Przetargi.pl
Utwardzenie pobocza przy drodze powiatowej Nr 1548R Kraczkowa - Cierpisz od km 3+498 do km 3+547. Długość odcinka L=49 mb

Zarząd Dróg Powiatowych w Łańcucie ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, ul. Polna 3b
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2257448 , fax. 017 2257448
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Łańcucie
    ul. Polna 3b 3b
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 017 2257448, fax. 017 2257448
    REGON: 69065719700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-lancut.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utwardzenie pobocza przy drodze powiatowej Nr 1548R Kraczkowa - Cierpisz od km 3+498 do km 3+547. Długość odcinka L=49 mb
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Utwardzenie pobocza przy drodze powiatowej Nr 1548R Kraczkowa - Cierpisz od km 3+498 do km 3+547. Długość odcinka L=49 mb
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 9.1. Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunkiem udziału w postępowaniu jest pobranie od Zamawiającego specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przygotowanie oferty, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz złożenie jej w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. Wszelkie pozostałe warunki i wymogi udziału, techniczne, kadrowe oraz wymagane doświadczenie w wykonywaniu podobnych prac są wymienione przez Zamawiającego w pkt 11. niniejszej specyfikacji. 9.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: 9.2.1. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m. in.: zgodność załączonych do oferty dokumentów z wymogami przedstawionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dokumenty ustawowe (numer przy dokumencie oznacza kolejność załączenia w ofercie) Nr 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta) Nr 4. Oświadczenie, że oferent spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ze zmianami - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2006.Nr 184 poz. 1539), Nr 5. Oświadczenie, że oferent spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ze zmianami - Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. 2006.Nr 184 poz. 1539), Nr 6. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ze zmianami - Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. 2006.Nr 184 poz. 1539), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta. Nr 7. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ze zmianami- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2006.Nr 184 poz. 1539), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta) Nr 8. Zaświadczenia: z właściwego Urzędu Skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składają ofert (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez oferenta) Nr 9. Wykaz osób i podmiotów, które będą odpowiedzialne za realizację zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia a także zakresy wykonywanych przez ich czynności przy realizacji zamówienia (podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta na druku stanowiącym załącznik nr 3), załączyć kopię uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Nr 10. Wykaz robót (części zamówienia), które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom ( w przypadku gdy niniejszy dokument nie dotyczy oferenta, należy złożyć stosowne oświadczenie) Nr 11. Wykaz robót budowlanych zrealizowanych co najmniej jeden raz w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w jednym zadaniu odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - Podwykonawcy oddzielnie dla swojej części.) (podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta na druku stanowiącym załącznik nr 5) wraz z referencjami potwierdzającymi, że roboty budowlane zostały wykonane z należytą starannością. Nr 12. Wykaz narzędzi i sprzętu niezbędnych do wykonania zamówienia jakimi dysponuje Wykonawca (podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta na druku stanowiącym załącznik nr 4). II. Dokumenty podstawowe (numer przy dokumencie oznacza kolejność załączenia w ofercie) Nr 1. Wypełniony formularz oferty (wg załączonego wzoru Rozdział II) Nr 2. Kosztorys ofertowy. Nr 13. Dowód wpłaty wadium- jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-lancut.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach