Przetargi.pl
Usuwanie skutków powodzi z 2010 roku poprzez realizację niżej wymienionego zadania: Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul. Górzysta w Świeradowie-Zdroju - powódź 2010 r. (0+208 - 0+952)

Gmina Miejska Świeradów-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 59-850 Świeradów-Zdrój, ul. 11-go Listopada 35
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7816471 , fax. 075 7816585
  • Data zamieszczenia: 2012-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój
    ul. 11-go Listopada 35 35
    59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7816471, fax. 075 7816585
    REGON: 23082139700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swieradowzdroj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie skutków powodzi z 2010 roku poprzez realizację niżej wymienionego zadania: Odbudowa nawierzchni drogi wraz z systemem odwodnienia ul. Górzysta w Świeradowie-Zdroju - powódź 2010 r. (0+208 - 0+952)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2) Zestawienie danych technicznych: - długość odbudowywanej drogi - 744,0 mb, - szerokość jezdni - 3,0m, - powierzchnia jezdni - 2361,2 m2, - powierzchnia pobocza - 705,7 m2, - długość krawężników bet. 15x30cm - 107,3 mb, - długość oporników bet. 10x25cm - 1387,6 mb, - przepust wraz z kamiennymi ściankami czołowymi z rur PEHD 600mm - 8,0 mb, - skrajne bariery drogowe stalowe typu SP-06 - 86,0 mb, - wycinka drzew - 4 szt., - frezowanie pni drzew - 11 szt., - mechaniczne karczowanie zagajnikow - 0,01 ha, - formowanie skarp z zagęszczeniem - 415,0 m3 - spadki poprzeczne jezdni - 2%, - spadek poprzeczny pobocza - 5%.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w następującej wysokości: 8.000,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach