Zarząd Terenów Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 00-281 Warszawa, ul. Jezuicka 1/3
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5568322 , fax. 022 5568373
- Data zamieszczenia: 2011-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Terenów Publicznych
ul. Jezuicka 1/3 1/3
00-281 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5568322, fax. 022 5568373
REGON: 00104969210000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ztp.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie porządku i czystości na terenie Pasażu Handlowego Hale Mirowskie zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Plac Mirowski 1, w tym sprzątanie biura administracji oraz obsługa czterech szaletów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie porządku i czystości na terenie Pasażu Handlowego Hale Mirowskie zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Plac Mirowski 1, w tym sprzątanie biura administracji oraz obsługa czterech szaletów. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Utrzymanie czystości i sprzątanie terenu Pasażu Handlowego Hale Mirowskie w Warszawie - teren pasażu obejmuje powierzchnię ok. 4.400 m?. Na terenie pasażu usytuowanych jest 168 lokali użytkowych zajmujących łączną powierzchnię ok. 1.500 m2. Teren pasażu jest ogrodzony, z dwoma bramami wjazdowymi, w godzinach nocnych jest oświetlony. Plan terenu stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy będącej załącznikiem nr 9 do SIWZ. Według dotychczasowych danych w okresie jednego miesiąca z pasażu wywożono ok. 380 m3 nieczystości. Szczegółowe zasady dotyczące selektywnego zbierania odpadów określa załącznik do uchwały Nr LXXVII/2427/2006 Rady miasta stołecznego Warszawy z dnia 22 czerwca 2006 roku w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta stołecznego Warszawy zmienionej uchwałą Nr LXIII/2009 Rady miasta stołecznego Warszawy z dnia 8 października 2009r. W/w uchwały wraz z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie miasta stołecznego Warszawy stanowią załącznik nr 5 do wzoru umowy. Rodzaje środków chemicznych, które dopuszcza się do użycia przy zwalczaniu skutków gołoledzi, szronu, lodowicy itp. oraz warunki ich stosowania na ulicach, placach i drogach publicznych określa Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 roku stanowiące załącznik nr 4 do wzoru umowy. 2) Sprzątanie pomieszczeń biurowych usytuowanych na terenie IV etapu modernizacji pasażu o łącznej powierzchni 36,84 m2; do codziennego sprzątania - 27,60 m2, do sprzątania 1 raz w tygodniu - 9,24 m2. 3) Obsługa i sprzątanie czterech szaletów publicznych zlokalizowanych na terenie Pasażu Handlowego Hale Mirowskie. Plan pomieszczeń stanowi załącznik nr 2 do wzoru umowy będącej załącznikiem nr 9 do SIWZ. Ad. 1) Zakres prac na terenie Pasażu Handlowego Hale Mirowskie obejmuje: a) w godzinach późno wieczornych /po zamknięciu Pasażu Handlowego/, codzienne, całościowe sprzątanie terenu wraz z zamiataniem, usuwanie zebranych zanieczyszczeń stałych z zastosowaniem zasad selektywnej zbiórki odpadów (np. odpadów opakowaniowych z papieru, tektury, szkła bezbarwnego i kolorowego, tworzyw sztucznych oraz odpadów ulegających biodegradacji do odpowiednich pojemników), a także usuwanie piachu oraz zmywanie wodą części pasażu /łącznik miedzy halami/; b) stały dyżur dzienny we wszystkie dni tygodnia (dwóch pracowników na Pasażu Handlowym Hale Mirowskie), z wyłączeniem niedziel i świąt (oprócz niedzieli handlowej przed Świętami: Wielkanocy oraz Bożego Narodzenia), pełniony w godzinach działalności pasażu (7:00 -19:00) umożliwiający jego właściwe funkcjonowanie, dla zapewnienia utrzymania czystości w ciągu dnia na przedmiotowym terenie. Dyżur polega na: - zamiataniu terenu w razie zaistniałej potrzeby, - zbieraniu na bieżąco gromadzących się zanieczyszczeń stałych i wynoszeniu ich do odpowiednich pojemników, - zapewnieniu drożności studzienek ściekowych, umożliwiające właściwe ich funkcjonowanie. Ponadto wymagane jest odkażanie wapnem chlorowym w/w studzienek, przynajmniej dwa razy w tygodniu (materiał własny); c) w okresie zimowym przy opadach śniegu odgarnianie zalegającego śniegu, pryzmowanie oraz załadowanie i wywóz śniegu poza teren pasażu. Ponadto posypywanie piachem w miejscach występowania oblodzeń i gołoledzi ustawienie skrzyń na piasek i ich napełnienie - materiał własny; d) wywóz wszystkich zebranych zanieczyszczeń oraz odpadów komunalnych; e) czyszczenie oraz zapewnienie drożności rynien i osadników zainstalowanych na obiektach w ciągach handlowych przy Parku Mirowskim oraz zainstalowanych na dachu obiektów łącznika między Halą Mirowską i Halą Gwardii w łącznej długości 661 mb. Ad. 2) Zakres prac w pomieszczeniach biurowych usytuowanych na IV etapie modernizacji pasażu obejmuje: a) codzienne sprzątanie pomieszczeń znajdujących się na I piętrze (pomieszczenia: kierownika, przedpokój i WC); b) sprzątanie raz w tygodniu schodów prowadzących na I piętro; c) mycie okien w pomieszczeniach biurowych dwa razy do roku. Wykonawca w/w prace wykona przy użyciu własnych środków i przy użyciu własnego sprzętu oraz zaopatrzy w ilościach wynikających z bieżącego zużycia: - pomieszczenie WC w papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło toaletowe, środki zapachowo - dezynfekcyjne do sedesu, - wszystkie kosze do śmieci w worki. Ad. 3) Zakres prac w pomieszczeniach szaletów usytuowanych na terenie Pasażu Handlowego Hale Mirowskie obejmuje: a) ustalenie stałego dyżuru (min. dwie osoby) do obsługi toalet w godz. 7:00 - 19:00 od poniedziałku do piątku, w soboty od 7:00 - 15:00 b) codzienne sprzątanie toalet, w tym mycie posadzek, urządzeń sanitarnych środkami sanitarnymi. Mycie drzwi, glazury, lamp w miarę potrzeb i nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu; c) zakup i uzupełnianie na bieżąco papieru toaletowego, mydła, ręczników papierowych, worków na śmieci i kostek WC; d) wynoszenie na bieżąco śmieci na zewnątrz do kontenerów; e) wykonywanie bieżących konserwacji i napraw urządzeń technicznych, w szczególności: konserwacja i naprawa podgrzewaczy wody, wymiana żarówek, wymiana uszczelek, wymiana baterii, spłuczek itp. Wszystkie koszty związane z zakupem papieru toaletowego, mydła, ręczników papierowych, worków na śmieci, kostek WC oraz środków sanitarnych, jak również z zakupem materiałów i części do bieżącej konserwacji i napraw urządzeń technicznych ponosić będzie Wykonawca. Korzystanie z toalet jest bezpłatne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości : 9 000 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztp.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie czystości i świadczenie usług porządkowych w obiektach sportowych Centralnego Ośrodka Sportu: halach Torwar I i Torwar II (lodowisko) w Warszawie przy ul. Łazienkowskiej 6A wraz z terenami zewnętrznymi wokół tych obiektów w okresie 18 miesięcy od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Dodano: 2016-07-27 - Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A w Wołominie Nr ZP/SR/01/16
Dodano: 2016-07-25 - Usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych budynku Sądu Rejonowego w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2016-07-25 - Sprzątanie wnętrz budynków Urzędu Dzielnicy Mokotów oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów zewnętrznych wokół budynku przy ul. Rakowieckiej 25/27 od dnia 1 września 2016r. do dnia 31 sierpnia 2017r.
Dodano: 2016-07-15 - Utrzymanie czystości oraz sprzątanie budynków użyteczności publicznej w Łysych, Lipnikach i Zalasiu
Dodano: 2016-07-13 - Sprzątanie wnętrz budynków Urzędu Dzielnicy Mokotów wraz z jednokrotnym myciem okien oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów zewnętrznych wokół budynku przy ul. Rakowieckiej 25/27 od dnia 1 września 2016r. do dnia 31 sierpnia 2017r.
Dodano: 2016-07-01 - Usługa stałego sprzątania powierzchni biurowych, zewnętrznych zielonych oraz zewnętrznych utwardzonych w kompleksie wojskowym 0046 przy ul Bystra 1 w Warszawie, administrowanym przez JW 3964
Dodano: 2016-06-29 - Usługa sprzątania obiektu rekreacyjno - sportowego i terenu zewnętrznego DOSiR-u w Warszawie
Dodano: 2016-06-23 - Kompleksowa usługa sprzątania Zachęty - Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie, plac Małachowskiego 3 oraz pomieszczeń galerii Miejsce Projektów Zachęty w Warszawie przy ul. Gałczyńskiego 3
Dodano: 2016-06-10