Przetargi.pl
Utrzymanie porządku i czystości na terenach będących własnością Gminy - Miasto Płock

Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Polna 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 3640310 , fax. 024 3640311
  • Data zamieszczenia: 2010-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o.
    ul. Polna 7 7
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 3640310, fax. 024 3640311
    REGON: 61026091517113
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgm-plock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie porządku i czystości na terenach będących własnością Gminy - Miasto Płock
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia określony według kodów Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 90910000 - 9 - usługi sprzątania 90400000 - 1 - usługi utylizacji nieczystości 90511000 - 2 - usługi wywozu odpadów Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi w zakresie: Utrzymanie porządku i czystości na terenach będących własnością Gminy - Miasto Płock I. Utrzymanie porządku i czystości na terenach przyległych do budynków: 1.Codzienne sprzątanie chodnika wzdłuż budynku, dojść do budynku i śmietnika oraz innych powierzchni utwardzonych, 2.Opróżnianie koszy osiedlowych (nie dotyczy koszy znajdujących się przy ulicy) tak, aby nie dopuścić do przepełnienia koszy, 3.Wygrabianie suchych liści przy żywopłotach, sukcesywnie wg potrzeb z wywiezieniem i utylizacją, 4.Usuwanie chwastów przy opaskach budynków, sukcesywnie wg potrzeb z wywiezieniem i utylizacją, 5.Systematyczne usuwanie i wywożenie zanieczyszczeń oraz zgrabianych liści z terenów zewnętrznych - wg terminów wywozu ustalonych przez wykonawcę, 6.Codzienne sprzątanie placów zabaw: usuwanie śmieci, potłuczonego szkła oraz innych przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu użytkowników, 7.Sprzątanie terenu w sytuacjach awaryjnych w niedzielę i święta, po otrzymaniu zgłoszenia od administratora, 8.Niezwłoczne usuwanie śniegu w porze zimowej z ciągów komunikacyjnych - chodników, dojść i podestów wejściowych do klatek schodowych, dojść do altan śmietnikowych oraz uliczek osiedlowych. Usuwanie śniegu należy przeprowadzić na całej szerokości ciągów komunikacyjnych. Po większych opadach śniegu powyższe prace należy wykonać z wykorzystaniem sprzętu mechanicznego, dostosowanego do pracy na chodnikach. 9.Zapobieganie skutkom gołoledzi poprzez posypywanie ciągów komunikacyjnych należących do nieruchomości, zakupionym i dowiezionym na koszt własny piaskiem bądź skuwanie miejsc oblodzonych oraz stałe utrzymywanie drożności odpływu z chodników wody z topniejącego śniegu i lodu, 10.Bieżące powiadamianie Rejonu Obsługi Mieszkańców o stwierdzonych faktach nie wywiązywania się z obowiązków firm zajmujących się wywozem nieczystości stałych, 11.Wymiana piasku w piaskownicach 1 raz - w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, nie później niż do 30.05.2010r. - zakres prac obejmuje: a) wybranie starego piasku z piaskownic, b) wywóz wybranego piasku i złożenie go na odpowiednim składowisku, c) wykonanie dezynfekcji podłoża piaskownicy, d) nasypanie nowego piasku (posiadającego Świadectwo Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej dopuszczające zastosowanie piasku na plac zabaw), do wysokości 2/3 całkowitej wysokości każdej piaskownicy wraz z jego plantowaniem, e) uporządkowanie terenu po wykonanych czynnościach. II. Współpraca z administracją (z Rejonem Obsługi Mieszkańców) 1.Przekazanie Zamawiającemu danych kontaktowych Wykonawcy w celu umożliwienia mieszkańcom zgłoszeń w przypadkach nie wywiązywania się z w/w zakresu. Integralną częścią przedmiotu zamówienia są niżej wymienione dokumenty: 1.Wykaz terenów gminnych - ROM I 2.Wykaz terenów gminnych - ROM III 3.Wykaz chodników przyległych do nieruchomości gminnych - ROM III 4.Wykaz terenów gminnych - ROM IV 5.Wykaz terenów gminnych - ROM V 6.Wykaz chodników przyległych do nieruchomości gminnych - ROM V 7.Wykaz piaskownic znajdujących się na terenie ROM I, ROM IV i ROM V. Łączna rzeczywista powierzchnia do sprzątania przydomowych, osiedlowych terenów gminnych oraz chodników przyległych do nieruchomości gminnych wynosi: 388 855,52 m2, po przeliczeniu przez współczynniki korygujące - 169 341,77 m2. Łączna ilość piaskownic - szt. 15 Łączna ilość piasku - 65 ton Uwaga: powierzchnia skorygowana o współczynniki określone w Załączniku do opisu przedmiotu zamówienia jest podstawą do określenia ceny 1 m2 wskazanego w ofercie. Do realizacji przedmiotowej usługi w zakresie Utrzymania porządku i czystości na terenach będących własnością Gminy Miasto Płock Wykonawca musi dysponować co najmniej 25 osobami. Zamawiający wymaga dodatkowo, by Wykonawca dysponował 1 osobą do nadzoru. Zamawiający zastrzega, że z powodu okoliczności nie dających się przewidzieć w dniu zawarcia umowy ma prawo do zmiany zakresu usługi - zmiany powierzchni, ilości piaskownic i ilości ton piasku objętych umową. Stosowny aneks do umowy zostanie podpisany przez strony najpóźnej na 3 dni przed wejściem ich w życie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4.000,00 zł (cztery tysiące złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgm-plock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach