Przetargi.pl
Usuwanie odpadów płynnych i stałych

Zakład Karny ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, ul. Orzechowa 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8270600 , fax. 043 8270621
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny
    ul. Orzechowa 5 5
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 043 8270600, fax. 043 8270621
    REGON: 00032008700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zk_sieradz@sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład karny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie odpadów płynnych i stałych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi wykonywane dla Zakładu Karnego w Sieradzu w zakresie: 1) usuwania odpadów płynnych, CPV 90000000-7 - 5000 m? 2) usuwanie odpadów stałych: a) niesegregowanych, CPV 90000000-7 - 1500 m? b) segregowanych (papier), CPV 90000000-7 - 200 m? c) segregowanych (szkło), CPV 90000000-7 - 40 m? d) segregowanych (plastik), CPV 90000000-7 - 40 m? z terenu Zakładu Karnego w Sieradzu, ul. Orzechowa 5 oraz z terenu Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Sieradzu, ul. Torowa 2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca potwierdzi spełnienie warunku składając oświadczenie o spełnieniu wymagań, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca potwierdzi spełnienie warunku składając oświadczenie o spełnieniu wymagań, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca potwierdzi spełnienie warunku składając oświadczenie o spełnieniu wymagań, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca potwierdzi spełnienie warunku składając oświadczenie o spełnieniu wymagań, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz potwierdzi dodatkowo odpowiednimi zaświadczeniami, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów w postaci: 1) oświadczenia o spełnieniu wymagań, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten może być złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące Załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w tym w przypadku spółki cywilnej, składa każdy wykonawca, biorąc pod uwagę łączny potencjał techniczny i kadrowy, łączną wiedzę i doświadczenie oraz sytuację ekonomiczną i finansową konsorcjum i własne uprawnienia oraz prawo do udziału w postępowaniu); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten może być złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w tym w przypadku spółki cywilnej, składa każdy wykonawca); 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w tym w przypadku spółki cywilnej, składa każdy wykonawca)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach