Przetargi.pl
Utrzymanie porządku i czystości na terenie Pasażu Handlowego Hale Mirowskie zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Plac Mirowski 1, w tym sprzątanie biura administracji oraz obsługa czterech szaletów

Zarząd Terenów Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-281 Warszawa, ul. Jezuicka 1/3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5568322 , fax. 022 5568373
  • Data zamieszczenia: 2011-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Terenów Publicznych
    ul. Jezuicka 1/3 1/3
    00-281 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5568322, fax. 022 5568373
    REGON: 00104969210000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ztp.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie porządku i czystości na terenie Pasażu Handlowego Hale Mirowskie zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Plac Mirowski 1, w tym sprzątanie biura administracji oraz obsługa czterech szaletów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie porządku i czystości na terenie Pasażu Handlowego Hale Mirowskie zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Plac Mirowski 1, w tym sprzątanie biura administracji oraz obsługa czterech szaletów. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Utrzymanie czystości i sprzątanie terenu Pasażu Handlowego Hale Mirowskie w Warszawie - teren pasażu obejmuje powierzchnię ok. 4.400 m?. Na terenie pasażu usytuowanych jest 168 lokali użytkowych zajmujących łączną powierzchnię ok. 1.500 m2. Teren pasażu jest ogrodzony, z dwoma bramami wjazdowymi, w godzinach nocnych jest oświetlony. Plan terenu stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy będącej załącznikiem nr 9 do SIWZ. Według dotychczasowych danych w okresie jednego miesiąca z pasażu wywożono ok. 380 m3 nieczystości. Szczegółowe zasady dotyczące selektywnego zbierania odpadów określa załącznik do uchwały Nr LXXVII/2427/2006 Rady miasta stołecznego Warszawy z dnia 22 czerwca 2006 roku w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta stołecznego Warszawy zmienionej uchwałą Nr LXIII/2009 Rady miasta stołecznego Warszawy z dnia 8 października 2009r. W/w uchwały wraz z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie miasta stołecznego Warszawy stanowią załącznik nr 5 do wzoru umowy. Rodzaje środków chemicznych, które dopuszcza się do użycia przy zwalczaniu skutków gołoledzi, szronu, lodowicy itp. oraz warunki ich stosowania na ulicach, placach i drogach publicznych określa Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 roku stanowiące załącznik nr 4 do wzoru umowy. 2) Sprzątanie pomieszczeń biurowych usytuowanych na terenie IV etapu modernizacji pasażu o łącznej powierzchni 36,84 m2; do codziennego sprzątania - 27,60 m2, do sprzątania 1 raz w tygodniu - 9,24 m2. 3) Obsługa i sprzątanie czterech szaletów publicznych zlokalizowanych na terenie Pasażu Handlowego Hale Mirowskie. Plan pomieszczeń stanowi załącznik nr 2 do wzoru umowy będącej załącznikiem nr 9 do SIWZ. Ad. 1) Zakres prac na terenie Pasażu Handlowego Hale Mirowskie obejmuje: a) w godzinach późno wieczornych /po zamknięciu Pasażu Handlowego/, codzienne, całościowe sprzątanie terenu wraz z zamiataniem, usuwanie zebranych zanieczyszczeń stałych z zastosowaniem zasad selektywnej zbiórki odpadów (np. odpadów opakowaniowych z papieru, tektury, szkła bezbarwnego i kolorowego, tworzyw sztucznych oraz odpadów ulegających biodegradacji do odpowiednich pojemników), a także usuwanie piachu oraz zmywanie wodą części pasażu /łącznik miedzy halami/; b) stały dyżur dzienny we wszystkie dni tygodnia (dwóch pracowników na Pasażu Handlowym Hale Mirowskie), z wyłączeniem niedziel i świąt (oprócz niedzieli handlowej przed Świętami: Wielkanocy oraz Bożego Narodzenia), pełniony w godzinach działalności pasażu (7:00 -19:00) umożliwiający jego właściwe funkcjonowanie, dla zapewnienia utrzymania czystości w ciągu dnia na przedmiotowym terenie. Dyżur polega na: - zamiataniu terenu w razie zaistniałej potrzeby, - zbieraniu na bieżąco gromadzących się zanieczyszczeń stałych i wynoszeniu ich do odpowiednich pojemników, - zapewnieniu drożności studzienek ściekowych, umożliwiające właściwe ich funkcjonowanie. Ponadto wymagane jest odkażanie wapnem chlorowym w/w studzienek, przynajmniej dwa razy w tygodniu (materiał własny); c) w okresie zimowym przy opadach śniegu odgarnianie zalegającego śniegu, pryzmowanie oraz załadowanie i wywóz śniegu poza teren pasażu. Ponadto posypywanie piachem w miejscach występowania oblodzeń i gołoledzi ustawienie skrzyń na piasek i ich napełnienie - materiał własny; d) wywóz wszystkich zebranych zanieczyszczeń oraz odpadów komunalnych; e) czyszczenie oraz zapewnienie drożności rynien i osadników zainstalowanych na obiektach w ciągach handlowych przy Parku Mirowskim oraz zainstalowanych na dachu obiektów łącznika między Halą Mirowską i Halą Gwardii w łącznej długości 661 mb. Ad. 2) Zakres prac w pomieszczeniach biurowych usytuowanych na IV etapie modernizacji pasażu obejmuje: a) codzienne sprzątanie pomieszczeń znajdujących się na I piętrze (pomieszczenia: kierownika, przedpokój i WC); b) sprzątanie raz w tygodniu schodów prowadzących na I piętro; c) mycie okien w pomieszczeniach biurowych dwa razy do roku. Wykonawca w/w prace wykona przy użyciu własnych środków i przy użyciu własnego sprzętu oraz zaopatrzy w ilościach wynikających z bieżącego zużycia: - pomieszczenie WC w papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło toaletowe, środki zapachowo - dezynfekcyjne do sedesu, - wszystkie kosze do śmieci w worki. Ad. 3) Zakres prac w pomieszczeniach szaletów usytuowanych na terenie Pasażu Handlowego Hale Mirowskie obejmuje: a) ustalenie stałego dyżuru (min. dwie osoby) do obsługi toalet w godz. 7:00 - 19:00 od poniedziałku do piątku, w soboty od 7:00 - 15:00 b) codzienne sprzątanie toalet, w tym mycie posadzek, urządzeń sanitarnych środkami sanitarnymi. Mycie drzwi, glazury, lamp w miarę potrzeb i nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu; c) zakup i uzupełnianie na bieżąco papieru toaletowego, mydła, ręczników papierowych, worków na śmieci i kostek WC; d) wynoszenie na bieżąco śmieci na zewnątrz do kontenerów; e) wykonywanie bieżących konserwacji i napraw urządzeń technicznych, w szczególności: konserwacja i naprawa podgrzewaczy wody, wymiana żarówek, wymiana uszczelek, wymiana baterii, spłuczek itp. Wszystkie koszty związane z zakupem papieru toaletowego, mydła, ręczników papierowych, worków na śmieci, kostek WC oraz środków sanitarnych, jak również z zakupem materiałów i części do bieżącej konserwacji i napraw urządzeń technicznych ponosić będzie Wykonawca. Korzystanie z toalet jest bezpłatne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości : 9 000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztp.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach