Przetargi.pl
Utrzymanie czystości w budynkach Starostwa Powiatowego: przy ul. Kościuszki 3 i Konstytucji 3- go Maja 16 w Mińsku Mazowieckim

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Tadeusza Kościuszki 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7598700 do 65 , fax. 025 7598702
  • Data zamieszczenia: 2013-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Tadeusza Kościuszki 3 3
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 025 7598700 do 65, fax. 025 7598702
    REGON: 71158500700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatminski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości w budynkach Starostwa Powiatowego: przy ul. Kościuszki 3 i Konstytucji 3- go Maja 16 w Mińsku Mazowieckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości w budynkach Starostwa Powiatowego w Mińsku Mazowieckim, tj.: w budynku zlokalizowanym przy ulicy Kościuszki 3 oraz w budynku zlokalizowanym przy ul. Konstytucji 3- go Maja 16, 05-300 Mińsk Mazowiecki. Szczegółowy zakres oraz częstotliwość prac przewidzianych do realizacji w ramach zamówienia opisano w załączniku nr 1 do SIWZ. Uwaga: W trakcie trwania zamówienia ilości jednostek miary poszczególnych rodzajów prac przewidzianych do realizacji i opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ mogą ulec zmianie w ramach zaproponowanej przez Wykonawcę w ofercie ceny brutto. Zmiana taka może polegać na zwiększeniu ilości jednostek miary jednego rodzaju prac kosztem zmniejszenia ilości jednostek miary innego rodzaju prac. Powyższe stwierdzenie oznacza że na przykład Zamawiający będzie miał możliwość częściowej rezygnacji z prania firan (tj. rezygnacji z prania określonej powierzchni firan) lub wykładzin dywanowych na rzecz dodatkowego czyszczenia określonej powierzchni rolet, verticali, żaluzji. Zmiana taka nie może prowadzić do wykroczenia poza przedmiot zamówienia tj. nie może prowadzić do zlecania Wykonawcy takiego rodzaju prac, który w ogóle nie był przewidziany do realizacji w ramach zamówienia i nie może prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy zaproponowanego w ofercie. Podstawą do określenia wartości prac faktycznie wykonanych będzie wycena Wykonawcy przedstawiona w formularzu cenowym. Wszystkie prace składające się na niniejsze zamówienie Wykonawca zrealizuje przy zastosowaniu własnego sprzętu, własnych urządzeń oraz własnych środków czystości, w sposób zgodny z opisem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ. Zatem Wykonawca winien dysponować odpowiednim sprzętem, urządzeniami a także środkami czystości (jak np.: środki czyszczące i myjąco- dezynfekujące niezbędne do utrzymania czystości, mydła, płyny do mycia naczyń, ręczniki papierowe, papier toaletowy, odświeżacze powietrza, środki zapachowe, kostki do WC, wkłady foliowe do koszy na śmieci) pozwalającymi na prawidłową realizację zamówienia. Utylizacja opakowań po zużytych środkach czystości i zużytym sprzęcie należy do Wykonawcy. Na potrzeby przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest stosować środki dobrej jakości, posiadające atesty PZH, świadectwa zgodności, certyfikaty, zgodnie z przeznaczeniem, dla którego zostały wyprodukowane i odpowiednie do rodzaju czyszczonej powierzchni. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane nienależytym wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatminski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach