Przetargi.pl
Utrzymanie czystości w siedzibie Urzędu Zamówień Publicznych

Urząd Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 02-676 Warszawa, ul. Postępu 17A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4587777 , fax. 022 4587700
  • Data zamieszczenia: 2010-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Zamówień Publicznych
    ul. Postępu 17A 17A
    02-676 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4587777, fax. 022 4587700
    REGON: 01082809100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzp.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości w siedzibie Urzędu Zamówień Publicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Zamówień Publicznych. 2. Szczegółowy zakres i częstotliwość prac objętych zamówieniem przedstawia załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: a) Usługa utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Zamówień Publicznych będzie świadczona codziennie od poniedziałku do piątku, poza godzinami pracy Urzędu (7.00-17.00), za wyjątkiem sprzątania pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie, gdzie usługa ta musi być świadczona w obecności użytkownika pomieszczenia oraz za wyjątkiem usług świadczonych w ramach tzw. serwisu dziennego; b) Usługa tzw. serwisu dziennego świadczona będzie przez pracownika wykonawcy w godzinach od 10.00 do 13.00. W ramach tej usługi wykonawca jest zobowiązany do: utrzymywania na bieżąco czystości w łazienkach, pomieszczeniach kuchennych; uzupełniania papieru toaletowego, papierowych ręczników oraz pojemników z mydłem; sprzątania pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie (zakres prac jest zgodny z zakresem prac w pozostałych pomieszczenia biurowych); niezwłocznego, interwencyjnego sprzątania w miejscach wskazanych przez zamawiającego; c) Usługa utrzymania czystości będzie wykonywana przez co najmniej 6 pracowników wykonawcy, w tym 1 pracownika świadczącego usługę tzw. serwisu dziennego (zgodnie z wykazem załączonym do oferty), pod własnym nadzorem, przy zastosowaniu profesjonalnych środków czystości oraz profesjonalnego sprzętu; d) Wykonawca gwarantuje, iż materiały i środki czystości, które będą wykorzystywane do wykonania powyższych usług są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta; e) Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów wynikających z zakupu środków czyszczących, dezynfekujących, zapachowych oraz worków na śmieci; f) W ramach świadczonej usługi wykonawca zobowiązany jest do dostarczania środków zapachowych, zawieszek do WC, mydła w płynie, papieru toaletowego i ręczników papierowych; g) Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p. poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez wykonawcę. 4.Informacje dotyczące wielkości powierzchni UZP zostały zamieszczone w pkt. III.4 SIWZ. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w swojej siedzibie po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.uzp.gov.pl/zamowienia-publiczne-w-uzp1
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach