Przetargi.pl
Utrzymanie terenu zewnętrznego i wewnętrznego na nieruchomości w Starym Polu, stanowiącej własność Województwa Pomorskiego

Województwo Pomorskie ogłasza przetarg

  • Adres: 80-810 Gdańsk, ul. Okopowa 21/27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3261555 , fax. 58 3261556
  • Data zamieszczenia: 2016-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Pomorskie
    ul. Okopowa 21/27 21/27
    80-810 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3261555, fax. 58 3261556
    REGON: 19167483600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorskie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie terenu zewnętrznego i wewnętrznego na nieruchomości w Starym Polu, stanowiącej własność Województwa Pomorskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa całorocznego utrzymania czystości terenu zewnętrznego i wewnętrznego w Starym Polu, ul. Marynarki Wojennej 21A (budynek wielorodzinny) - teren zewnętrzny o powierzchni ok. 550 m2, zgodnie z mapą poglądową, stanowiącą załącznik do umowy, klatka schodowa i korytarze o powierzchni ok. 309 m2: 1) Całoroczne utrzymanie czystości terenu zewnętrznego: - w okresie wiosenno-jesiennym, od 1 kwietnia do 30 listopada, polegać będzie na bieżącym usuwaniu zanieczyszczeń stałych, w tym na codziennym zamiataniu; - w okresie zimowym, od 1 grudnia do 31 marca, polegać będzie na bieżącym usuwaniu zanieczyszczeń stałych, w tym codziennym zamiataniu. Dodatkowo, w przypadku wystąpienia niekorzystnego stanu nawierzchni, uniemożliwiającego lub utrudniającego poruszanie się, wywołanego czynnikami atmosferycznymi, w szczególności takimi jak: opady śniegu, gołoledź, oblodzenie, śliskość pośniegowa, Wykonawca zobowiązany będzie odpowiednio do odśnieżenia, likwidacji gołoledzi, oblodzenia, śliskości pośniegowej, z jednoczesnym uszorstnieniem nawierzchni oraz usunięcia brył lodu i innych zanieczyszczeń, będących następstwem tych czynników atmosferycznych. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do usuwania niekorzystnych skutków czynników atmosferycznych w ciągu maksymalnie 2 godzin od chwili zaistnienia tych warunków oraz do zakończenia usługi w czasie maksymalnie 5 godzin od chwili jej rozpoczęcia z częstotliwością 7 dni w tygodniu. Jeżeli niekorzystne skutki czynników atmosferycznych wystąpią w godzinach nocnych Wykonawca zobowiązany jest do wykonania pierwszej usługi do godziny 7:00 rano. 2) Całoroczne utrzymanie czystości terenu wewnętrznego: - polegać będzie na bieżącym myciu środkami czystości oraz usuwaniu zanieczyszczeń stałych z klatki schodowej i korytarzy, w tym: codzienne zamiatanie i zapewnienie czystości terenu wewnętrznego, oraz myciu okien znajdujących się na klatce schodowej i korytarzach nie rzadziej niż raz na kwartał. 3) Zamawiający wskaże miejsca na terenie nieruchomości przeznaczone do odkładania usuniętego śniegu i lodu. 4) Na podstawie szczegółowych prognoz pogody oraz bezzwłocznie po wystąpieniu nagłych zjawisk atmosferycznych powodujących znaczne pogorszenie stanu nawierzchni (w szczególności gołoledzi) Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania pracy w sposób umożliwiający należyte spełnianie wszystkich wymogów zawartych w niniejszej umowie. O terminach rozpoczęcia i zakończenia usługi decydować będzie Wykonawca, z zastrzeżeniem warunków narzuconych w umowie. 5) Wykonawca zobowiązany jest do bieżącej kontroli stanu nawierzchni chodników, schodów wejściowych i drogi wewnętrznej pod kątem śliskości i w przypadku jej stwierdzenia do podjęcia działań w celu jej usunięcia zgodnie z zawartą umową. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli sposobu realizacji przedmiotu umowy, w tym w szczególności do przekazywania zaleceń i wskazówek co do postępowania Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do bezwzględnego zastosowania się do dyspozycji wydanych przez Zamawiającego. 7) Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania pracy w sposób umożliwiający należyte spełnienie wszystkich wymogów zawartych w niniejszej umowie. 8) Wykonawca oświadcza, że wszystkie osoby realizujące umowę będą posiadały przeszkolenie bhp i p.poż. 2. Pozostałe uregulowania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.pomorskie.eu/Article/id,12.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach