Przetargi.pl
Wycena nieruchomości dla potrzeb aktualizacji opłat rocznych z tytuylu użytkowania wieczystego gruntów położonych na terenie Miasta Ruda Śląska będących własnością Gminy Miasta Ruda Śląska oraz Skarbu Państwa

Miasto Ruda Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 41-709 Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2486281 do 9; 2449094 , fax. 032 248 7348
  • Data zamieszczenia: 2015-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ruda Śląska
    Plac Jana Pawła II 6 6
    41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie
    tel. 032 2486281 do 9; 2449094, fax. 032 248 7348
    REGON: 00051584000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wycena nieruchomości dla potrzeb aktualizacji opłat rocznych z tytuylu użytkowania wieczystego gruntów położonych na terenie Miasta Ruda Śląska będących własnością Gminy Miasta Ruda Śląska oraz Skarbu Państwa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis zamówienia. 1. Operat szacunkowy winien być sporządzony w 1 egzemplarzu zgodnie z wymogami określonymi w: - Ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz.U. z 2014r. poz. 518 z późn. zmianami), - Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz.U.Nr 207, poz.2109, z późn.zm.), - Powszechnych Krajowych Zasadach Wyceny. 1.2. Operat szacunkowy winien zawierać m.in.: - ustalenie wartości nieruchomości dla pojedynczej działki lub kilku działek w kompleksie stanowiących całość gospodarczą z zaokrągleniem wartość 1m2 do pełnej złotówki, - oryginał mapy geodezyjnej SEU wraz z zaznaczonymi granicami nieruchomości gruntowej oraz wypis z rejestru gruntów, - dokumentację fotograficzna (barwną)- min. 1 zdjęcie w kolorze, - protokół z badania księgi wieczystej, - protokół z oględzin nieruchomości, - ewentualne ustalenie wartości nakładów poniesionych przez użytkownika wieczystego nieruchomości na budowę poszczególnych urządzeń infrastruktury technicznej po dniu dokonania ostatniej aktualizacji oraz niezwłoczne powiadomienie właściciela gruntu (Zamawiającego) o zgłoszeniu takich nakładów, - w przypadku konieczności ustalenia wartości nakładów jw. należy przed sporządzeniem operatu szacunkowego uzyskać akceptację Zamawiającego. 1.3. Zamawiający informuje, iż: - nie udostępnia materiałów pomocniczych do wyceny. Koszt zebrania niezbędnych materiałów (np. zakup mapy geodezyjnej), informacji winny być uwzględnione przy określaniu ceny ofertowej przez oferenta, - w kalkulacji kosztów sporządzenia operatu oferent winien uwzględnić ewentualny koszty kontaktu z użytkownikiem gruntu, - Wykonawca, w ramach wynagrodzenia (jeżeli cena nieruchomości nie uległa zmianie), na wezwanie Zamawiającego zobowiązuje się do sporządzenia klauzul aktualności do operatów szacunkowych w okresie do 2 lat od sporządzenia operatu szacunkowego w terminie 10 dni od daty otrzymania wezwania. W przypadku niemożności wydania klauzuli aktualności (cena nieruchomości uległa zmianie) Wykonawca zobowiązuje się do poinformowania o tym fakcie Zamawiającego pisemnie w terminie 10 dni od daty otrzymania wezwania. UWAGA W zleceniu zachodzi konieczność dokonania zgłoszenia wykorzystania materiałów zasobu geodezyjno-kartograficznego oraz przypomina się o obowiązku przekazania organom prowadzącym kataster nieruchomości (Biuro Geodety Miasta tut. Urzędu) wyciągów z wykonanych operatów szacunkowych zgodnie z art. 158 Ustawy o gospodarce nieruchomościami. Wykonawca zobowiązuje się do każdorazowego uczestnictwa w postępowaniach przed samorządowym kolegium odwoławczym, organizacją rzeczoznawców majątkowych lub sądem powszechnym, w tym składania wszelkich niezbędnych wyjaśnień i osobistego stawiennictwa na posiedzenia organów orzekających w zakresie dokonanych wycen nieruchomości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach