Przetargi.pl
Wycena nieruchomości gruntowych: 1. zajętych pod drogi publiczne położonych na terenie Miasta Ruda Śląska w celu ustalenia odszkodowania, 2. wydzielonych pod nowe drogi publiczne lub poszerzenie dróg istniejących, położonych na terenie Miasta Ruda Śląska w celu ustalenia odszkodowania

Miasto Ruda Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 41-709 Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2486281 do 9; 2449094 , fax. 032 248 7348
  • Data zamieszczenia: 2013-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ruda Śląska
    Plac Jana Pawła II 6 6
    41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie
    tel. 032 2486281 do 9; 2449094, fax. 032 248 7348
    REGON: 00051584000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudaslaska.bip.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wycena nieruchomości gruntowych: 1. zajętych pod drogi publiczne położonych na terenie Miasta Ruda Śląska w celu ustalenia odszkodowania, 2. wydzielonych pod nowe drogi publiczne lub poszerzenie dróg istniejących, położonych na terenie Miasta Ruda Śląska w celu ustalenia odszkodowania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Wycena nieruchomości gruntowych zajętych pod drogi publiczne położonych na terenie Miasta Ruda Śląska w celu ustalenia odszkodowania w trybie art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administracją publiczną (Dz.U. Nr 133, poz.872 z późn.zm.). 2. Szczegółowy opis zamówienia. Wycena nieruchomości winna być sporządzona w formie operatu szacunkowego w 1 egz. i określać wartość nieruchomości zgodnie z ustawą z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami /tekst jednolity Dz.U z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm./ z uwzględnieniem celu wyceny podanej przez Zamawiającego w odrębnym zamówieniu. W przypadku konieczności sporządzenia większej ilości egzemplarzy operatu szacunkowego ustala się, iż kwota wynagrodzenia każdego następnego egzemplarza będzie stanowić 10 % ceny ujętej w § 6 ust. 1 umowy (załącznik nr 7a). Zamawiający informuje, iż przewidywana liczba operatów do wykonania w okresie obowiązywania umowy wynosi 40 sztuk i może ulec zmniejszeniu. 2.1. Operat szacunkowy powinien być sporządzony zgodnie z wymogami określonymi w : - Ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.) - Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz.U. Nr 207, poz. 2109, z późn. zm.), - Powszechnych Krajowych Zasadach Wyceny. 2.2. Operat szacunkowy winien zawierać m.in.: - ustalenie wartości nieruchomości dla pojedynczej działki lub kilku działek stanowiących całość gospodarczą położonych w jednym kompleksie, określonych w odrębnych zamówieniach, - oryginał mapy geodezyjnej SEU wraz z zaznaczonymi granicami nieruchomości gruntowej oraz wypis z rejestru gruntów, - dokumentację fotograficzną (barwną)- min. 2 zdjęcia w kolorze, - protokół z badania księgi wieczystej, w którym będzie wykazany zarówno aktualny stan prawny nieruchomości jak i stan prawny na dzień 31.12.1998 r., - protokół z oględzin nieruchomości. 2.3.Okres realizacji umowy nie dłużej niż do 31.12.2013 r. z zastrzeżeniem, iż umowę uznaje się również za wykonaną w momencie wykorzystania kwoty, o której mowa w § 6 ust. 2 wzoru umowy. W czasie trwania umowy będzie zlecane wykonanie operatów szacunkowych dla tych nieruchomości, które zostaną uznane za niezbędne do wykonania do kwoty wynikającej ze złożonej oferty. Termin wykonania przez Wykonawcę poszczególnych operatów niezbędnych dla zamawiającego winien nastąpić w nieprzekraczalnym terminie 30 dni od daty otrzymania od zamawiającego każdorazowo zlecenia określającego przedmiot i cel wyceny. Zamawiający informuje, że dopuszcza się osobisty odbiór poszczególnych zleceń przez Wykonawcę, przesłanie zleceń Wykonawcy przez Zamawiającego pocztą lub faxem. W przypadku osobistego odbioru przez Wykonawcę zlecenia termin wykonania będzie liczył się od daty odebrania zlecenia, natomiast w przypadku wysłania przez Zamawiającego zlecenia faxem lub pocztą termin wykonania będzie liczył od daty doręczenia zlecenia. Zamawiający informuje iż: - nie udostępnia materiałów pomocniczych do wyceny. Koszt zebrania niezbędnych materiałów (np. zakup mapy geodezyjnej), informacji winny być uwzględnione przy określaniu ceny ofertowej przez Wykonawcę, - w kalkulacji kosztów sporządzenia operatu Wykonawca winien uwzględnić koszty kontaktu telefonicznego lub w przypadku braku telefonu listownego z użytkownikiem lub właścicielem gruntu. - Wykonawca, w ramach wynagrodzenia (jeżeli cena nieruchomości nie uległa zmianie), na wezwanie Zamawiającego zobowiązuje się do sporządzenia klauzul aktualności do operatów szacunkowych w okresie do 2 lat od sporządzenia operatu szacunkowego w terminie 10 dni od daty otrzymania wezwania. W przypadku niemożności wydania klauzuli aktualności (cena nieruchomości uległa zmianie) Wykonawca zobowiązuje się do poinformowania o tym fakcie Zamawiającego pisemnie w terminie 10 dni od daty otrzymania wezwania. 2.4.Wykonawca zobowiązuje się dokonywać oględzin wycenianych nieruchomości. Oględziny nieruchomości powinny odbywać się w obecności dotychczasowych właścicieli danej nieruchomości (na ich wniosek), po uprzednim ustaleniu z nimi terminu oględzin. UWAGA W zleceniu zachodzi konieczność dokonania zgłoszenia wykorzystania materiałów zasobu geodezyjno-kartograficznego oraz przypomina się o obowiązku przekazania organom prowadzącym kataster nieruchomości (Biuro Geodety Miasta- Referat Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego tut. Urzędu) wyciągów z wykonanych operatów szacunkowych zgodnie z art. 158 Ustawy o gospodarce nieruchomościami. Wykonawca zobowiązuje się do każdorazowego uczestnictwa w rozprawach administracyjnych w postępowaniach o wypłatę odszkodowania prowadzonych na podstawie ustawy cytowanej w przedmiocie zamówienia w zakresie dokonanych wycen nieruchomości, niezależnie czy w danym dniu odbywać się będzie kilka czy jedna rozprawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach