Przetargi.pl
Wprowadzanie zmian w części opisowej ewidencji gruntów i budynków miasta Świętochłowice prowadzonej w oprogramowaniu EwOpis oraz zmian w rejestrze cen i wartości nieruchomości prowadzonym w oprogramowaniu RejCen, w okresie od daty podpisania umowy do 31.12.2009

Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 41-600 Świętochłowice, ul. Katowicka 54
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2453031, 6527500 , fax. 032 2454976,3491812
  • Data zamieszczenia: 2009-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice
    ul. Katowicka 54 54
    41-600 Świętochłowice, woj. śląskie
    tel. 032 2453031, 6527500, fax. 032 2454976,3491812
    REGON: 00051589100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietochlowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wprowadzanie zmian w części opisowej ewidencji gruntów i budynków miasta Świętochłowice prowadzonej w oprogramowaniu EwOpis oraz zmian w rejestrze cen i wartości nieruchomości prowadzonym w oprogramowaniu RejCen, w okresie od daty podpisania umowy do 31.12.2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wprowadzanie zmian w części opisowej ewidencji gruntów i budynków miasta Świętochłowice prowadzonej w oprogramowaniu EwOpis oraz zmian w rejestrze cen i wartości nieruchomości prowadzonym w oprogramowaniu RejCen, w okresie od daty podpisania umowy do 31.12.2009. Wprowadzanie zmian dotyczy dokumentów zaległych oraz tych które wpłyną do 31.12.2009. Prace będące przedmiotem zamówienia będą miały charakter uzupełniający w stosunku do prac wykonywanych przez etatowych pracowników Wydziału Geodezji i Kartografii Urzędu Miasta Świętochłowice i będą wykonywane w budynku Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach w Wydziale Geodezji i Kartografii na dwóch udostępnionych stanowiskach komputerowych. Szacunkowa liczba zmian będących przedmiotem zamówienia: ok. 3000 w operacie ewidencji gruntów i budynków i ok. 200 w rejestrze cen i wartości nieruchomości. Warunkiem wykonania zamówienia jest systematyczne wprowadzanie zmian zaległych oraz niezwłoczne wprowadzanie zmian wynikających z napływających na bieżąco dokumentów. Dokumenty będące przedmiotem zmian należy opisywać zgodnie z zasadami przyjętymi w Wydziale Geodezji i Kartografii. Miasto Świętochłowice posiada powierzchnię 13,3 km2. Liczba działek ewidencyjnych 8861. Wydział Geodezji i Kartografii Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach prowadzi między innymi sprawy związane bezpośrednio z przedmiotem zamówienia: - wprowadzanie zmian do części opisowej ewidencji gruntów i budynków oraz - wprowadzanie zmian do rejestru cen i wartości nieruchomości Część opisowa ewidencji gruntów i budynków prowadzona jest w programie EwOpis natomiast rejestr cen i wartości nieruchomości prowadzony jest w programie RejCen. Wskazane programy są produktami firmy GEOBID sp. z o.o. Wykonawca winien znać i stosować następujące przepisy prawa: 1) ustawa z dnia 17.05.1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz.U. z 2000r. nr 100, poz. 1089 z późn. zm.), 2)rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29.03.2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. nr 38, poz.454) , a także 3)wytyczne techniczno-organizacyjne Głównego Geodety Kraju ,,Instrukcja G-5 - Ewidencja gruntów i budynków wyd. 2003. Zamawiający nie dopuszcza podzlecania usług związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 2.1 Wykonawca w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia musi wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum jedną usługę polegającą na wprowadzaniu zmian w programach : EwOpis i RejCen, o wartości wynoszącej nie mniej niż 35.000zł brutto. 2.2. Wykonawca w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1osobą zdolną do wykonania niniejszego zamówienia posiadającą uprawnienia zawodowe zgodnie z art. 43 ust. 2 ustawy z dnia 17.05.1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz.U. z 2000r. nr 100, poz. 1089 z późn. zm.), 2.2. 1.Wykonawca w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 2 osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia posiadającymi doświadczenie zawodowe w wykonywaniu prac objętych przedmiotem umowy . 3.1.Wykonawca w zakresie potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, musi wykazać, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 200.000zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków metodą spełnia /nie spełnia na podstawie przedłożonych przez wykonawcę następujących dokumentów: - oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającego prowadzenie działalności odpowiadającej zakresowi przedmiotu zamówienia, -wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. usługom polegającym na wprowadzaniu zmian w programach: EwOpis i RejCen, o wartości wynoszącej nie mniej niż 35.000zł brutto. - dokumentów potwierdzających, że usługi wymienione w wykazie zostały należycie wykonane, -wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, -dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia zawodowe zgodnie z art. 43 ust. 2 ustawy z dnia 17.05.1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz.U. z 2000r. nr 100, poz. 1089 z późn. zm.), - pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, -polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swietochlowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach