Przetargi.pl
Wdrożenie i uruchomienie systemu e-Miasto (elektroniczne formularze, kiosk z pracą, drobne ogłoszenia, skrzynka podawcza urzędu, karty usług, system elektronicznego obiegu dokumentów) oraz stworzenie aplikacji: e-interwencje drogowe, e-konsultacje społeczne, e-przedsiębiorca, e-rekreacja, e-opieka zdrowotna, e-akty prawne, e-rada. Zakup: serwera do systemu elektronicznego obiegu dokumentów, licencji serwerowego systemu operacyjnego, licencji systemu do zarządzania bazą danych, asysta techniczna do elektronicznego obiegu dokumentów do końca 2012 roku

Gmina Łomianki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-092 Łomianki, ul. Warszawska 115
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7686301 , fax. 22 7686302
  • Data zamieszczenia: 2012-02-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łomianki
    ul. Warszawska 115 115
    05-092 Łomianki, woj. mazowieckie
    tel. 22 7686301, fax. 22 7686302
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomianki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wdrożenie i uruchomienie systemu e-Miasto (elektroniczne formularze, kiosk z pracą, drobne ogłoszenia, skrzynka podawcza urzędu, karty usług, system elektronicznego obiegu dokumentów) oraz stworzenie aplikacji: e-interwencje drogowe, e-konsultacje społeczne, e-przedsiębiorca, e-rekreacja, e-opieka zdrowotna, e-akty prawne, e-rada. Zakup: serwera do systemu elektronicznego obiegu dokumentów, licencji serwerowego systemu operacyjnego, licencji systemu do zarządzania bazą danych, asysta techniczna do elektronicznego obiegu dokumentów do końca 2012 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie i uruchomienie systemu e-Miasto (elektroniczne formularze, kiosk z pracą, drobne ogłoszenia, skrzynka podawcza urzędu, karty usług, system elektronicznego obiegu dokumentów) oraz stworzenie aplikacji: e-interwencje drogowe, e-konsultacje społeczne, e-przedsiębiorca, e-rekreacja, e-opieka zdrowotna, e-akty prawne, e-rada. Zakup: serwera do systemu elektronicznego obiegu dokumentów, licencji serwerowego systemu operacyjnego, licencji systemu do zarządzania bazą danych, asysta techniczna do elektronicznego obiegu dokumentów do końca 2012 roku jako zadanie realizowane w ramach projektu Rozbudowa portalu e-Miasto oraz wdrożenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów w Urzędzie Miejskim w Łomiankach w celu rozwoju e-usług dla obywateli i przystosowania Gminy do procesu dalszej informatyzacji. Projekt realizowany w ramach 2. Oś Priorytetowej: Przyspieszenie e-rozwoju Mazowsza. Działanie 2.2: Rozwój e-usług Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 (RPO WM). Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Za wykonanie niniejszego zamówienia, Zamawiający będzie uważał wykonanie następujących zadań polegających na: 1.Wdrożeniu i uruchomieniu systemu e-Miasto w zakres którego wchodzi: 1)SEOD - Elektroniczny System Obiegu Dokumentów dla Urzędu Miejskiego w Łomiankach w postaci zintegrowanego i jednolitego systemu informatycznego oraz Elektroniczna skrzynka podawcza Urzędu (ESP), 2)System e-usług czyli możliwość świadczenia usług publicznych drogą elektroniczną dla społeczeństwa w Gminie Łomianki (e-interwencje drogowe, e-konsultacje społeczne, e-przedsiębiorca, e-rekreacja, e-opieka zdrowotna, e-akty prawne, e-rada). Elektroniczne formularze, kiosk z pracą, drobne ogłoszenia, karty usług. 2.Dostawie, zainstalowaniu i skonfigurowaniu niezbędnego sprzętu na którym zostanie uruchomiony system e-Miasto (serwer oraz wymagane do działania systemu licencje). 3. Przeszkoleniu wszystkich użytkowników i administratorów systemu: 1)użytkowników systemu z zakresu obsługi systemu i jego wykorzystania, 2)administratorów systemu z zakresu administracji systemem z uwzględnieniem modyfikacji kodu źródłowego systemu wg potrzeb Zamawiającego, 3)Szkolenie odbędzie się w siedzibie Zamawiającego 3.Świadczeniu usług asysty technicznej do końca roku 2012. Szczegółowy sposób wykonania dostawy opisany został w Opisie przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy stanowiące odpowiednio załącznik nr 7 i 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 5 300,00 zł (słownie: pięć tysięcy trzysta zł).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lomianki.pl/bip/index.php?sc=122&m=6
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach