Przetargi.pl
Utrzymanie porządku i czystości wewnątrz budynków i pomieszczeń biurowych oraz na przyległych terenach przydomowych i osiedlowych, w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów, w tym prawa miejscowego, stanowiących własność Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o. o. w Płocku

Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Polna 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 3640310 , fax. 24 3640311
  • Data zamieszczenia: 2013-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o.
    ul. Polna 7 7
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 24 3640310, fax. 24 3640311
    REGON: 61026091500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgm-plock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100% udziałem Gminy Miasto Płock

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie porządku i czystości wewnątrz budynków i pomieszczeń biurowych oraz na przyległych terenach przydomowych i osiedlowych, w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów, w tym prawa miejscowego, stanowiących własność Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o. o. w Płocku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie od 01 stycznia 2014 do 31 grudnia 2014 usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości wewnątrz budynków i pomieszczeń biurowych oraz na przyległych terenach przydomowych i osiedlowych, w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów, w tym prawa miejscowego, stanowiących własność Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o. o. w Płocku. Przedmiot zamówienia obejmuje dwie części: Część I: Utrzymanie porządku i czystości wewnątrz budynków i pomieszczeń biurowych oraz na przyległych terenach przydomowych i osiedlowych, w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów, w tym prawa miejscowego, stanowiących własność Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o. o. w Płocku (bez budynku i terenu przyległego przy ul. Polnej 7). Część II: Utrzymanie porządku i czystości wewnątrz pomieszczeń biurowych w budynku przy ulicy Polnej 7 oraz na przyległym terenie, w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów, w tym prawa miejscowego, stanowiących własność Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o. o. w Płocku. Szczegółowy zakres prac - Część I: Utrzymanie porządku i czystości wewnątrz budynków i pomieszczeń biurowych oraz na przyległych terenach przydomowych i osiedlowych, w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów, w tym prawa miejscowego, stanowiących własność Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o. o. w Płocku (bez budynku i terenu przyległego przy ul. Polnej 7). Zakres prac będących przedmiotem zamówienia rozliczanych stawką ryczałtową za 1 m2 powierzchni obejmuje w szczególności: a. Utrzymanie porządku i czystości wewnątrz budynków: Uwaga: Usługa będzie wykonywana od poniedziałku do piątku każdego tygodnia a w pozostałe dni tygodnia (w tym święta) po otrzymaniu telefonicznego zgłoszenia od administratora 1. Codzienne sprzątanie klatek schodowych, podestów, korytarzy, schodów wejściowych do budynków - zamiatanie (również pod wycieraczkami - powierzchnia ujęta w wykazach), zbieranie odpadów i miejscowe zmywanie, usuwanie pajęczyn oraz (w uzgodnieniu z ROM) nieaktualnych ogłoszeń i ulotek reklamowych. 2. Mycie raz w miesiącu: drzwi wejściowych do budynku, klatki schodowej, balustrad schodowych oraz tablic informacyjnych, skrzynek umieszczonych wewnątrz i na zewnątrz budynku. 3. Mycie minimum dwa razy do roku kloszy na klatkach schodowych. b. Utrzymanie porządku i czystości na terenach przydomowych i osiedlowych: 1. Codzienne sprzątanie chodnika wzdłuż budynku, dojść do budynku, do śmietnika i innych powierzchni utwardzonych oraz terenów zielonych. 2. Codzienne sprzątanie altan śmietnikowych i terenu wokół altan śmietnikowych, wolnostojących pojemników lub kontenerów oraz pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych z odpadów. 3. Codzienne kontrolowanie wypełnienia pojemników na nieczystości stałe, segregowane oraz podejmowanie działań zmierzających do efektywnego gromadzenia tych nieczystości poprzez przegarnianie i ubijanie w pojemnikach, 4. Systematyczne usuwanie chwastów przy opaskach budynków i ciągach komunikacyjnych z wywiezieniem i utylizacją, 5. Systematyczne usuwanie zgrabianych liści z terenów zewnętrznych (również przy żywopłotach) z wywiezieniem i utylizacją. 6. Usuwanie śniegu z ciągów komunikacyjnych* do godz. 6 rano (opad nocny) oraz w ciągu 3 godzin od ustania opadów (opad dzienny). Usuwanie śniegu należy przeprowadzić na całej szerokości ciągów komunikacyjnych. Zapobieganie skutkom gołoledzi poprzez posypywanie ciągów komunikacyjnych należących do nieruchomości, zakupionym i dowiezionym na koszt własny piaskiem bądź skuwanie miejsc oblodzonych oraz stałe utrzymywanie drożności odpływu z chodników wody z topniejącego śniegu i lodu. Objaśnienia: * Przez ciągi komunikacyjne rozumie się: chodniki, dojścia, podesty i schody wejściowe do klatek schodowych, dojścia do altan śmietnikowych, parkingi i dojazdy do nich, miejsca postojowe, przejazdy między kompleksami garaży oraz uliczki osiedlowe. c. Współpraca z administracją (z Rejonem Obsługi Mieszkańców) 1. Rozwieszanie na klatkach schodowych budynków zatwierdzonych miesięcznych harmonogramów utrzymania porządku i czystości wewnątrz budynku. 2. Niezwłoczne zawiadamianie o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń technicznych oraz o przypadkach dewastacji i naruszania przez mieszkańców regulaminu porządku domowego, 3. Wywieszanie flag w dniach uroczystości państwowych oraz ich zdejmowanie, 4. Niezwłoczne doręczanie korespondencji otrzymanej od Rejonu Obsługi Mieszkańców do lokali znajdujących się w budynkach wykazanych w Załącznikach wg zasady: Wykonawca dwukrotnie podejmuje próbę doręczenia korespondencji. W przypadku braku lokatora lub odmowy złożenia podpisu na wykazie doręczeń lub kopii pisma roznoszący dokonuje zapisu: brak lokatora, data...godz...- podpis czytelny osoby roznoszącej; lokator odmówił podpisu data...godz...- podpis czytelny osoby roznoszącej. 5. Przekazanie Zamawiającemu danych kontaktowych Wykonawcy w celu umożliwienia mieszkańcom i użytkownikom budynków zgłoszeń w przypadkach nie wywiązywania się z w/w zakresu. 6. Wywieszanie na klatkach schodowych nazwy firmy sprzątającej oraz danych teleadresowych Wykonawcy. d. Utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach biurowych. Uwaga: Usługa będzie wykonywana w dni robocze od godz. 1530 1. Czynności wykonywane codziennie: a) zmywanie na mokro podłóg przy użyciu środków czyszczących i bieżąca konserwacja powłok, b) wycieranie kurzu z mebli i urządzeń biurowych (komputery wraz z klawiaturą + drukarki + aparaty telefoniczne) oraz z parapetów, c) usuwanie śmieci, czyszczenie koszy i wymiana worków - zakupionych i dowiezionych na koszt własny, czyszczenie koszy, d) mycie luster, e) czyszczenie pomieszczeń i armatury sanitarnej, f) uzupełnienie środków czystości - zakupionych i dowiezionych na koszt własny - w toaletach (papier toaletowy biały, mydło w płynie, kostki dezynfekujące do muszli), 2. Czynności wykonywane raz w tygodniu: a) dezynfekcja urządzeń sanitarnych i armatury. 3. Czynności wykonywane raz w miesiącu: a) wycieranie kurzu z kontaktów prądu i wyłączników oświetlenia, b) mycie drzwi wejściowych, drzwi wewnętrznych i futryn, c) odkurzanie tapicerki mebli, d) mycie glazury i lamperii w pomieszczeniach sanitarnych i szczegółowa ich dezynfekcja, 4. Czynności wykonywane minimum dwa razy do roku: a) mycie okien oraz powierzchni przeszklonych wewnątrz pomieszczeń biurowych, b) mycie grzejników. 5. Na wezwanie Zamawiającego, 0,5 h serwis wewnątrz budynku w godz. 1000 - 1200, w okresie jesienno - zimowym: styczeń - marzec, październik - grudzień. Integralną częścią przedmiotu zamówienia jest -Wykaz budynków i terenów , w których wykonywana będzie przedmiotowa usługa: Wykaz budynków i terenów - ROM III - Załącznik Nr 10 Wykaz budynków i terenów - ROM IV - Załącznik Nr 11 Wykaz budynków i terenów - ROM V - Załącznik Nr 12 Wykaz altan śmietnikowych - Załącznik Nr 15 Łączna rzeczywista powierzchnia do sprzątania w budynkach - 582,79 m2, łączna powierzchnia w budynkach po przeliczeniu przez współczynniki korygujące - 566,49 m2. Łączna rzeczywista powierzchnia do sprzątania terenów przyległych - 14 135,60 m2, łączna powierzchnia terenów przyległych po przeliczeniu przez współczynniki korygujące - 8 320,37 m2. Łączna ilość altan śmietnikowych - szt. 2 Ogółem rzeczywista powierzchnia do sprzątania: 14 718,39 m2. Ogółem powierzchnia skorygowana o współczynniki określone w Załączniku Nr 14 pn. Tabela współczynników korygujących: 8 886,86 m2. Uwaga: powierzchnia skorygowana o współczynniki określone w w/w Załączniku jest podstawą do określenia ceny 1 m2 wskazanego w ofercie. Do realizacji przedmiotowej usługi w ramach poszczególnych ROM - ów, Wykonawca musi dysponować niżej wymienioną ilością osób: 1. ROM III co najmniej 1 osoba 2. ROM IV co najmniej 2 osoby 3. ROM V co najmniej 3 osoby Łącznie: co najmniej 6 osób. Zamawiający wymaga dodatkowo, by Wykonawca dysponował 1 osobą do nadzoru. Szczegółowy zakres prac - Część II: Utrzymanie porządku i czystości wewnątrz pomieszczeń biurowych w budynku przy ulicy Polnej 7 oraz na przyległym terenie, w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów, w tym prawa miejscowego, stanowiących własność Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o. o. w Płocku. Zakres prac będących przedmiotem zamówienia rozliczanych stawką ryczałtową za 1 m2 powierzchni obejmuje w szczególności: a. Utrzymanie porządku i czystości wewnątrz budynku: Uwaga: Usługa będzie wykonywana w dni robocze od godz. 1530 1. Czynności wykonywane codziennie: a) zmywanie na mokro podłóg przy użyciu środków czyszczących i bieżąca konserwacja powłok, b) odkurzanie wykładzin dywanowych, c) wycieranie kurzu z mebli i urządzeń biurowych (komputery wraz z klawiaturą + drukarki + aparaty telefoniczne) oraz z parapetów, d) usuwanie śmieci i wymiana worków - zakupionych i dowiezionych na koszt własny, czyszczenie koszy, e) mycie luster, f) czyszczenie pomieszczeń sanitarnych i armatury, g) uzupełnienie środków czystości - zakupionych i dowiezionych na koszt własny - w toaletach (papier toaletowy biały, mydło w płynie, kostki dezynfekujące do muszli), h) mycie naczyń znajdujących się w sekretariacie, 2. Czynności wykonywane raz w tygodniu: a) dezynfekcja urządzeń sanitarnych i armatury. 3. Czynności wykonywane raz w miesiącu: a) wycieranie kurzu z kontaktów prądu i wyłączników oświetlenia, b) mycie drzwi wejściowych, drzwi wewnętrznych i futryn, c) odkurzanie tapicerki mebli, d) mycie glazury w pomieszczeniach sanitarnych i szczegółowa ich dezynfekcja, e) gruntowne mycie i konserwacja podłóg z tworzywa sztucznego środkami z domieszką akrylanów, f) odkurzanie wszystkich sprzętów znajdujących się na korytarzach jak gabloty, obrazy, gaśnice p.poż. i inne. g) czyszczenie balustrad, 4. Czynności wykonywane raz na kwartał: a) maszynowe czyszczenie powierzchni podłóg z tworzywa sztucznego wraz z wymianą powłoki akrylowanej oraz utwardzaniem powierzchni akrylowych w wysokiej temperaturze metodą polerowania high speed, b) mycie paneli ściennych, 5. Czynności wykonywane minimum dwa razy w roku: a) mycie okien oraz powierzchni przeszklonych wewnątrz pomieszczeń biurowych, b) mycie grzejników. 6. Na wezwanie Zamawiającego, 0,5 h serwis wewnątrz budynku w godz. 1000 - 1200, w okresie jesienno - zimowym: styczeń - marzec, październik - grudzień. b. Utrzymanie porządku i czystości na przyległym terenie do budynku przy ul. Polnej 7: 1. Codzienne sprzątanie śmieci z ogrodzonego terenu i dojścia do budynku, 2. Codzienne opróżnianie kosza na śmieci zlokalizowanego przed budynkiem, 3. Systematyczne usuwanie chwastów z terenu utwardzonego wokół budynku do ogrodzenia oraz na całej długości chodnika wzdłuż ogrodzenia. 4. Raz w tygodniu pozamiatanie terenu utwardzonego do ogrodzenia, 5. W okresie jesiennym raz w tygodniu zgrabienie liści z ogrodzonego terenu wokół budynku wraz z wywiezieniem i utylizacją. c. Utrzymanie porządku i czystości na przyległym terenie do budynku przy ul. Polnej 7 w okresie zimowym. 1. Usuwanie śniegu z ciągów komunikacyjnych terenu ogrodzonego, utwardzonego oraz na całej długości chodnika wzdłuż ogrodzenia: do godz. 700 rano (opad nocny) oraz w ciągu 3 godzin od ustania opadów (opad dzienny) do godz. 1530 w następujące dni tygodnia: poniedziałek, wtorek, środa, piątek oraz do godz. 1730 w czwartek. 2. Usuwanie śniegu (bez jego wywozu) należy przeprowadzić na całej szerokości ciągów komunikacyjnych. 3. Zapobieganie skutkom gołoledzi poprzez posypywanie chodnika, dojścia do budynku, dojścia do pojemnika na śmieci, parkingu i dojazdu do niego zakupionym i dowiezionym na koszt własny piaskiem, skuwanie miejsc oblodzonych oraz stałe utrzymanie drożności odpływu z chodnika, parkingu i powierzchni utwardzonej wody z topniejącego śniegu i lodu. Łączna rzeczywista powierzchnia do utrzymania porządku i czystości wewnątrz pomieszczeń biurowych w budynku przy ulicy Polnej 7 - 952,78 m2, łączna powierzchnia do utrzymania porządku i czystości wewnątrz pomieszczeń biurowych w budynku przy ulicy Polnej 7 po przeliczeniu przez współczynniki korygujące - 808,29 m2. Łączna rzeczywista powierzchnia do utrzymania porządku i czystości terenu przyległego - 934,56 m2, łączna powierzchnia terenu przyległego po przeliczeniu przez współczynniki korygujące - 507,30 m2, w tym pow. utwardzona wraz z chodnikiem: 471,81 m2 oraz pow. terenu zielonego wraz z trawnikiem: 35,49 m2. Integralną częścią przedmiotu zamówienia jest Wykaz pomieszczeń biurowych budynku przy ul. Polnej 7 oraz przyległego do budynku terenu, stanowiących zasób własny MZGM-TBS Sp. z o.o. w Płocku Załącznik Nr 16. Uwaga: powierzchnia skorygowana o współczynniki określone w Załączniku Nr 14 jest podstawą do określenia ceny 1 m2 wskazanego w ofercie. Do realizacji przedmiotowej usługi Wykonawca musi dysponować co najmniej 1 osobą Na każdą Część zamówienia z Wykonawcą zostanie zawarta odrębna umowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: na Część I - 1 500,00 złotych (słownie: tysiąc pięćset złotych) na Część II - 600,00 złotych (słownie: sześćset złotych) Łącznie wadium dla dwóch części : 2.100,00 złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgm-plock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach