Przetargi.pl
Usunięcie przełomów typu ciężkiego na drodze wojewódzkiej Nr 386, km 5+800 ÷ 6+300 Ścinawka Dolna - Gorzuchów

Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-425 Wrocław, ul. Krakowska 28
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 39 17 103, 39 17 104 , fax. 071 3917105
  • Data zamieszczenia: 2013-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu
    ul. Krakowska 28 28
    50-425 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 39 17 103, 39 17 104, fax. 071 3917105
    REGON: 00125517900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dsdik.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa jednostki samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usunięcie przełomów typu ciężkiego na drodze wojewódzkiej Nr 386, km 5+800 ÷ 6+300 Ścinawka Dolna - Gorzuchów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usunięcie przełomów typu ciężkiego na drodze wojewódzkiej Nr 386, km 5+800 ÷ 6+300 Ścinawka Dolna - Gorzuchów. Przedmiotem zamówienia jest usunięcie przełomów typu ciężkiego na drodze wojewódzkiej Nr 386, km 5+800 - 6+300, Ścinawka Dolna - Gorzuchów. Zakres robót obejmuje wykonanie: 1. Oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, 2. Mechaniczną rozbiórkę istniejącej nawierzchni bitumicznej grubości 6 cm z wywozem gruzu na odległość do 10 km - m2=600, 3. Mechaniczną rozbiórkę podbudowy tłuczniowej grubości (średnio) 20 cm z wywozem gruzu na odległość do 10 km - m2=600, 4. Wykonanie koryta pod nową nawierzchnię w gruncie kat. IV, na głębokość 46 cm z wyprofilowaniem i zagęszczeniem dna. Wywóz gruntu na odl. do 5km - m2=600, 5. Wykonanie warstwy odcinającej z piasku grubości 10 cm z zagęszczeniem - m2=600, 6. Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kamienia łamanego 63/125 mm, o grubości 30 cm z zagęszczeniem - m2=600, 7. Wykonanie górnej warstwy podbudowy z mieszanki kamiennej 0/63 mm, grubości 20 cm z zagęszczeniem - m2=600, 8. Ułożenie w-wy wiążącej z masy mineralno-asfaltowej 0/20mm, grubości 8 cm - m2=600, 9. Ułożenie w-wy ścieralnej z masy min. asfaltowej 0/12,8 mm, grubości 5 cm - m2=600, 10. Wykonanie sączków poprzecznych ze żwiru głębokości 63 cm - mb =30, 11. Uporządkowanie terenu, zdemontowanie oznakowania tymczasowego. Odcinek drogi, na której są wykonywane naprawy, powinien być oznakowany zgodnie z projektem organizacji ruchu zastępczego, zatwierdzonym przez organ zarządzający ruchem na drogach wojewódzkich. Wykonawca w/w projekt wyniesie w teren i utrzyma go w czystości i kompletności przez cały czas trwania robót. Wbudowaną masę bitumiczną należy rozliczyć w tonach i m2 uwzględniając grubość. Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt: a) urządzi zaplecze i plac budowy w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, b) utrzyma w czystości jezdnię i dojazdy do posesji w czasie prowadzenia prac. Zakres, lokalizację i termin wykonania robót określi Zamawiający sporządzając Protokół typowania robót. Wykonawca przystąpi do realizacji zleconych prac w terminie nie dłuższym niż 3 dni. Warunki wykonania i odbioru robót określają specyfikacje: D-M-00.00.00 - wymagania ogólne, D-01.02.04 - rozbiórka elementów dróg, D-04.01.01 - wykonanie koryta drogi, D-04.02.01 - wykonanie warstwy odcinającej, D-04.04.04 - wykonanie podbudowy, D-05.03.05a - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna, D-05.03.05b - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego - warstwa wiążąca i wyrównawcza D-06.05.01 - sączki poprzeczne, żwirowe, Wszystkie prace objęte przetargiem należy wykonać przy zachowaniu ruchu kołowym. Wykonawca rozlicza wykonane roboty fakturą końcową. Po zrealizowaniu zleconego zakresu prac oraz uprzątnięciu terenu robót, Wykonawca zgłasza na piśmie roboty do odbioru, załączając do zgłoszenia obmiar i kosztorys powykonawczy robót. Okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 12 miesięcy. Szczegółowy zakres zamówienia określony jest w SIWZ i STWiORB
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100-) w formie zgodniej z art. 45 ust. 6 ustawy PZP, tj.: a) w pieniądzu; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 późn. zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dsdik.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach