Przetargi.pl
Weryfikacja (kontrola terenowa) ewidencji gruntów i budynków w zakresie zmienionych użytków gruntowych i klas gleboznawczych, dla obrębu ewidencyjnego: miasto Mszczonów, powiat żyrardowski, województwo mazowieckie

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 96-300 Żyrardów, ul. Limanowskiego 45
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8553717, 8553599, 8554569 , fax. 046 8552021
  • Data zamieszczenia: 2009-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Limanowskiego 45 45
    96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie
    tel. 046 8553717, 8553599, 8554569, fax. 046 8552021
    REGON: 75015125000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-zyrardowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Weryfikacja (kontrola terenowa) ewidencji gruntów i budynków w zakresie zmienionych użytków gruntowych i klas gleboznawczych, dla obrębu ewidencyjnego: miasto Mszczonów, powiat żyrardowski, województwo mazowieckie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: Weryfikacja (kontrola terenowa) ewidencji gruntów i budynków w zakresie zmienionych użytków gruntowych i klas gleboznawczych, dla obrębu ewidencyjnego: miasto Mszczonów, powiat żyrardowski, województwo mazowieckie, które obejmuje: Przeprowadzenie analizy dotychczasowych baz danych: ewidencyjnej mapy numerycznej oraz ewidencyjnych danych opisowych - w zakresie obiektów gruntowych,z uwzględnieniem raportów rozbieżności, sporządzonych dla wektorowej mapy ewidencyjnej LPIS oraz prace z zakresu aktualizacji istniejących baz danych ewidencyjnych, kompletowanie, przygotowanie operatu ewidencyjnego po weryfikacji użytków i klas gleboznawczych do przekazania do PODGiK w Żyrardowie. Szczegółowy zakres robót opisany jest w warunkach technicznych. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z warunkami technicznymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713543007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 800,00 PLN Wadium może być wniesione w następujących formach:pieniądzu,poręczeniach bankowych,gwarancjach bankowych,gwarancjach ubezpieczeniowych,poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. nr 42 poz. 275 z późn. zm.).Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego w BS Skierniewice o/Żyrardów Nr 25 9297 0005 0447 7727 2040 0103.Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. nr 42 poz. 275 z późn. zm.), należy dołączyć do oferty.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.Wadium musi być wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób określony w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie po:upływie terminu związania ofertą,zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Oferenta: który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wadium Oferenta, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Oferent: odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy,zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Oferenta.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.),przyjmują warunki określone w niniejszej SIWZ i załączonym wzorze umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W składanej ofercie należy przedłożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie przez Oferenta wymaganych warunków: Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (wzór Załącznik Nr 1 do SIWZ), wraz z oświadczeniem, że oferent uważa się za związanego ofertą do terminu ważności oferty wskazanego w SIWZ i zobowiązuje się podpisać umowę w przypadku wyboru jego oferty. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykonał z należytą starannością co najmniej 3 (trzy) zamówienia o podobnym charakterze) dostaw/usług, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw/usług stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy/usługi te zostały wykonane należycie (wzór Załącznik Nr 2 do SIWZ).Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wzór Załącznik Nr 3 do SIWZ) wraz z dokumentami stwierdzającymi że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia.Oświadczenie, że umowa zostanie podpisana bez zmian w formie zaproponowanej przez Zamawiającego, zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ (wzór umowy), złożone na formularzu ofertowym.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert].Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, a w przypadku osób pochodzących z innego kraju niż Rzeczpospolita Polska równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]. W formie oświadczenia załącznik nr 6 do SIWZ.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]. W formie oświadczenia załącznik nr 6 do SIWZ. UWAGA: dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych, w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, poz. 1661), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]. W formie oświadczenia załącznik nr 6 do SIWZ.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]. W formie oświadczenia załącznik nr 6 do SIWZ.Postanowienie odpowiedniego organu wykonawcy o możliwości zaciągania zobowiązań, (jeśli jest wymagane przez odpowiednie przepisy prawa, umowę bądź statut Wykonawcy). W formie oświadczenia załącznik nr 6 do SIWZ.Upoważnienie lub pełnomocnictwo do podpisania umowy (jeżeli jest ono wymagane).Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4.5, 4.6, 4.7 i 4.8 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4.11 lub pkt 4.5 - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]. W formie oświadczenia załącznik nr 6 do SIWZ.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż wartość zaoferowanej ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia. W formie oświadczenia załącznik nr 6 do SIWZ.Zobowiązanie do wpłacenia/ wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia w przypadku wybrania oferty przez Zamawiającego [złożone na formularzu ofertowym].Dla ofert składanych wspólnie (konsorcjum) na podstawie art. 23 Ustawy Pzp obowiązkowo należy przedstawić:dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania uczestników konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy wykonawców),wykaz podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, że w przypadku pozyskania zamówienia, (jeżeli nie była dołączona do oferty) przedstawią Umowę konsorcjum potwierdzoną przez notariusza w której:czas trwania umowy nie może być krótszy niż okres rękojmi i gwarancji,zostanie określony zakres i rodzaj odpowiedzialności uczestników za złożoną ofertę, wykonywanie zamówienia i zobowiązania gwarancyjne - odpowiedzialność solidarna,zakazane zostanie dokonywanie zmian umowy bez zgody Zamawiającego dokumenty wymienione w pkt 4.1, 4.2, 4.4, 4.5, 4.6, 4.7, 4.8, 4.9, 4.13 każdy z członków konsorcjum składa osobno( jako załączniki do oferty), pozostałe dokumenty wymienione w pkt 4.3, 4.11, 4.14, 4.15, 4.16, muszą być złożone łącznie. Na uczestnikach konsorcjum spoczywa solidarna odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (zasady odpowiedzialności solidarnej - zgodnie z art.366 § 1. Kodeksu cywilnego).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-zyrardowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach