Przetargi.pl
Utrzymanie czystości i porządku oraz pielęgnacja zieleni na terenach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy w okresie od 01.01.2013r. do 30.06.2013r.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ursus m.st. WArszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-495 Warszawa, ul. Szancera 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 662 60 32 , fax. 0-22 867 55 60
  • Data zamieszczenia: 2012-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ursus m.st. WArszawy
    ul. Szancera 5 5
    02-495 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 662 60 32, fax. 0-22 867 55 60
    REGON: 01040921800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnursus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości i porządku oraz pielęgnacja zieleni na terenach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy w okresie od 01.01.2013r. do 30.06.2013r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Utrzymanie czystości i porządku oraz pielęgnacja zieleni na terenach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy w okresie od 01.01.2013r. do 30.06.2013r. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie czynności opisanych w istotnych postanowieniach umowy oraz jej załącznikach. OPIS WARUNKÓW WYKONYWANIA PRAC 1. Cięcie pielęgnacyjno-techniczne drzew - cięcie odbędzie się na wezwanie Zamawiającego. 2. Wycinanie drzew i usuwanie wiatrołomów - cięcie odbędzie się na wezwanie Zamawiającego. 3. Koszenie trawników - czterokrotne koszenie w sezonie odbędzie się na wezwanie Zamawiającego. Jednorazowe koszenie trawników na całym terenie nie może trwać dłużej niż dwa tygodnie, tj. 14 dni kalendarzowych. 4. Sadzenie drzew - prace zostaną wykonane na wezwanie Zamawiającego. 5. Przycinanie żywopłotu - trzy razy w sezonie. Cięcie odbędzie się na wezwanie Zamawiającego. 6. Cięcie pielęgnacyjne krzewów - jeden raz w sezonie. Cięcie odbędzie się na wezwanie Zamawiającego. 7. Sadzenie krzewów żywopłotowych (liguster). Prace zostaną wykonane jesienią 2013r. 8. Codzienne sprzątanie zanieczyszczeń z terenów zieleni. 9. Odchwaszczanie rabat, żywopłotów itp. - wg potrzeb. 10. Oczyszczanie krawężników i opasek z chwastów - wg potrzeb. 11. Bieżące grabienie liści wraz z wywozem - wg potrzeb. 12. Bieżące wywożenie urobku powstałego podczas wykonywania czynności z pkt. 1 - 11 jednak nie później niż następnego dnia po wykonaniu usługi. 13. Codzienne sprzątanie, zamiatanie powierzchni zewnętrznej utwardzonej (chodniki, jezdnie, bramy, prześwity, place) oraz altanek śmietnikowych wraz z chlorowaniem w miarę potrzeb. 14. Czyszczenie ze śniegu, lodu, błota, liści przejść dla pieszych, jezdni, chodników, krawężników, studzienek ściekowych a także wpustów deszczowych, zasuw wodnych i gazowych, usuwanie gołoledzi oraz pryzmowanie śniegu po opadach wg potrzeb ale nie później niż 1,5h po opadach. W trakcie opadów ciągłych Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania pracowników na obsługiwanym terenie do czasu uprzątnięcia śniegu. 15. Wysypywanie piaskiem w okresie zimowym chodników i dróg dojścia do budynków i altanek śmietnikowych wg potrzeb. Wykonawca zapewnia piasek we własnym zakresie. 16. Sprzątanie powierzchni wewnątrz budynku w miarę potrzeb, nie rzadziej niż: a. zamiatanie klatek schodowych, podestów - codziennie, b. starcie kurzu z parapetów, kaloryferów, skrzynek pocztowych, szafek, gablot, balustrad - raz w tygodniu, c. sprzątanie, zamiatanie pralni, suszarni, korytarzy piwnicznych, strychów 1 raz w miesiącu, d. mycie klatek schodowych, korytarzy, schodów, balustrad, podestów, koszy, gablot, parapetów w miarę potrzeb ale nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu, e. mycie okien wraz z parapetami na klatkach schodowych i w pomieszczeniach ogólnych - wg potrzeb nie rzadziej niż 2 razy w roku (w marcu i w październiku), f. mycie drzwi wejściowych na klatki schodowe i do pomieszczeń ogólnych, lamperii lub glazury - wg potrzeb ale nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, g. sprzątanie, mycie i dezynfekcja w.c. ogólnego użytku - wg potrzeb ale nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu. h. powiadamianie o zaśmiecaniu piwnic, korytarzy oraz strychów odpadami gabarytowymi i sprzątanie ich na zlecenie Zamawiającego. 17. Wywieszanie i zdejmowanie flag, dostarczonych przez Zamawiającego. 18. Wykładanie trutek na gryzonie, dostarczonych przez Zamawiającego. 19. Wymiana przepalonych żarówek z punktów świetlnych znajdujących się w klatkach schodowych i korytarzach piwnicznych. Żarówki będą dostarczane przez Zamawiającego. 20. Czuwanie nad przestrzeganiem przez mieszkańców regulaminu porządku domowego. 21. Informowanie Zamawiającego o uszkodzeniach sprzętu dla dzieci i ławek. 22. Usuwanie ze ścian budynków i klatek schodowych ogłoszeń, plakatów, afiszy, napisów i rysunków umieszczanych bez zgody Zamawiającego. 23. Zgłaszanie Zamawiającemu zauważonych uszkodzeń, wadliwie działających instalacji i urządzeń technicznych także prób samowolnego zajmowania lokali.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach