Burmistrz Miasta Aleksandrowa Kujawskiego ogłasza przetarg
- Adres: 87-700 Aleksandrów Kujawski, ul. Słowackiego 8
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 2824855 , fax. 054 2822101
- Data zamieszczenia: 2015-09-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Aleksandrowa Kujawskiego
ul. Słowackiego 8 8
87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 2824855, fax. 054 2822101
REGON: 91086638200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.aleksandrowkujawski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie zimowe ulic miejskich, placów, chodników i parkingów w Aleksandrowie Kujawskim w sezonie zimowym 2015/2016. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na utrzymaniu zimowym ulic i chodników miejskich i powiatowych w Aleksandrowie Kujawskim w sezonie zimowym 2015/2016. Utrzymanie zimowe dróg na terenie Miasta Aleksandrowa Kujawskiego obejmuje usuwanie skutków zimy zmierzające do zwiększenia bezpieczeństwa ruchu w tym: 1. Odśnieżanie całej szerokości jezdni ulic, parkingów, chodników i utrzymanie stałej przejezdności. 2. Usuwanie śliskości zimowej przy zastosowaniu odpowiednich środków chemicznych i środków powodujących szorstkość nawierzchni, zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach, (Dz.U. nr 230 poz.1960 z dnia 24 listopada 2005 r.). 3. gotowość do wykonywania usług (nadzór, dyżury, gotowość do pracy sprzętu i operatorów); 4. odśnieżanie jezdni w technologii mechaniczno-ręcznej, tj. uzupełnienie odśnieżania mechanicznego ręcznym odgarnięciem pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów, 5. przygotowanie mieszanki do posypywania, tj. zakup soli i wymieszanie jej z mieszanką z soli i piasku, oraz innych środków w tym roztwór wodny zgodnie z rozporządzeniem, hałdowanie, zabezpieczenie; 6. posypanie piaskiem lub innym właściwym środkiem powodującym szorstkość nawierzchni po odgarnięciu śniegu i lodu, 7. interwencyjne odśnieżanie /przy dużych opadach śniegu/ i wywóz śniegu z ulic - przy użyciu własnego dodatkowego sprzętu; 8. uprzątnięcie materiału uszorstniającego z jezdni ulic, parkingów, chodników oraz oczyszczenie studzienek ulicznych po zakończeniu sezonu zimowego. Wykaz dróg miejskich o długości 32 km 589m oraz chodników i parkingów o długości 13 km 713m znajduje się w załączniku nr 2 i 3 do Specyfikacji Technicznej /załącznik 11 do SIWZ/. Inne obowiązki Wykonawcy w ramach utrzymania zimowego: 1. dysponowanie dostateczną, do bieżącego wykonywania zabiegów, liczbą sprzętu specjalistycznego /pługopiaskarki itp./ w tym, w przypadku wystąpienia wzmożonych warunków zimowych lub warunków uznanych za klęskę żywiołową uzupełnienie sprzętu o dodatkowe: pługi odśnieżne, ładowarki, sprzęt holowniczy, zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ 2. zakup piasku i soli drogowej w ilościach niezbędnych do prowadzenia akcji zimowej oraz przygotowanie pojazdów i sprzętu (konserwacja, remonty) przed jej rozpoczęciem, 3. zapewnienie całodobowej stałej łączności telefonicznej z Zamawiającym dla przyjmowania zgłoszeń od wyznaczonego pracownika Urzędu Miejskiego oraz zgłaszanie pracownikowi Urzędu Miejskiego sytuacji na drogach, 4. prowadzenie rejestru dobowego przebiegu usługi potwierdzanego każdorazowo przez wyznaczonego przedstawiciela Urzędu Miejskiego . 5. organizowanie wewnętrznej gotowości pracy w taki sposób, aby w ciągu jednej godziny po otrzymaniu zgłoszenia od przedstawiciela UM lub w czasie zgodnym z wytycznymi Standardu zimowego utrzymania, przystąpić do wykonywania czynności związanych z zimowym utrzymaniem dróg, 6. odśnieżanie, szczególnie w okresach roztopów /błoto pośniegowe/, należy prowadzić w sposób uwzględniający zabezpieczenie odpływu wody do studzienek kanalizacyjnych znajdujących się na trasach objętych prowadzoną akcją, 7. utrzymanie całodobowego dyżuru gotowości /Akcji Zima/ po jej wprowadzeniu. Wykonawca ma obowiązek rozpoczęcia prac w ciągu jednej godziny po otrzymaniu zgłoszenia od Zamawiającego. Zamawiający, w każdej chwili, jeżeli uzna dalszą akcję odśnieżania za zbędną, może zatrzymać pracę sprzętu i wezwać Wykonawcę do zaprzestania akcji. Za wykonany zakres pracy Wykonawca otrzyma określone umową wynagrodzenie. Warunki płatności za faktycznie wykonaną pracę zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium - każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 3.000,00 zł (trzech tysięcy złotych 00/100). 8.2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a/ pieniądzu; b/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c/ gwarancjach bankowych; d/ gwarancjach ubezpieczeniowych; e/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm./. Wadium wnoszone w w/w formach musi być opatrzone adnotacją: Utrzymanie zimowe ulic miejskich, placów, chodników i parkingów w Aleksandrowie Kujawskim w sezonie zimowym 2015/2016. GKM.271.3.2015. 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a/ nazwę dającego zlecenie /Wykonawcy/, beneficjenta gwarancji /Zamawiającego/, gwaranta /banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/ oraz wskazanie ich siedzib, b/ określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c/ kwotę gwarancji, d/ termin ważności gwarancji e/ zobowiązanie gwaranta do: /zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy/ 4. Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Gmina Miejska Aleksandrów Kujawski Nr konta Bank Spółdzielczy w Aleksandrowie Kujawskim 51 9537 0000 2001 0017 9735 0006. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężnej należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, ul. Słowackiego 8, 87-700 Aleksandrów Kujawski w sekretariacie, pok. 102, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 5. Termin wniesienia wadium. 1/ Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 2/ W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Zamawiający zaleca dokonanie wpłaty na rachunek bankowy minimum 3 dni robocze przed terminem składania ofert, aby kwota wadium została zaksięgowana na rachunku Zamawiającego przed datą i godziną złożenia oferty. 3/ W przypadku gdy wadium zostanie zwrócone, a w wyniku rozstrzygnięcia odwołania oferta Wykonawcy zostanie wybrana jako najkorzystniejsza Wykonawca wniesie ponownie wadium w terminie do 5 dni po otrzymaniu zawiadomienia o wyborze. 6. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy: a/ wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem sytuacji gdy wykonawca, który w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty zgodnie z Ustawą, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25, ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. b/ niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli jego wniesienia żądano) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Utrata wadium. 1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a/ odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn lezących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, ze nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aleksandrowkujawski.pl ; www.bip.aleksandrowkujawski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- świadczenie usług wg potrzeb Zamawiającego przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie 2016/2017
Dodano: 2016-07-26 - Usługi utrzymania porządku i czystości na terenach uniwersyteckich
Dodano: 2016-03-04 - Odśnieżanie w okresie zimowym dróg gminnych w celu ich przejezdności w miejscowościach Wrocki, Pląchoty, Cieszyny, Pusta Dąbrówka, Karczewo, Kujawa.
Dodano: 2016-01-12 - Odśnieżanie w okresie zimowym dróg gminnych w celu ich przejezdności w miejscowościach Ostrowite, Sokoligóra.
Dodano: 2016-01-11 - Odśnieżanie w okresie zimowym dróg gminnych w celu ich przejezdności w miejscowościach Olszówka, Skępsk, Gajewo.
Dodano: 2016-01-11 - Sprzątanie jezdni, parkingów i chodników gminnych w okresie wiosenno - letnio - jesiennym oraz zimowe utrzymanie parkingów i chodników gminnych znajdujących się w granicach miasta Mogilna w roku 2016.
Dodano: 2015-12-16 - Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Białe Błota
Dodano: 2015-12-11 - Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Zbójno w 2016 r.
Dodano: 2015-12-08 - Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Radomin w okresie roku kalendarzowego 2016
Dodano: 2015-12-04 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2015/2016
Dodano: 2015-12-01