Przetargi.pl
Utrzymanie porządku i czystości na terenach będących własnością Gminy - Miasto Płock

Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Polna 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 3640310 , fax. 024 3640311
  • Data zamieszczenia: 2010-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o.
    ul. Polna 7 7
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 3640310, fax. 024 3640311
    REGON: 61026091517113
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgm-plock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie porządku i czystości na terenach będących własnością Gminy - Miasto Płock
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy zakres prac Utrzymanie porządku i czystości na terenach będących własnością Gminy - Miasto Płock I. Utrzymanie porządku i czystości na terenach przyległych do budynków: 1.Codzienne sprzątanie chodnika wzdłuż budynku, dojść do budynku i śmietnika oraz innych powierzchni utwardzonych, 2.Opróżnianie koszy osiedlowych (nie dotyczy koszy znajdujących się przy ulicy) tak, aby nie dopuścić do przepełnienia koszy, 3.Wygrabianie suchych liści przy żywopłotach, sukcesywnie wg potrzeb z wywiezieniem i utylizacją, 4.Usuwanie chwastów przy opaskach budynków i ciągach komunikacyjnych sukcesywnie wg potrzeb z wywiezieniem i utylizacją, 5.Systematyczne usuwanie i wywożenie zanieczyszczeń oraz zgrabianych liści z terenów zewnętrznych - wg terminów wywozu ustalonych przez wykonawcę, 6.Codzienne sprzątanie placów zabaw: usuwanie śmieci, potłuczonego szkła oraz innych przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu użytkowników, 7.Sprzątanie terenu w sytuacjach awaryjnych w niedzielę i święta, po otrzymaniu zgłoszenia od administratora,1 8.Niezwłoczne usuwanie śniegu w porze zimowej z ciągów komunikacyjnych - chodników, dojść i podestów wejściowych do klatek schodowych, dojść do altan śmietnikowych, parkingów i dojazdów do nich, miejsc postojowych, przejazdów między kompleksami garaży oraz uliczek osiedlowych. Usuwanie śniegu należy przeprowadzić na całej szerokości ciągów komunikacyjnych. Po większych opadach śniegu powyższe prace należy wykonać z wykorzystaniem sprzętu mechanicznego, dostosowanego do pracy na chodnikach. 9.Zapobieganie skutkom gołoledzi poprzez posypywanie ciągów komunikacyjnych należących do nieruchomości, zakupionym i dowiezionym na koszt własny piaskiem bądź skuwanie miejsc oblodzonych oraz stałe utrzymywanie drożności odpływu z chodników wody z topniejącego śniegu i lodu, 10.Bieżące powiadamianie Rejonu Obsługi Mieszkańców o stwierdzonych faktach nie wywiązywania się z obowiązków firm zajmujących się wywozem nieczystości stałych, 11.Wymiana piasku w piaskownicach 1 raz przed sezonem oraz 2 razy w sezonie - zakres prac obejmuje: 2 a) uzyskanie Świadectwa Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej z badania nowego piasku, b) wybranie starego piasku z piaskownic, c) wywóz wybranego piasku i złożenie go na odpowiednim składowisku, d) wykonanie dezynfekcji podłoża piaskownicy, e) nasypanie nowego piasku (posiadającego Świadectwo Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej dopuszczające zastosowanie piasku na plac zabaw), do wysokości 2/3 całkowitej wysokości każdej piaskownicy wraz z jego plantowaniem, f) uporządkowanie terenu po wykonanych czynnościach. 1 sytuacje awaryjne - nieprzewidziane zdarzenia i okoliczności 2 I raz - realizacja do dnia 10.05.2011r. II raz - realizacja do dnia 11.07.2011r. III raz - realizacja do dnia 12.09.2011r. II. Współpraca z administracją (z Rejonem Obsługi Mieszkańców) 1.Przekazanie Zamawiającemu danych kontaktowych Wykonawcy w celu umożliwienia mieszkańcom zgłoszeń dotyczących wykonania usługi. Integralną częścią przedmiotu zamówienia są niżej wymienione dokumenty: 1.Wykaz terenów gminnych - ROM III 2.Wykaz chodników przyległych do nieruchomości gminnych - ROM III 3.Wykaz terenów gminnych - ROM IV 4.Wykaz terenów gminnych - ROM V 5.Wykaz chodników przyległych do nieruchomości gminnych - ROM V 6.Wykaz piaskownic Łączna rzeczywista powierzchnia do sprzątania przydomowych, osiedlowych terenów gminnych oraz chodników przyległych do nieruchomości gminnych wynosi: 378.608,32 m2, po przeliczeniu przez współczynniki korygujące - 165.230,87 m2. Łączna ilość piaskownic - 13 szt. Łączna ilość piasku - do 56 ton Uwaga: powierzchnia skorygowana o współczynniki określone w Załączniku do opisu przedmiotu zamówienia jest podstawą do określenia ceny 1 m2 wskazanego w ofercie. Do realizacji przedmiotowej usługi Wykonawca musi dysponować co najmniej 25 osobami. Zamawiający wymaga dodatkowo, by Wykonawca dysponował 1 osobą do nadzoru. Zamawiający zastrzega, że z powodu okoliczności nie dających się przewidzieć w dniu zawarcia umowy ma prawo do zmiany zakresu usługi - zmiany powierzchni, ilości piaskownic i ilości ton piasku objętych umową. Stosowny aneks do umowy zostanie podpisany przez strony najpóźnej na 7 dni przed wejściem ich w życie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgm-plock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach