Przetargi.pl
Usuwanie skutków powodzi z 2011 i 2013 roku poprzez realizację niżej wymienionych zadań: Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul. Izerska w Świeradowie-Zdroju - etap I (km 0+000 - 0+750) [powódź czerwiec 2013 r.], Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul. Prusa w Świeradowie-Zdroju (km 0+000 - 0+235) [powódź sierpień 2011 r.], Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul. Zacisze w Świeradowie-Zdroju (km 0+000 - 1+340) [powódź sierpień 2011 r.]

Gmina Miejska Świeradów-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 59-850 Świeradów-Zdrój, ul. 11-go Listopada 35
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7816471 , fax. 075 7816585
  • Data zamieszczenia: 2015-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój
    ul. 11-go Listopada 35 35
    59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7816471, fax. 075 7816585
    REGON: 23082139700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swieradowzdroj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie skutków powodzi z 2011 i 2013 roku poprzez realizację niżej wymienionych zadań: Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul. Izerska w Świeradowie-Zdroju - etap I (km 0+000 - 0+750) [powódź czerwiec 2013 r.], Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul. Prusa w Świeradowie-Zdroju (km 0+000 - 0+235) [powódź sierpień 2011 r.], Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul. Zacisze w Świeradowie-Zdroju (km 0+000 - 1+340) [powódź sierpień 2011 r.]
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres: I. Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul. Izerska w Świeradowie-Zdroju - etap I (km 0+000 - 0+750) [powódź czerwiec 2013 r.] Nr działek: 27, 36, 24/1 am. 2, 1 am. 7, 12 am. 8, 23 am. 9, obr. II Projekt przewiduje odbudowę nawierzchni polegającą na przeprofilowaniu podłużnym niwelety jezdni w celu ujednolicenia spadków oraz wykonaniu nowej konstrukcji o nawierzchni z kostki brukowej betonowej ograniczonej krawężnikami 15/22/100 cm obniżonymi do poziomu 4 cm ponad nawierzchnię. Wzdłuż obu krawędzi jezdni projektuje się wykonanie ścieku poprzez ułożenie rzędu kostki brukowej typu holland prostopadle do projektowanych krawężników, obniżonej względem nawierzchni o 2 cm. W celu ograniczenia oddziaływania inwestycji na środowisko projektuje się wykorzystanie pochodzących z rozbiórki elementów betonowych do ponownego wbudowania jako warstwę podbudowy po wcześniejszym skruszeniu elementów do frakcji 0/63. Wymagania dotyczące rodzaju zastosowanej kostki brukowej obejmują: kolor: mieszanka kostki określana przez producentów jako kolory jesieni; wymiary: grubość 8 cm, wymiary rzutu poziomego zmienne; ściek z kostki gr. 8 cm typ holland, kolor bordowy. W celu poprawy stanu technicznego nawierzchni na moście projektuje się rozebranie istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego do poziomu płyty pomostu, oczyszczenie płyty pomostu, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poprzez ułożenie dwóch warstw papy termozgrzewalnej, ułożenie warstwy ochronnej oraz warstwy ścieralnej. Ponadto wykonać należy remont cokołów betonowych poprzez uzupełnienie ubytków,zaszalowanie i nadlanie 3 cm opaski betonowej betonem C25/30. Uzupełnić należy także wszelkie ubytki betonu w ustrojach nośnych. Odbudowywany system kanalizacji deszczowej należy wykonać z rur PVC o klasie sztywności SN8 łączonych na kielichy, o średnicy nominalnej 200 / 300 mm. Studnia betonowa systemowa o średnicy 1200 mm oraz właz w obrębie drogi klasy D400 z wentylacją oraz wkładką tłumiącą - odlew żeliwny z wypełnieniem betonowym z zabezpieczeniem przed obrotem. Do budowy studzienek kanalizacyjnych należy stosować beton hydrotechniczny wraz z domieszkami uszczelniającymi. W miejscach przejść rurami tworzywowymi przez ściany betonowe studzienek należy stosować przejścia szczelne z uszczelnieniem gumowym. Wpusty uliczne betonowe systemowe ?450 z koszem osadczym. Ruszty żeliwne klasy D400. Połączenie z kanałem za pomocą przykanalików ?200 PVC. Studnię kamienną oraz ściany czołowe przepustów projektuje się jako elementy murowane z kamienia. Ściany posadowić należy poniżej dna rowu na ławie betonu C15/20 gr. 30 cm wylewanej na ławie żwirowej gr. 10 cm. Rury PEHD o średnicy wewnętrznej 600 mm układać należy na podsypce piaskowej gr. 10 cm układanej na ławie żwirowej gr. 15 cm. Do zakrycia rury jako obsybkę zastosować należy piasek drobny. Dalej do poziomu posadowienia konstrukcji jezdni zastosować należy grunt niewysadzinowy. Roboty zasadnicze polegają na:wycięciu krzaków oraz samoistnie wysianych drzew o średnicy poniżej 6 cm, wykonaniu robót rozbiórkowych, wykonaniu odbudowy systemu odprowadzenia wód opadowych oraz elementów dodatkowych, zapewniających prawidłowe odprowadzenie wody z jezdni, wykonaniu robót ziemnych w celu wyrównania i profilowania jezdni,wykonaniu odbudowy nawierzchni mostu, ułożeniu krawężników na ławach betonowych z oporem oraz obrzeży, ułożeniu podbudowy z kruszonego betonu (recykling elementów pochodzących z rozbiórki) oraz z kruszywa łamanego,ułożeniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej na jezdni i chodniku, uzupełnieniu poboczy ziemią urodzajną oraz obsianie trawą. Warstwy konstrukcyjne drogi: NAWIERZCHNIA JEZDNI:warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm,podsypka piaskowo - cementowa gr. 3 cm, podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 15 cm,podbudowa z kruszonego betonu (recykling) 0/63 mm gr. 15 cm. NAWIERZCHNIA NA MOSTACH:warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm,warstwa ochronna gr. 4 cm z betonu C25/30 zbrojonego siatką ? 2 mm oczka 10/10 cm,dwie warstwy papy termozgrzewalnej, oczyszczenie i przygotowanie powierzchni,rozebranie istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego. Odwodnienie drogi: Odprowadzenie wód opadowych następować będzie powierzchniowo poprzez zaprojektowane spadki podłużne i poprzeczne. Woda opadowa z jezdni odprowadzana będzie do istniejącej kanalizacji deszczowej. Zestawienie danych technicznych: powierzchnia jezdni z kostki brukowej: 4980 m2 powierzchnia mostu: 70 m?, długość krawężników 15/22/100 cm: 1460 mb,długość oporników 15/30/100 cm: 147 mb, studnie rewizyjne kd: 4 szt., wpusty uliczne kd: 16 szt.,kanał PCV ? 200: 180 m,kanał PCV ? 300: 14 m, ściany czołowe przepustu: 2 szt.,przepusty PEHD ? 600: 9 m. II. Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul. Prusa w Świeradowie-Zdroju (km 0+000 - 0+235) [powódź sierpień 2011 r.] Nr działek: 9 am. 7, 31 am. 8, obr. IV W ramach przedmiotowego zadania wykonana zostanie: Projekt przewiduje odbudowę nawierzchni drogi polegającą na przeprofilowaniu podłużnym niwelety jezdni w celu ujednolicenia spadków oraz wykonaniu nowej konstrukcji o nawierzchni z kostki brukowej betonowej ograniczonej krawężnikami obniżonymi do poziomu 4 cm ponad nawierzchnię. W osi jezdni projektuje się wykonanie ścieku poprzez ułożenie rzędu kostki brukowej typu holland prostopadle do osi jezdni, obniżonej względem nawierzchni o 2 cm. Wymagania dotyczące rodzaju zastosowanej kostki brukowej obejmują:kolor: mieszanka kostki określana przez producentów jako kolory jesieni,wymiary: grubość 8 cm, wymiary rzutu poziomego zmienne,ściek z kostki gr. 8 cm typ holland, kolor bordowy. Istniejący kanał CO należy zlikwidować. W tym celu należy odkryć kanał, zapewnić odpływ wody poprzez wykonanie otworów w płycie dennej (min. 1 otwór na 5 m), a następnie zasypać materiałem pochodzącym z rozbiórki elementów ulicy, tj. elementów betonowych oraz materiału kamiennego pochodzącego z korytowania. Zasypkę zagęszczać należy mechanicznie warstwami grubości max. 25 cm do osiągnięcia współczynnika zagęszczenia 1,0. Ostatnie 10 cm wykonać należy z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=1,5 MPa. Ponadto na skrzyżowaniu z ul. Mickiewicza konieczna będzie odbudowa nawierzchni jezdni po przekopach polegająca na ułożeniu konstrukcji oraz ułożenie nowej warstwy ścieralnej na całej powierzchni skrzyżowania. Roboty zasadnicze polegają na: wycięciu krzaków oraz samoistnie wysianych drzew o średnicy poniżej 6 cm,wykonaniu odbudowy systemu odprowadzenia wód opadowych oraz elementów dodatkowych, zapewniających prawidłowe odprowadzenie wody z jezdni, wykonaniu robót ziemnych w celu wyrównania i profilowania jezdni oraz usunięcia zanieczyszczonej warstwy,likwidacji nieczynnego kanału CO, frezowaniu istniejącej nawierzchni na skrzyżowaniu z ul. Mickiewicza, ułożeniu krawężników na ławach betonowych z oporem, ułożeniu podbudowy z kruszywa łamanego, ułożeniu nowej warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,ułożeniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej,uzupełnieniu poboczy ziemią urodzajną oraz obsianie trawą. Odbudowywany system kanalizacji deszczowej należy wykonać z rur PVC o klasie sztywności SN8 łączonych na kielichy, o średnicy nominalnej 300 mm. Studnia betonowa systemowa o średnicy 1200 mm oraz właz w obrębie drogi klasy D400 z wentylacją oraz wkładką tłumiącą - odlew żeliwny z wypełnieniem betonowym z zabezpieczeniem przed obrotem. Do budowy studzienek kanalizacyjnych należy stosować beton hydrotechniczny wraz z domieszkami uszczelniającymi. W miejscach przejść rurami tworzywowymi przez ściany betonowe studzienek należy stosować przejścia szczelne z uszczelnieniem gumowym. Wpusty uliczne betonowe systemowe ?450 z koszem osadczym. Ruszty żeliwne klasy D400. Połączenie z kanałem za pomocą przykanalików ?200 PVC. Warstwy konstrukcyjne drogi: NAWIERZCHNIA JEZDNI W OBRĘBIE SKRZYŻOWANIA Z UL. MICKIEWICZA: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm, skropienie nawierzchni emulsją asfaltową,frezowanie istniejącej nawierzchni na głębokość 4 cm. ODTWORZENIE NAWIERZCHNI PO PRZEKOPACH W OBRĘBIE SKRZYŻOWANIA Z UL. MICKIEWICZA:warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 6 cm, podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm gr. 15 cm stabilizowanego mechanicznie,warstwa z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=1,5 MPa gr. 10 cm. NAWIERZCHNIA JEZDNI: warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, podsypka piaskowo - cementowa gr. 3 cm, podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 10 cm,podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm gr. 15 cm. Odwodnienie drogi: Odprowadzenie wód opadowych następować będzie powierzchniowo poprzez zaprojektowane spadki podłużne i poprzeczne. Woda opadowa z jezdni odprowadzana będzie do istniejącej kanalizacji deszczowej. Zestawienie danych technicznych: powierzchnia jezdni z kostki brukowej: 1250 m?, powierzchnia jezdni z betonu asfaltowego: 140 m?, długość krawężników 15/22/100 cm: 415 mb,długość oporników 15/30/100 cm: 71 mb, korytowanie 1300 m?,studnie rewizyjne kd: 4 szt.,wpusty uliczne kd: 3 szt., kanał PCV ?200: 6 m,kanał PCV ?300: 19 m. III. Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul. Zacisze w Świeradowie-Zdroju (km 0+000 - 1+340) [powódź sierpień 2011 r.] Nr działek: 30, 31 am. 1, 10 am. 4, 15 am. 3, 11 am. 5, obr. II Projekt przewiduje odbudowę nawierzchni polegającą na wykonaniu nakładki na istniejącą nawierzchnię ze wzmocnieniem uszkodzonej nawierzchni kompozytem z siatki i włókniny do zbrojenia nawierzchni bitumicznych. Jako wzmocnienie warstw asfaltowych nawierzchni drogowej należy użyć kompozytu z siatki o sztywnych węzłach, jednostronnie zespolonej termicznie z igłowaną geowłókniną. Siatka powinna być wyprodukowana z pasma polipropylenu, w taki sposób, że powstała struktura jest zorientowana w dwóch kierunkach. Węzły siatki powinny być sztywne i stanowić integralny element struktury siatki. Przekrój poprzeczny żeber siatki powinien być prostokątny. Siatka stosowana zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami projektowymi powinna być odporna na czynniki klimatyczne i środowiskowe spowodowane zastosowaniem materiałów, technologii i warunków eksploatacyjnych. Jezdnię ograniczyć krawężnikiem drogowym 15/30/100 cm bez ścięcia, zatopionym do projektowanego poziomu nawierzchni jezdni. W zakresie odprowadzenia wód opadowych odbudowa polega na oczyszczeniu i ponownym uformowaniu rowów odwadniających oraz wymianie istniejących przepustów pod drogą i zjazdami. W celu poprawy stanu technicznego nawierzchni na moście projektuje się rozebranie istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego do poziomu płyty pomostu, oczyszczenie płyty pomostu, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poprzez ułożenie dwóch warstw papy termozgrzewalnej, ułożenie warstwy ochronnej oraz warstwy ścieralnej. Ponadto wykonać należy remont cokołów betonowych poprzez uzupełnienie ubytków, zaszalowanie i nadlanie 3 cm opaski betonowej betonem C25/30. Uzupełnić należy także wszelkie ubytki betonu w ustrojach nośnych. Ściany czołowe przepustów projektuje się jako elementy murowane z kamienia. Ściany posadowić należy poniżej dna rowu na ławie betonu C15/20 gr. 30 cm wylewanej na ławie żwirowej gr. 10 cm. Rury PEHD o średnicy wewnętrznej 600 mm / 400 mm układać należy na podsypce piaskowej gr. 10 cm układanej na ławie żwirowej gr. 15 cm. Do zakrycia rury jako obsybkę zastosować należy piasek drobny. Dalej do poziomu posadowienia konstrukcji jezdni zastosować należy grunt niewysadzinowy. Roboty zasadnicze polegają na:wycięciu krzaków oraz samoistnie wysianych drzew o średnicy poniżej 6 cm, wykonaniu odbudowy systemu odprowadzenia wód opadowych, wykonaniu odbudowy nawierzchni mostu, ułożeniu krawężników na ławach betonowych z oporem,ułożeniu podbudowy z kruszywa łamanego na zjazdach,ułożeniu warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego, ułożeniu kompozytu do wzmocnienia nawierzchni, ułożeniu nowej warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego,uzupełnieniu poboczy kruszywem łamanym. Warstwy konstrukcyjne drogi: NAWIERZCHNIA JEZDNI:warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 6 cm,kompozyt do wzmacniania nawierzchni asfaltowych, warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W w ilości średnio 100 kg/m?. NAWIERZCHNIA NA ZJAZDACH: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 6 cm, podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm gr. 15 cm stabilizowanego mechanicznie,warstwa z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=1,5 MPa gr. 10 cm. POBOCZA: Pobocza uzupełnić kruszywem łamanym 0/31,5 mm warstwą grubości 15 cm. NAWIERZCHNIA NA MOŚCIE:warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm, warstwa ochronna gr. 4 cm z betonu C25/30 zbrojonego siatką ? 2 mm oczka 10/10 cm, dwie warstwy papy termozgrzewalnej,oczyszczenie i przygotowanie powierzchni,rozebranie istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego. Odwodnienie drogi:Odprowadzenie wód opadowych następować będzie powierzchniowo poprzez zaprojektowane spadki podłużne i poprzeczne. Woda opadowa z jezdni odprowadzana będzie do istniejących rowów odwadniających. Zestawienie danych technicznych:powierzchnia jezdni istniejąca: 8140 m?, powierzchnia jezdni projektowana: 8671 m?, powierzchnia mostu: 45 m?, długość oporników 15/30/100 cm: 2825 mb,pobocza: 2100 m?,rowy: 1560 mb, ściany czołowe przepustu: 28 szt.,przepusty PEHD ? 400: 53 m, przepusty PEHD ? 600: 51 m
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w następującej wysokości: 50.000,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wartość techniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umswieradowzdroj.nv.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach