Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 09-400 Płock, ul. Polna 7
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 24 3640310 , fax. 24 3640311
- Data zamieszczenia: 2014-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o.
ul. Polna 7 7
09-400 Płock, woj. mazowieckie
tel. 24 3640310, fax. 24 3640311
REGON: 61026091500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgm-plock.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100% udziałem Gminy Miasto Płock
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie porządku i czystości na terenach będących własnością Gminy - Miasto Płock - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi w zakresie: Utrzymania porządku i czystości na terenach będących własnością Gminy Miasto Płock. Szczegółowy zakres prac: I. Utrzymanie porządku i czystości na terenach przyległych do budynków: 1.Codzienne sprzątanie chodnika wzdłuż budynku, dojść do budynku, do śmietnika i innych powierzchni utwardzonych oraz terenów zielonych.2. Codzienne sprzątanie altan śmietnikowych i terenu wokół altan śmietnikowych, wolnostojących pojemników lub kontenerów oraz pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych z odpadów .3. Codzienne kontrolowanie wypełnienia pojemników na nieczystości stałe, segregowane oraz podejmowanie działań zmierzających do efektywnego gromadzenia tych nieczystości poprzez przegarnianie i ubijanie w pojemnikach,4. Systematyczne opróżnianie koszy osiedlowych,5. Systematyczne usuwanie chwastów przy opaskach budynków i ciągach komunikacyjnych z wywiezieniem i utylizacją,6.Systematyczne usuwanie zgrabianych liści z terenów zewnętrznych (również przy żywopłotach) z wywiezieniem i utylizacją,7.Codzienne sprzątanie placów zabaw: usuwanie śmieci, potłuczonego szkła oraz innych przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu użytkowników,8.Usuwanie śniegu z ciągów komunikacyjnych* do godz. 6 rano (opad nocny) oraz w ciągu 3 godzin od ustania opadów (opad dzienny). Usuwanie śniegu należy przeprowadzić na całej szerokości ciągów komunikacyjnych. Zapobieganie skutkom gołoledzi poprzez posypywanie ciągów komunikacyjnych należących do nieruchomości, zakupionym i dowiezionym na koszt własny piaskiem bądź skuwanie miejsc oblodzonych oraz stałe utrzymywanie drożności odpływu z chodników wody z topniejącego śniegu i lodu,9.Wywóz śniegu** z ciągów komunikacyjnych.10.Wymiana piasku w piaskownicach 1 raz przed sezonem oraz 2 razy w sezonie (I raz realizacja do dnia 08.05.2015 r., II raz realizacja do dnia 10.07.2015 r., III raz realizacja do dnia 11.09.2015 r.) zakres prac obejmuje:a)uzyskanie Świadectwa Stacji Sanitarno Epidemiologicznej z badania nowego piasku,b)wybranie starego piasku z piaskownic,c)wywóz wybranego piasku i złożenie go na odpowiednim składowisku,d)wykonanie dezynfekcji podłoża piaskownicy,e)nasypanie nowego piasku (posiadającego Świadectwo Stacji Sanitarno Epidemiologicznej dopuszczające zastosowanie piasku na plac zabaw), do wysokości 2/3 całkowitej wysokości każdej piaskownicy wraz z jego plantowaniem,f)uporządkowanie terenu po wykonanych czynnościach.Objaśnienia: * Przez ciągi komunikacyjne rozumie się: chodniki, dojścia, podesty i schody wejściowe do klatek schodowych, dojścia do altan śmietnikowych, parkingi i dojazdy do nich, miejsca postojowe, przejazdy między kompleksami garaży oraz uliczki osiedlowe.**Zakres przedmiotu zamówienia wywóz śniegu obejmuje: Zebranie, załadowanie śniegu na środki transportu i jego wywóz w miejsca wskazane przez Zamawiającego wraz z uporządkowaniem terenu, Czynności, o których mowa wyżej, będą dokonywane przez Wykonawcę każdorazowo na pisemne zlecenie wystawiane przez upoważnionych, przez Zamawiającego pracowników Rejonów Obsługi Mieszkańców, w zakresie, miejscu i w terminie określonym w tym zleceniu. Określenie ilości śniegu wskazanego do usunięcia odbywać się będzie na podstawie uprzedniego obmiaru określającego ilość m? śniegu, dokonanego przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy na piśmie. W przypadku trudności w ustaleniu obmiaru, ilość będzie ustalona szacunkowo. Wykonawca zobowiązany będzie do każdorazowego informowania upoważnionego pracownika Zamawiającego o miejscu i terminie wykonywania zleconych prac. Wykonawca zobowiązany będzie, w ramach wynagrodzenia określonego w umowie do uzgadniania terminów zajęcia pasów drogowych z Miejskim Zarządem Dróg w Płocku. II. Współpraca z administracją (z Rejonem Obsługi Mieszkańców).1.Przekazanie Zamawiającemu danych kontaktowych Wykonawcy w celu umożliwienia mieszkańcom zgłoszeń w przypadkach nie wywiązywania się z w.w zakresu. Integralną częścią Opisu przedmiotu zamówienia są niżej wymienione dokumenty: Wykaz terenów gminnych ROM III stanowiący załącznik nr 6, Wykaz terenów gminnych - ROM IV - stanowiący załącznik nr 7,Wykaz terenów gminnych ROM V stanowiący załącznik nr 8,Wykaz chodników przyległych do nieruchomości gminnych ROM III stanowiący załącznik nr 9,Wykaz chodników przyległych do nieruchomości gminnych ROM V stanowiący załącznik nr 10,Wykaz piaskownic - stanowiący załącznik nr 11,Wykaz altan śmietnikowych stanowiący załącznik nr 12,Tabela współczynników korygujących stanowiącą załącznik nr 13. Zestawienie powierzchni stanowiący załącznik nr 14 Uwaga: powierzchnia skorygowana o współczynniki, określona w załącznikach: nr 6, 7, 8, 9, 10 do SIWZ jest podstawą do określenia ceny 1 m2 wskazanego w ofercie. Łączna rzeczywista powierzchnia do sprzątania terenów przyległych do budynków oraz chodników przyległych do nieruchomości gminnych wynosi: 370 528,96 m2, po przeliczeniu przez współczynniki korygujące 160 685,74 m2. Łączna ilość altan śmietnikowych 33 szt. Łączna ilość piaskownic 4 szt. Łączna ilość piasku do 53,70 t. (I wymiana do 17,90 t., II wymiana do 17,90 t. III wymiana do 17,90 t. ) Terminy wymiany piasku: I wymiana do dnia 08.05.2015 r. II wymiana do dnia 10.07.2015 r. III wymiana do dnia 11.09.2015 r. Łączna ilość śniegu do wywozu do ok. 300 m3 Do realizacji przedmiotowej usługi w zakresie Utrzymania porządku i czystości na terenach będących własnością Gminy Miasto Płock Wykonawca musi dysponować co najmniej 25 osobami. Zamawiający wymaga dodatkowo, by Wykonawca dysponował 1 osobą do nadzoru. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca Przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10 000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych )
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie w zakresie usługi utrzymania porządku i czystości na terenach zewnętrznych
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgm-plock.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie czystości i świadczenie usług porządkowych w obiektach sportowych Centralnego Ośrodka Sportu: halach Torwar I i Torwar II (lodowisko) w Warszawie przy ul. Łazienkowskiej 6A wraz z terenami zewnętrznymi wokół tych obiektów w okresie 18 miesięcy od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Dodano: 2016-07-27 - Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A w Wołominie Nr ZP/SR/01/16
Dodano: 2016-07-25 - Usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych budynku Sądu Rejonowego w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2016-07-25 - Sprzątanie wnętrz budynków Urzędu Dzielnicy Mokotów oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów zewnętrznych wokół budynku przy ul. Rakowieckiej 25/27 od dnia 1 września 2016r. do dnia 31 sierpnia 2017r.
Dodano: 2016-07-15 - Utrzymanie czystości oraz sprzątanie budynków użyteczności publicznej w Łysych, Lipnikach i Zalasiu
Dodano: 2016-07-13 - Sprzątanie wnętrz budynków Urzędu Dzielnicy Mokotów wraz z jednokrotnym myciem okien oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów zewnętrznych wokół budynku przy ul. Rakowieckiej 25/27 od dnia 1 września 2016r. do dnia 31 sierpnia 2017r.
Dodano: 2016-07-01 - Usługa stałego sprzątania powierzchni biurowych, zewnętrznych zielonych oraz zewnętrznych utwardzonych w kompleksie wojskowym 0046 przy ul Bystra 1 w Warszawie, administrowanym przez JW 3964
Dodano: 2016-06-29 - Usługa sprzątania obiektu rekreacyjno - sportowego i terenu zewnętrznego DOSiR-u w Warszawie
Dodano: 2016-06-23 - Kompleksowa usługa sprzątania Zachęty - Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie, plac Małachowskiego 3 oraz pomieszczeń galerii Miejsce Projektów Zachęty w Warszawie przy ul. Gałczyńskiego 3
Dodano: 2016-06-10