Zakład Karny ogłasza przetarg
- Adres: 98-200 Sieradz, ul. Orzechowa 5
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 043 8270600 , fax. 043 8270621
- Data zamieszczenia: 2009-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny
ul. Orzechowa 5 5
98-200 Sieradz, woj. łódzkie
tel. 043 8270600, fax. 043 8270621
REGON: 00032008700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: zk_sieradz@sw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład karny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usuwanie odpadów płynnych i stałych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi wykonywane dla Zakładu Karnego w Sieradzu w zakresie: 1) usuwania odpadów płynnych, CPV 90000000-7 - 5000 m? 2) usuwanie odpadów stałych: a) niesegregowanych, CPV 90000000-7 - 1500 m? b) segregowanych (papier), CPV 90000000-7 - 200 m? c) segregowanych (szkło), CPV 90000000-7 - 40 m? d) segregowanych (plastik), CPV 90000000-7 - 40 m? z terenu Zakładu Karnego w Sieradzu, ul. Orzechowa 5 oraz z terenu Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Sieradzu, ul. Torowa 2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca potwierdzi spełnienie warunku składając oświadczenie o spełnieniu wymagań, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca potwierdzi spełnienie warunku składając oświadczenie o spełnieniu wymagań, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca potwierdzi spełnienie warunku składając oświadczenie o spełnieniu wymagań, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca potwierdzi spełnienie warunku składając oświadczenie o spełnieniu wymagań, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz potwierdzi dodatkowo odpowiednimi zaświadczeniami, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów w postaci: 1) oświadczenia o spełnieniu wymagań, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten może być złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące Załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w tym w przypadku spółki cywilnej, składa każdy wykonawca, biorąc pod uwagę łączny potencjał techniczny i kadrowy, łączną wiedzę i doświadczenie oraz sytuację ekonomiczną i finansową konsorcjum i własne uprawnienia oraz prawo do udziału w postępowaniu); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten może być złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w tym w przypadku spółki cywilnej, składa każdy wykonawca); 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w tym w przypadku spółki cywilnej, składa każdy wykonawca)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne z terenu Gminy Zelów.
Dodano: 2016-05-19 - ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY SULEJÓW OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI NA KTÓRYCH ZNAJDUJĄ SIĘ DOMKI LETNISKOWE ORAZ INNYCH NIERUCHOMOŚCIACH WYKORZYSTYWANYCH NA CELE REKREACYJNO-WYPOCZYNKOWE, KTÓRE SĄ WYKORZYSTYWANE JEDYNIE PRZEZ CZĘŚĆ ROKU
Dodano: 2016-04-11 - ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE POPRZEZ ODZYSK SKRATEK I PIASKU Z GRUPOWEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW SP. Z O.O. W KUTNIE
Dodano: 2016-03-24 - KONSERWACJA URZĄDZEŃ PODCZYSZCZAJĄCYCH WODY OPADOWE I ROZTOPOWE ZLOKALIZOWANYCH NA MIEJSKIEJ KANALIZACJI DESZCZOWEJ W SKIERNIEWICACH
Dodano: 2016-01-25 - USŁUGA CZYSZCZENIA SEPARATORÓW, OSADNIKÓW I INNYCH URZĄDZEŃ SOZOTECHNICZNYCH ORAZ CIŚNIENIOWEGO CZYSZCZENIA SIECI KANALIZACYJNYCH ( 14/ZP/16 )
Dodano: 2016-01-11 - ODBIERANIE, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI, NA KTÓRYCH ZAMIESZKUJĄ MIESZKAŃCY GMINY WARTKOWICE.
Dodano: 2015-12-15 - Wywóz nieczystości płynnych
Dodano: 2015-12-11 - ZP/107/2015 NA Wywóz nieczystości płynnych, gruntowne czyszczenie dołów kloacznych oraz ciśnieniowe czyszczenie zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej w nieruchomościach zarządzanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź Bałuty dla Części 1
Dodano: 2015-12-08 - Usługi wywozu nieczystości płynnych wraz z czyszczeniem zbiorników bezodpływowych oraz ciśnieniowym czyszczeniem zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej w okresie od 01.01.2016r. do 31.12.2016r
Dodano: 2015-12-04 - Oczyszczanie koszy ulicznych zlokalizowanych przy ulicach powiatowych w mieście Sieradz
Dodano: 2015-11-27