Przetargi.pl
Utrzymanie porządku i czystości na terenach będących własnością Gminy - Miasto Płock

Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Polna 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 3640310 , fax. 24 3640311
  • Data zamieszczenia: 2012-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o.
    ul. Polna 7 7
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 24 3640310, fax. 24 3640311
    REGON: 61026091500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgm-plock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100% udziałem Gminy Miasto Płock

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie porządku i czystości na terenach będących własnością Gminy - Miasto Płock
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi w zakresie: utrzymania porządku i czystości na terenach będących własnością Gminy - Miasto Płock Szczegółowy zakres prac I. Utrzymanie porządku i czystości na terenach przyległych do budynków: 1. Codzienne sprzątanie chodnika wzdłuż budynku, dojść do budynku i śmietnika oraz innych powierzchni utwardzonych, 2. Systematyczne opróżnianie koszy osiedlowych, 3. Systematyczne usuwanie chwastów przy opaskach budynków i ciągach komunikacyjnych z wywiezieniem i utylizacją, 4. Systematyczne usuwanie i wywożenie zanieczyszczeń oraz zgrabianych liści z terenów zewnętrznych (również przy żywopłotach), 5. Codzienne sprzątanie placów zabaw: usuwanie śmieci, potłuczonego szkła oraz innych przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu użytkowników, 6. Usuwanie śniegu z ciągów komunikacyjnych do godz. 6 rano (opad nocny) oraz w ciągu 3 godzin od ustania opadów (opad dzienny). Usuwanie śniegu należy przeprowadzić na całej szerokości ciągów komunikacyjnych. Zapobieganie skutkom gołoledzi poprzez posypywanie ciągów komunikacyjnych należących do nieruchomości, zakupionym i dowiezionym na koszt własny piaskiem bądź skuwanie miejsc oblodzonych oraz stałe utrzymywanie drożności odpływu z chodników wody z topniejącego śniegu i lodu, 7. Wywóz śniegu z ciągów komunikacyjnych - chodników, dojść i podestów wejściowych do klatek schodowych, dojść do altan śmietnikowych, parkingów i dojazdów do nich, miejsc postojowych, przejazdów między kompleksami garaży oraz uliczek osiedlowych.* 8. Wymiana piasku w piaskownicach 1 raz przed sezonem oraz 2 razy w sezonie ( I raz - realizacja do dnia 11.05.2012 r., II raz - realizacja do dnia 13.07.2012 r. III raz - realizacja do dnia 14.09.2012 r.) - zakres prac obejmuje: a) uzyskanie Świadectwa Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej z badania nowego piasku, b) wybranie starego piasku z piaskownic, c) wywóz wybranego piasku i złożenie go na odpowiednim składowisku, d) wykonanie dezynfekcji podłoża piaskownicy, e) nasypanie nowego piasku (posiadającego Świadectwo Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej dopuszczające zastosowanie piasku na plac zabaw), do wysokości 2)3 całkowitej wysokości każdej piaskownicy wraz z jego plantowaniem, f) uporządkowanie terenu po wykonanych czynnościach. * Zakres przedmiotu zamówienia - wywóz śniegu obejmuje: Zebranie, załadowanie śniegu na środki transportu i jego wywóz w miejsca wskazane przez Zamawiającego wraz z uporządkowaniem terenu, Czynności, o których mowa wyżej, będą dokonywane przez Wykonawcę każdorazowo na pisemne zlecenie wystawiane przez upoważnionych, przez Zamawiającego pracowników Rejonów Obsługi Mieszkańców, w zakresie, miejscu i w terminie określonym w tym zleceniu. Określenie ilości śniegu wskazanego do usunięcia odbywać się będzie na podstawie uprzedniego obmiaru określającego ilość m? śniegu, dokonanego przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy na piśmie. W przypadku trudności w ustaleniu obmiaru, ilość będzie ustalona szacunkowo. Wykonawca zobowiązany będzie do każdorazowego informowania upoważnionego pracownika Zamawiającego o miejscu i terminie wykonywania zleconych prac. Wykonawca zobowiązany będzie, w ramach wynagrodzenia określonego w umowie do uzgodnienia terminów zajęcia pasów drogowych z Miejskim Zarządem Dróg w Płocku Integralną częścią Opisu przedmiotu zamówienia są niżej wymienione załączniki: 1. Wykaz terenów gminnych - ROM III - Załącznik nr 6, 2. Wykaz chodników przyległych do nieruchomości gminnych - ROM III - Załącznik Nr 9, 3. Wykaz terenów gminnych - ROM IV - Załącznik Nr 7, 4. Wykaz terenów gminnych - ROM V - Załącznik Nr 8, 5. Wykaz chodników przyległych do nieruchomości gminnych - ROM V - Załącznik Nr 10, na których wykonywana będzie przedmiotowa usługa. 6. Wykaz piaskownic - stanowiący Załącznik nr 11 7. Tabela współczynników korygujących - Załącznik nr 12 Uwaga: powierzchnia skorygowana o współczynniki, określone w załączniku nr 12 jest podstawą do określenia ceny 1 m2 wskazanego w ofercie. Łączna rzeczywista powierzchnia do sprzątania przydomowych, osiedlowych terenów gminnych oraz chodników przyległych do nieruchomości gminnych wynosi: 385 549,27 m2, po przeliczeniu przez współczynniki korygujące - 164 504,24 m2. Łączna ilość piaskownic - 9 szt. Łączna ilość piasku - I wymiana - do 45 t., II wymiana do 45 t. III wymiana - do 45 t. - Razem: do 135 t. Łączna ilość śniegu do wywozu - ok. 300 m3 Do realizacji usługi w zakresie Utrzymania porządku i czystości na terenach będących własnością Gminy - Miasto Płock Wykonawca musi dysponować co najmniej 25 osobami. Zamawiający wymaga dodatkowo, by Wykonawca dysponował co najmniej 1 osobą do nadzoru. II. Współpraca z administracją (z Rejonem Obsługi Mieszkańców). 1. Przekazanie Zamawiającemu danych kontaktowych Wykonawcy w celu umożliwienia mieszkańcom zgłoszeń w przypadkach nie wywiązywania się z w)w zakresu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgm-plock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach