminie do godziny 10:00 dnia 05 marca 2013 r. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium winno być dołączone do oferty przetargowej poprzez dołączenie stosownych dokumentów. 6. Oferta niezabezpieczona poprzez wniesienie wadium w wymaganej formie lub wielkości zostanie wykluczona z postępowania. 7. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wojkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach